Sarcasme, IH;-)InnerHarbour schreef:Niet zo moeilijk er stond maar een kinderfiets.
Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
IK GELOOF!!!!!!
Schoot dat niet door jouw hoofd dan? :-)Lionel schreef:Sarcasme, IH;-)InnerHarbour schreef:Niet zo moeilijk er stond maar een kinderfiets.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Nam het zekere voor het onzekere.Lionel schreef:Sarcasme, IH;-)InnerHarbour schreef:Niet zo moeilijk er stond maar een kinderfiets.

YNWA
- Jinne
- Site Admin
Jan-Arie vd Heijden op weg naar Feyenoord.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Even wennen hoor, Van der Heijden als beste man achterin en Vejinovic als beste middenvelder bij Feyenoord. Heeft Van Geel toch niet slecht gedaan. De as van Feyenoord gaat er zo op vooruit.
- Giacomo Puccini
Beginnen jullie niet erg veel kwijt te raken Wouter?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Gaan ze Van der Heijden gebruiken als centrale verdediger en eventueel ook als stand-in linksback?
Verdedigend is hij een enorme liability, Jan Arie staat enorm vaak te pitten.
Wat een geluk voor Clasie dat ie net weg is, anders moest hij met nog meer ex-Ajacieden samenspelen.
I think I lost my fucking headache
Heeft Overmars hem over het hoofd gezien?Cruijff schreef:Gaan ze Van der Heijden gebruiken als centrale verdediger en eventueel ook als stand-in linksback?
Was meer wat voor Ajax geweest... Valttie niet uit de toom
Juist verdedigend is hij vorig jaar flink vooruit gegaan, Cruijff.
Zeux, bij Vitesse zijn inderdaad veel belangrijke spelers vertrokken (Pröpper, Vejinovic, Van der Heijden, Traoré, Labyad, en daarnaast ook Mori, MceEachran en Wallace). Daar staat de komst van Van der Werff, Yeini, Baker, Pantic, Rashica, Nathan en Brown tegenover. Daarnaast zijn Lieftink en Osman (vanuit de jeugd) toegevoegd aan de selectie). Van der Werff (opvolger Van der Heijden) kennen we natuurlijk van PEC, Yeini (opvolger Vejinovic /McEachran) speelt al een tijd voor het Israëlische elftal als VM en zal dus wel wat kunnen, maar van die anderen kan ik weinig zeggen. Baker (opvolger van Pröpper )en Nathan (opvolger Labyad) schijnen veel talent te hebben. Ik maak mezelf de meeste zorgen over de spits. Vorig seizoen hadden ze daar ook al problemen totdat Bosz Traoré daar maar eens neerzette in plaats van als rechtsbuiten.
Zeux, bij Vitesse zijn inderdaad veel belangrijke spelers vertrokken (Pröpper, Vejinovic, Van der Heijden, Traoré, Labyad, en daarnaast ook Mori, MceEachran en Wallace). Daar staat de komst van Van der Werff, Yeini, Baker, Pantic, Rashica, Nathan en Brown tegenover. Daarnaast zijn Lieftink en Osman (vanuit de jeugd) toegevoegd aan de selectie). Van der Werff (opvolger Van der Heijden) kennen we natuurlijk van PEC, Yeini (opvolger Vejinovic /McEachran) speelt al een tijd voor het Israëlische elftal als VM en zal dus wel wat kunnen, maar van die anderen kan ik weinig zeggen. Baker (opvolger van Pröpper )en Nathan (opvolger Labyad) schijnen veel talent te hebben. Ik maak mezelf de meeste zorgen over de spits. Vorig seizoen hadden ze daar ook al problemen totdat Bosz Traoré daar maar eens neerzette in plaats van als rechtsbuiten.
Thanks Wouter. Klinkt wel als een flink kwaliteitsverlies. Meer dan de helft van de basiself vervangen, waaronder een flink aantal dragende spelers? Dat is best fors. Of krijgen jullie aan het einde van de zomer nog wat toegeworpen van Chelsea, als al het transfergeweld is geweest?Wouter schreef:Zeux, bij Vitesse zijn inderdaad veel belangrijke spelers vertrokken (Pröpper, Vejinovic, Van der Heijden, Traoré, Labyad, en daarnaast ook Mori, MceEachran en Wallace). Daar staat de komst van Van der Werff, Yeini, Baker, Pantic, Rashica, Nathan en Brown tegenover. Daarnaast zijn Lieftink en Osman (vanuit de jeugd) toegevoegd aan de selectie). Van der Werff (opvolger Van der Heijden) kennen we natuurlijk van PEC, Yeini (opvolger Vejinovic /McEachran) speelt al een tijd voor het Israëlische elftal als VM en zal dus wel wat kunnen, maar van die anderen kan ik weinig zeggen. Baker (opvolger van Pröpper )en Nathan (opvolger Labyad) schijnen veel talent te hebben. Ik maak mezelf de meeste zorgen over de spits. Vorig seizoen hadden ze daar ook al problemen totdat Bosz Traoré daar maar eens neerzette in plaats van als rechtsbuiten.
