Als hij er niets van kan, belandt hij zo bij Jong. We hebben vleugelspelers genoeg.
http://www.uefa.com/under21/video/video ... ue#matches
Younes met rugnummer 19.
Moderator: mods
Ik neem aan dat daarmee bedoeld wordt dat hij weinig inhoud heeft of niet erg snel is.Yopi schreef:Licht motorisch gestoord? Dát leid ik uit de beelden niet af.![]()
Op zich mee eens maar gezien het gepruts elders is het toch logisch dat er zo gedacht wordt?Peter schreef:Het is hier wel een beetje meten met twee maten. Ik lees vaak dat de BuLi en de 2e BuLi bulkt van het talent en dat Ajax eens moet kappen met het scouten met het bord op schoot. Nu wordt een menneke binnengehaald die veel interlands als jeugdinternational van Duitsland heeft gemaakt, uit een interessante vijver, voor een redelijke prijs. Zonder dat iemand hem kent is het alweer kommer en kwel. Deze aankoop snap ik beter als plan-b (na Sisto blijkbaar) dan Sanogo.
Misschien is het een grote prutser, maar je hebt in ieder geval het idee dat Ajax hier beter over heeft nagedacht.
Peter Lübeke, spits in 1977.Yopi schreef:Steffenhagen
Höhner.
Verder kan ik zo snel niemand bedenken.
Ik wist nog dat ie 2e helft jaren 70 bij Ajax zat. De rest is googlewerk: hij was inderdaad geen succes. Half jaartje bij Ajax gezeten, 6 wedstrijden gespeeld, werd kennelijk om de een of andere reden nooit in het spel betrokken, is daarna vertrokken naar onze Oosterburen.Yopi schreef:Naam komt me vaag bekend voor. Deed zeker zelden mee?