Viel me niet op dus. Hetzelfde klote getik achterin.Yopi schreef:Blijkbaar dus wel met een 10. Dat hoeft niet op te vallen, haha.
Voorbereiding 2015-2016
Moderator: mods
Re: Voorbereiding 2015-2016
IK GELOOF!!!!!!
Wat ik niet begrijp is dat Ajax die Zivkovic niet bij de selectie heeft gehouden. Dit zijn prima potjes om te spelen, zeker nu Milik nog niet is aangesloten. Geef die jongen wat meer mogelijkheden en vertrouwen. Nu heb je maar 1 spits in de selectie en als het even tegen zit blijf dit ook zo, ik zie Ajax al die prut spelers niet zo snel verkopen. Verhuren kan later in de voorbereiding ook. We gaan straks lekker kutten met Schone in de punt van de aanval
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Er worden wel heel definitieve conclusies getrokken obv 1 week trainen en een halve oefenwedstrijd van twee verschillende teams/opstellingen
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
Het lijken wel supporters!LucaS schreef:Er worden wel heel definitieve conclusies getrokken obv 1 week trainen en een halve oefenwedstrijd van twee verschillende teams/opstellingen

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Zat net beelden te kijken van de open training. Sinkgraven is een lekker voetballertje, hoor. Fijne techniek en hij ziet altijd de vrije man.
Idd. Dat viel me een jaar geleden ook op, toen ie als jongste fluitend de beste was bij Jong Oranje. Gewoon een prima speler, die voor openingen kan zorgen.Yopi schreef: Sinkgraven is een lekker voetballertje, hoor. Fijne techniek en hij ziet altijd de vrije man.
- Giacomo Puccini
Jazeker, hij kan aan de bal goed voetballen. Alleen Sinkgraven is en blijft wel een lichtgewicht. Ben benieuwd of dit minder een probleem zal zijn voor het team nu hij mannen als Gudelj en Dijks om zich heen krijgt, in plaats van jochies als Boilesen en Andersen.
Ajax!
Oh ja, zeker een groot talent. Heeft al veelbelovende staaltjes voetbal laten zien. Hopelijk weet FdB hem ook zo te gebruiken, dat er een groot rendement uit dat talent gepeurd gaat worden. Sink maakte een goede start bij Ajax, maar zakte daarna verdacht diep weg. Dat leek mij niet alleen een juniordip, maar ook dat hij erg veel last had van bar slecht functionerend teamspel.wimpey schreef:Idd. Dat viel me een jaar geleden ook op, toen ie als jongste fluitend de beste was bij Jong Oranje. Gewoon een prima speler, die voor openingen kan zorgen.Yopi schreef: Sinkgraven is een lekker voetballertje, hoor. Fijne techniek en hij ziet altijd de vrije man.
Waar ik wel moeite mee heb is dat we zoveel geld voor hem hebben moeten neertellen. Als ik de geruchten mag geloven, gaan we inclusief bonussen richting 10M. Vind ik toch wel wat buiten verhouding voor een toen 19-jarig pikkie, dat nog flink rijpen moet.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Ik vind hem fysiek nog lang niet top... Misschien dat hij wat van Nemanja kan leren!
Vandaag weer een dubbel wedstrijdprogramma:
16:30 Ajax - FC Nordsjaelland
19:30 Ajax - Panathinaikos
Ik ben benieuwd of we misschien al iets kunnen zien van hoe het nieuwe elftal er uit moet komen te zien. Het is nog vroeg in de voorbereiding maar met de voorronde CL op komst zal De Boer toch snel naar een vaste formatie toe willen schat ik zo in.
16:30 Ajax - FC Nordsjaelland
19:30 Ajax - Panathinaikos
Ik ben benieuwd of we misschien al iets kunnen zien van hoe het nieuwe elftal er uit moet komen te zien. Het is nog vroeg in de voorbereiding maar met de voorronde CL op komst zal De Boer toch snel naar een vaste formatie toe willen schat ik zo in.
Nil volentibus arduum
Komt het nog op tv?
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ajax TV! (Wat tegenwoordig overigens gratis is, alleen een inlog regelen dus)
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Er staat nog steeds een prijs voor een abonnement opgenomen.
En als ik registreer moet ik nog steeds betalen met ideal.
En als ik registreer moet ik nog steeds betalen met ideal.
I think I lost my fucking headache
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Dat was mij ook al opgevallen ja. Krijg mooi een mail dat het gratis is.. maar blijkbaar is dat nog niet in gegaan.
Op naar de vierde ster!
Als ik het goed begrijp, vindt die verandering per 1 augustus plaats.
Hoppa, 0-1 achter na negen minuten.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ik heb geen beeld, maar ik begrijp dat het alweer FC lange bal is van andere kijkers. Lange ballen op El Azzouzi lijkt me geen goed idee. Spelen met vd Beek op 10? Lijkt me logischer om Andersen of Gudelj daar neer te zetten en Donny van achteruit te laten opbouwen. Die andere 2 zijn beiden geen opbouwers.
Laatst gewijzigd door Rooie op vr jul 10, 2015 3:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
En 0-2. Hopelijk doet de eerste keus het beter
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Lekkere start van het seizoen zo.
Ik hoor trouwens dat onze backs verschrikkelijk zwak spelen. Vooral Viergever zou een aanfluiting zijn.
Is dat een verrassing? Het worden na een zomerstop niet opeens andere spelers.Alexander schreef:Ik hoor trouwens dat onze backs verschrikkelijk zwak spelen. Vooral Viergever zou een aanfluiting zijn.
Viergever is fysiek niet geschikt voor topvoetbal. Dumpen.
IK GELOOF!!!!!!
-
Viergever heeft vierkante voeten. Kan er geen reet van.
Whitey on the moon.
Ik weet nog hoe blij ik was toen hij vorig jaar bij PSV dreigde te tekenen. Geheid een miskoop.
En toen tekende hij bij Ajax...
En toen tekende hij bij Ajax...
Ondertussen 0-3, wederom een uitblinkende Viergever
Pijnlijk.

Pijnlijk.