Geschke gaat gewoon winnen. En zo is de Tour voor Giant Alpecin dus meer dan geslaagd.
Moderator: mods
Voila. Vandaag.Chris schreef:
Ik vind dat we meer mogen verwachten van Giant dan Lotto.
True. Ik constateer slechts, geen oordeel over machtsverhoudingen. :-)Peter schreef:Gesink is alleen niet beter dan Contador. Integendeel.
Dat 'door de mand vallen' van Gesink zie ik niet hoor.Alexander schreef:Die jongens van Giant koersen altijd. Ploeg naar m'n hart.
Gesink en Mollema zakken weer door de mand.
Het is nog afwachten of Gesink zesde blijft. Nibali gaat hem nog wel voorbij. Afwachten wat Thomas (voor hem) en Frank (achter hem) in huis hebben komende drie ritten. Dus zes tot acht kan allemaal nog.Peter schreef:Ja eens. Je moet nu heel veel geluk hebben voor het winnen van een etappe bij Jumbo. Anders was het een magere Tour voor de Jumbo mannen. Chris kan blijven roepen dat hij van Giant meer verwacht, maar vergeet niet dat Giant het hele jaar koersen wint en het team ook voor een heel jaar inricht. Is het fair dat je verwacht dat Degenkolb blijft winnen als hij al zo gigantisch heeft huisgehouden in het voorjaar? Jumbo richt haar team bijna in op drie weken Tour en om dan top-10 te rijden en de koers mede te bepalen. Een bijna compleet team afgesteld op de kopman die vervolgens (zeer knap, dat wel) 5e of 6e wordt. Je hoopt dan toch, voor een team die alles in het teken zet van een Tour, op meer.
Hij stond 14de of zo. En met een winst van 7 a 8 minuten knalt hij de top 10 binnen. Dan heb je het in de Pyreneeën niet slecht gedaan. Dus klimmen kan hij redelijk, al is het een subtopper. Zo'n klassementspositie kan hem 'benen' geven. (of hij betaalt keihard voor de inspanning van vandaag :-) )beelzebub schreef:Frank dendert er net zo hard uit als dat-ie in de top-10 is gekomen. Die had de mazzel van een goede vlucht. Denk ik.
Vandaag een kopgroep van 29 man en gewoon weer geen Jumbo renner he.Peter schreef:Echt als er 23 man ontsnappen er zit geen Jumbo of Nederlander bij, dan doe je het gewoon slecht.
En nog mooier, verboden voor toeschouwerszeux schreef:Kek bergje!!!!