Inderdaad.brigade zuid schreef:Cillissen alleen voor de hoofdprijs weg doen, daarna Mathew Ryan van Club Brugge halen als vervanger.
25 miljoen voor een keeper moet je gewoon doen.
Moderator: mods
Inderdaad.brigade zuid schreef:Cillissen alleen voor de hoofdprijs weg doen, daarna Mathew Ryan van Club Brugge halen als vervanger.
Meer een gevalletje 'Louis goes Dutch'. Zou er een andere club zijn die overweegt zoveel geld neer te tellen voor onze keep?zeux schreef:Dat denk ik ook. Dit is een gevalletje 'opportunity knocks'.Mr. Ajax schreef:ZIjn waarde wordt mede bepaald door vacatures bij de kapitaalkrachtige clubs. Of United nog een keeper nodig heeft na het EK weten we niet.Ajaciedjuh schreef:Gewoon aan zijn contract houden. Volgend jaar (zeker ook nog na Europese kampioenschap) is hij niet minder waard.
Mwah. Als je bij Chelsea, Bayern, City, Barcelona of Real Madrid in het doel staat, dan ga je niet naar Man Utd.beelzebub schreef:Ach, wat noem je beschikbaar... Voor genoeg geld is iedereen beschikbaar.
'Manchester United komt met bod van 28 miljoen op Cillessen'
28 juni 2015 -
Nu de overgang van Morgan Schneiderlin van Southampton naar Manchester United zo goed als rond is, zal Ed Woodward van Manchester United zich volgens The Mirror nu gaan richten op de mogelijke transfer van Jasper Cillessen. Volgens de Engelse krant heeft de club van Louis van Gaal een bedrag van 20 miljoen pond, omgerekend iets meer dan 28 miljoen euro, over voor de keeper van Ajax. Cillessen is in beeld gekomen bij de Engelse topclub door een mogelijk vertrek van David De Gea naar Real Madrid.
Bron: AN
Alleen jammer dat we geen k met dat geld doen...mattie schreef:Ik ben er ook bang voor.. Ruim 20 milj voor een keeper.. is tevens ook een hoofd prijs voor Ajax..
FdB kan zeggen wat hij wilt maar is gewoon weg dan
m.i. niet. Is allemaal middelmaat, een beetje in het verlengde van wat Ajax tot op heden aantrekt. Zou een vreselijke aderlating zijn wanneer Ajax hem verkoopt. Maar als dat gaat gebeuren kunnen ze de knip ook flink opentrekken ook, drijf de prijs maar lekker op. De Engelsen geven niet om een miljoentje meer of minder. Nu maar hopen dat Overmars zijn vak uitvoert en niet de transfer gunt zoals bij Siem de Jong...Iniesta schreef:Die is gewoon weg.
Als ik me niet vergis hebben we een flink aantal keepers onder contract. Zit daar iets tussen?
Die zit toch in Rotterdam?WP_LeGeNd schreef:Er loopt in Nederland ook verder niks fatsoenlijks rond... Misschien Warner Hahn terughalen?