Baker, Pantic, Nathan en Brown zijn gehuurd van Chelsea. Overigens speelde Pantic vorig jaar nog voor Partizan Belgrado.
Tja, het is afwachten hoe goed die jonge gasten zijn.
Tja, het is afwachten hoe goed die jonge gasten zijn.
Vooruit gegaan allicht, want dat was ook heel hard nodig. Ik vind hem nog steeds niet de drijvende motor die een defensie overeind houdt. Integendeel zelfs. Heeft vrij vaak 'Frank de Boertjes' en niet zelden leveren die dan direct een tegentreffer op.Wouter schreef:Juist verdedigend is hij vorig jaar flink vooruit gegaan, Cruijff.
Toen hij debuteerde, dat is alweer een tijdje geleden (in seizoen 2007/2008 mocht hij al een aantal keren meedoen in Ajax 1) viel hij op door een erg fijne inspeel pass en simpelweg een goede techniek. Al was toen erg duidelijk dat hij verdedigend nog niet het juiste niveau had.Skampie schreef:Heeft Overmars hem over het hoofd gezien?Cruijff schreef:Gaan ze Van der Heijden gebruiken als centrale verdediger en eventueel ook als stand-in linksback?
Was meer wat voor Ajax geweest... Valttie niet uit de toom
En in mijn ogen heeft hij dat nog steeds niet.
Tja, als hij een pure mandekker als Kashia naast zich heeft speelt hij natuurlijk meer als libero, wat hem wel ligt. Ik weet niet hoe ze dat bij Feyenoord gaan doen.
Bij Fey hebben ze geen pure mandekker.Wouter schreef:Tja, als hij een pure mandekker als Kashia naast zich heeft speelt hij natuurlijk meer als libero, wat hem wel ligt. Ik weet niet hoe ze dat bij Feyenoord gaan doen.
Niet zo één als Kashia in ieder geval. Als ze twee twijfelaars naast elkaar in het centrum gaan opstellen dan kunnen we weer lachen.
Beetje niveautje Ajax dus...Cruijff schreef:Bij Fey hebben ze geen pure mandekker.Wouter schreef:Tja, als hij een pure mandekker als Kashia naast zich heeft speelt hij natuurlijk meer als libero, wat hem wel ligt. Ik weet niet hoe ze dat bij Feyenoord gaan doen.
Niet zo één als Kashia in ieder geval. Als ze twee twijfelaars naast elkaar in het centrum gaan opstellen dan kunnen we weer lachen.
Gaat Feyenoord Ajax nou achterna of anders om?
-
Elia naar Feyenoord: http://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-haalt ... oetius.htm
Na Van Geel, Wouters, die videocoach zijn het de spelers: Bilal, Van der Heijden, Vermeer, Hahn en Vejinovic is Elia speler nummer zes. Bilal en Elia zullen de buitenspelers zijn?
De jeugdopleiding van Feyenoord zal weer geprezen worden. Elia zal natuurlijk, net als van der Heijden uit liefde voor Feyenoord gekozen hebben en veel betere aanbiedingen uit de PL e.d. hebben laten lopen om voor dat fantastische publiek te mogen spelen in het mooiste stadion ter wereld.
Na Van Geel, Wouters, die videocoach zijn het de spelers: Bilal, Van der Heijden, Vermeer, Hahn en Vejinovic is Elia speler nummer zes. Bilal en Elia zullen de buitenspelers zijn?
De jeugdopleiding van Feyenoord zal weer geprezen worden. Elia zal natuurlijk, net als van der Heijden uit liefde voor Feyenoord gekozen hebben en veel betere aanbiedingen uit de PL e.d. hebben laten lopen om voor dat fantastische publiek te mogen spelen in het mooiste stadion ter wereld.

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Er komt de afgelopen 2 jaar maar bar weinig talent door uit de veelgeprezen opleiding van dat clubje uit Zuid.
Ach.... Elia zal het niveau niet omlaag helpen daar....
Zal bij Ajax ook prima kunnen... Ipv EL Ghadi en die Younes...
Dan Kuijt ipv de supersanogo...
Het verschilt allemaal niks
Zal bij Ajax ook prima kunnen... Ipv EL Ghadi en die Younes...
Dan Kuijt ipv de supersanogo...
Het verschilt allemaal niks
Zowel PSV en Feyenoord versterken zich zichtbaar terwijl bij ons alleen koopjes worden gehaald omdat "goede" spelers niet willen.
Denk het zeker wel, zal wel een niveautje hoger zijn dan Younes/Boetius...Lionel schreef:Want Elia is een versterking?
Hmmm
Younes of Elia
Heitinga of vd Heijden
Milik of Kuijt
Gudelj of Vejinovic
Sanogo of Colin Kazim Richards
Younes of Elia
Heitinga of vd Heijden
Milik of Kuijt
Gudelj of Vejinovic
Sanogo of Colin Kazim Richards