MLB
Moderator: mods
Re: MLB
Captain Kirk slaat 3 homers tegen Diamondbacks (game ongoing). Eerder in het seizoen hebben de Angels Kirkie nog geclaimd nadat de Mets hem on waivers hadden gegooid, maar ook meteen weer gedropt, waarna de Mets hem toch weer opgepikt hebben (en hij in de Minors echt begon te slaan).
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ja, dat valt niet tegen. 2-1 Dodgers, 2-1 Giants en tegen de Diamondbacks al 2-0 voor. Dat valt niet tegen!Dubbel schreef:Mets rollen in elk geval aardig door de NL West heen.
Na de All Star Break twee zware uitseries: Cardinals (top MLB) en Washington. Dat is andere kattepis... (zeker gezien het away-record).
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik ben eigenijk vooral benieuwd of ze nog gaan traden deze maand. Hoewel ze de laatste dagen goed slaan - alle runs tegen de Diamondbacks komen uit homeruns - is dit het hele seizoen al zwaar klote. Dus twee batters zullen er echt bij moeten komen, willen de Mets een run voor de postseason kunnen maken (waarbij het winnen van de NL East de enige optie lijkt, want de NL Central teams staan flink voor in de Wild Cards-race).
Overigens hadden die vogeltjes van IH wel even de serie tegen de nationalisten kunnen winnen. Sweepje was nog fijner geweest. AL is toch superieur aan NL?
Ha ha, dan heb je vast net die ene inning gekeken dat ze een hoop runs scoorden? Heaney stond ze wel weer lekker te werpen. Hij is stand in voor de geblesseerde Weaver maar van mij mogen ze straks de plek van Wilson wel aan hem geven. Liever dat dan die van Shoemaker ook al pitcht die momenteel niet erg gelukkig. Maar Wilson is een dure jongen, die zullen ze niet gauw naar AAA Salt Lake sturen of wel?zeux schreef:Yo Dubbel, laten jullie vandaag nog iets van Seattle heel? Red Wrecking Crew.
Vanavond het domste potje honkbal van het jaar, met een belangrijke inzet: wie heeft homefield advantage bij de World Series.
Van mij mogen ze het loskoppelen.
Van mij mogen ze het loskoppelen.
L Kershaw (0-1). Dat staat inderdaad erg lekker. Sterk gespeeld weer van Trout. Was ie een Ajacied geweest dan zou hij allang in het buitenland hebben gespeeld. Moest trouwens erg lachen om het kapsel van de Mets werper. Lopen ze er in NY allemaal zo bij?
MLB
Hij staat door dat gordijn kijkend wel puik te werpen overigens. Stond nooit hoog op de prospect lijstjes, debuteert vorig jaar en wordt meteen NL rookie of the year. En hij houdt dat niveau dit jaar prima vol tot nu toe. Pitcht beter dan Harvey die nog niet lekker van zijn Tommy John terug is gekomen.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Ben der geweest maar met een avondwedstrijd, tweemaal zelfs, ik herkende het niet. Dacht echt dat het Chicago was met die hoge tribune.
Tja Maryland in de zomer, vies benauwd ook zeker?

YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Niet te geloven zo benauwd. Iedereen dacht ook dat ik gek was dat ik vrijwillig ging kijken. Maar goed, was verder best gezellig :)InnerHarbour schreef:Ben der geweest maar met een avondwedstrijd, tweemaal zelfs, ik herkende het niet. Dacht echt dat het Chicago was met die hoge tribune.
Ook nog even een wijngaard meegepakt, Virginia is best mooi eigenlijk.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
Maryland Viginia beide prachtig tis alleen gigantisch druk rond die grote steden maar zodra je daar wegbent krijg je rust in prachtig ietwat heuvellandschap. Geweldige golfbanen ook. Maar goed je weet nu als je kan dat je de maanden juli en augustus er moet vermijden. Zelf kwam ik er in mei, bijna altijd geweldig weer gehad.
YNWA
Zag net klein staatje. Mets scoren 3.45 runs per game dit jaar, worst in NL. Pffff.
En nieuws is dat Mets zo ongeveer gratis een bat willen oppikken voor de tradedeadline van de 31ste: ze hebben er geen prime prospect en geen geld voor over. Dat gaat 'm niet worden. Sowieso zullen de Mets twee bats moeten oppikken, willen ze een beetje serieus meedoen dit jaar. De lijn van geen top prospect (pitching) opgeven sta ik wel achter, maar dan moet je ook de consequentie nemen dat het dit jaar offensief ruk zal zijn.
Dusss: 2015 uitzitten, boven .500 proberen te eindigen en dan in de winter twee legit bats kopen. Enige probleem: Wilpons hebben geen geld of willen het niet uitgeven.
En nieuws is dat Mets zo ongeveer gratis een bat willen oppikken voor de tradedeadline van de 31ste: ze hebben er geen prime prospect en geen geld voor over. Dat gaat 'm niet worden. Sowieso zullen de Mets twee bats moeten oppikken, willen ze een beetje serieus meedoen dit jaar. De lijn van geen top prospect (pitching) opgeven sta ik wel achter, maar dan moet je ook de consequentie nemen dat het dit jaar offensief ruk zal zijn.
Dusss: 2015 uitzitten, boven .500 proberen te eindigen en dan in de winter twee legit bats kopen. Enige probleem: Wilpons hebben geen geld of willen het niet uitgeven.