Jasper Cillessen
Moderator: mods
Re: Jasper Cillessen
Scouten met het bord op schoot... Deed Overmars toch aan? :)
Zou ook een mooie transfer voor NEC zijn.
Dan krijgen ze meer geld dan dat ze ooit voor een speler gekregen hebben.
Is die Smits nix voor Ajax?
Ik geef toe ik ben een Studio Sport-scout, ik denk dat ik 3 wedstrijden volledig van hem heb gezien en de rest samenvattingen. Ik heb in ieder geval weinig tt geen doelpunten bij Zwolle gezien waarbij ik dacht:"Poehee, daar zit hij mis!" Daarmee is hij een van de weinigen van de eredivisie.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Volgens mij teren ze in Nijmegen nog steeds op de verkoop van die pool (6 miljoen of zoiets?)Skampie schreef:Scouten met het bord op schoot... Deed Overmars toch aan? :)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Nijmegen teert op geld van de gemeente en Boekhoorn en co...
Ze balen nu denk ik ook dat die Jahanbaksh niet weg gaat naar Engeland...
Van de transfers daar hoef je niet veel te verwachten. :)
Ze balen nu denk ik ook dat die Jahanbaksh niet weg gaat naar Engeland...
Van de transfers daar hoef je niet veel te verwachten. :)
Nou, daarmee is 'ie toch prima geschikt voor Ajax?Peter schreef:Maar op studio sport lijkt het wel wat ja.

Ik ben het op zich met jullie eens hoor. Zo'n bedrag kun je niet weigeren. Moet je eens kijken welk percentage dat van je begroting is. Alleen ben ik niet de boekhouder van de club maar een supporter.
Nil volentibus arduum
Denk dat als Ajax dit geld had kunnen krijgen voor een keeper met een goed TH dat er feest zou worden gevierd...
Maar iedereen is ( denk ik) bang dat Marc er niks voor terug haalt...
Dat zegt niks over dat hij niet weg mag maar meer de angst voor dat er niks voor terug komt...
Een beetje TH haalt er een Ajaxwaardige keeper voor terug
Maar iedereen is ( denk ik) bang dat Marc er niks voor terug haalt...
Dat zegt niks over dat hij niet weg mag maar meer de angst voor dat er niks voor terug komt...
Een beetje TH haalt er een Ajaxwaardige keeper voor terug
Liever halen ze niemand. Komt ie straks met Jelle ten Rouwelaar.
IK GELOOF!!!!!!
Stekel!!!!!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Feyenoord heeft nog wel een Ajaxwaardige keeper rondhobbelen.... Hoe stoer zou het zijn als Frank en Marc hem terug halen?:)
Sleep er dan nog een paar miljoen extra uit, ik zou het wel leuk vinden als ie meer opbrengt dan Depay.
I think I lost my fucking headache
- InnerHarbour
Ik vind Mulder niet zoveel.Skampie schreef:Feyenoord heeft nog wel een Ajaxwaardige keeper rondhobbelen.
YNWA
Hij kan in ieder geval beter keepen dan Dapay
Niemand wellicht maar ik sprak in Overmars taal... :)InnerHarbour schreef:Ik vind Mulder niet zoveel.Skampie schreef:Feyenoord heeft nog wel een Ajaxwaardige keeper rondhobbelen.
- Jinne
- Site Admin
We hebben Vd Hart toch? Die heeft vorig seizoen al punten gepakt voor Ajax. Prima vervanger! 

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
De 8 keepers die Ajax behalve Cillessen onder contract heeft kunnen Cillessen evt. niet opvolgen. Typisch Overmars.
Dat eerste lijkt me een prima idee...beelzebub schreef:Hou op. Dalijk gaan jullie nog opperen om Piet Velthuizen op te halen in Arnhem of de transfervrij Esteban in Alkmaar.

Ben je nou serieus over 4ton Pietje? Hij was goed bezig, maar ik weet niet wat dat jaartje Alicante met 'm heeft gedaan... Daarna is het niet veel soeps meer geweest.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
LvG doet wel weer wat hij altijd doet, karrenvracht Nederlanders halen naar de club waar hij voor werkt.
In München werd ie daarin geremd maar in Barca deed hij het ook al.
maar voor het juiste bedrag mag hij cillessen ophalen.
halen wij wel Jelle ten Rouwelaar

In München werd ie daarin geremd maar in Barca deed hij het ook al.
maar voor het juiste bedrag mag hij cillessen ophalen.
halen wij wel Jelle ten Rouwelaar

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Tuurlijk vindt Wouter dat prima, Pietje Vethuizen moet zelfs apart trainen, las ik elders...Lionel schreef:Voor Wouter is het prima als wij Piet kopen, B.

Daar zullen ze het na Braafheid en Pranjic welletjes hebben gevonden.Mano schreef: In München werd ie daarin geremd maar in Barca deed hij het ook al.
Ik las ergens dat Cilessen met alle plezier bij Ajax blijft. Ajax kan dus 'nee' zeggen tegen Man Utd.
Wat de voorkeuren van LvG betreft, dat wisten we toch? Hij is zo conservatief als wat.
Wat de voorkeuren van LvG betreft, dat wisten we toch? Hij is zo conservatief als wat.
-
Dit is inderdaad wel maf ja. Er zit onder die 8 keepers geen enkele "kroonprins", die vrijwel gelijkwaardig is aan Cillessen en klaar staat om hem te vervangen. De enige reden waarom ze dan onder contract staan is een handelshuisidee. Lekker is dat.wimpey schreef:De 8 keepers die Ajax behalve Cillessen onder contract heeft kunnen Cillessen evt. niet opvolgen. Typisch Overmars.