Jasper Cillessen
Moderator: mods
Re: Jasper Cillessen
Cilessen heeft bijgetekend en zou nog een tijdje blijven.
-
En dus hebben we geen gelijkwaardige keeper nodig, voor het geval van een lange blessure, of wanneer ie toch vertrekt? Met Boer gaan we de oorlog niet winnen.
Ik geloof er trouwens heel weinig van dat Manchester is geinteresseerd...
ik vind het een fantastische keeper voor Ajax en de Eredivisie, maar internationaal zijn er 10 keepers beter dan hij!
ik vind het een fantastische keeper voor Ajax en de Eredivisie, maar internationaal zijn er 10 keepers beter dan hij!
-
Ik geloof het wel. Was onder Van Gaal als bondscoach eerste keeper, heeft ervaring op WK en in CL, (irrelevant) causaal verband zal met Van der Sar gelegd worden; dat krijgt Louis er wel door bij Man U.
Ik denk niet dat er 10 keepers zijn die beter bij United passen en ook nog een beschikbaar voor verkoop en zouden willen.
Neuer, Ter Stegen, Courtois etc. die gaan niet. Snap niet dat United Cech niet gehaald heeft.
Neuer, Ter Stegen, Courtois etc. die gaan niet. Snap niet dat United Cech niet gehaald heeft.
IK GELOOF!!!!!!
Ik vind Victor Valdes bijvoorbeeld ook al beter dan Cillessen... en die moet dan 2e keeper worden?
Van Gaal haalde Hesp naar Barcelona en bij Bayern hoefde hij Neuer niet omdat hij Pipo de clown al had. Dus hoeveel verstand heeft hij (of Frans Hoek) van keepers?WP_LeGeNd schreef:Ik geloof er trouwens heel weinig van dat Manchester is geinteresseerd...

Ik vind Cilessen best een goede keeper, trouwens. Al heeft hij een wat sullige uitstraling.
- Ajaciedjuh
By far de beste doelman die we gehad hebben sinds vd Sar. Voor het geld hoeven ze hem niet verkopen. Ik heb liever een betrouwbare keeper, dan €20 miljoen. Volgend jaar brengt hij nog steeds veel geld op.
Veel zal afhangen hoe hij er zelf in staat als de vraag concreet wordt.
Veel zal afhangen hoe hij er zelf in staat als de vraag concreet wordt.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
De vraag stellen is hem beantwoorden. Denk je dat hij nee zegt tegen MU?
- Ajaciedjuh
Nee. Dat is een kans die een sportman niet aan zich voorbij zal laten gaan. Als MU concreet wordt, gaat het alleen nog over de prijs.Yopi schreef:De vraag stellen is hem beantwoorden. Denk je dat hij nee zegt tegen MU?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Voor keepers zijn de kansen op een transfer naar een topclub doorgaans wat kleiner. Er is immers maar één plekje onder de lat. Ik denk dan ook zeker dat hij interesse zal hebben als United met een concreet voorstel komt. Doet hij het niet dan halen ze een ander en met een beetje pech is die plek dan de komende jaren vergeven.
Ik denk overigens dat Cillessen ook het niveau heeft om het goed te doen in het buitenland in de top. Ok, hij mist misschien uitstraling maar hij heeft zich wel ontwikkeld tot een uitermate betrouwbare keeper. Er gebeuren niet of nauwelijks gekke dingen. Dat is erg prettig voor een elftal.
Ik denk overigens dat Cillessen ook het niveau heeft om het goed te doen in het buitenland in de top. Ok, hij mist misschien uitstraling maar hij heeft zich wel ontwikkeld tot een uitermate betrouwbare keeper. Er gebeuren niet of nauwelijks gekke dingen. Dat is erg prettig voor een elftal.
Nil volentibus arduum
Echt niet. Pakt daar 500% van wat ie bij Ajax vangt. Voor minder dan 30 M zou ik trouwens de telefoon niet opnemen, wanneer Man U zich mocht melden.Yopi schreef:De vraag stellen is hem beantwoorden. Denk je dat hij nee zegt tegen MU?
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Als je de telefoon niet opneemt weet je ook niet wat ze gaan bieden he. 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ze sturen een appje met het bedrag. Dan stuurt Ling een appje terug: call me. En dan neemt ie niet op.Thijs schreef:Als je de telefoon niet opneemt weet je ook niet wat ze gaan bieden he.

Zorg iig dat je bereikbaar bent, ook als je aan het wokken bent aan de foodstrip bij het AMC. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
'beelzebub schreef:Zorg iig dat je bereikbaar bent, ook als je aan het wokken bent aan de foodstrip bij het AMC.
Of een happie chinees aan het nuttigen bent...

Ik las dat ze Stekelenburg op het oog hadden als vervanger.
Zou Marc bij de S in zijn oud Ajax boekje zijn nu? :)
Zou Marc bij de S in zijn oud Ajax boekje zijn nu? :)
Ik heb hem natuurlijk niet het hele seizoen gevolgd, maar bij Vitesse-Groningen stond die Padt geweldig te keepen.
Gelukkig heeft Room net zijn contract verlengd.
Gelukkig heeft Room net zijn contract verlengd.
Haha, we zitten wel in team 'voorspelbaar' hè...
Best logisch, vind ik. Niets mis met het terughalen van spelers als ze goed genoeg zijn.
Keept Lobont nog?
Daar heb ik bij zowel Steek als de al teruggekeerde Heitinga juist ernstig mijn twijfels bij...