Golf
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Golf
Nee, maar dit is een linksbaan, die liggen aan zee, waar ze de natuur zoveel mogelijk der gaan laten gaan, dit in tegenstelling tot bij voorbeeld Augusta wat net een biljartlaken is.
YNWA
-
In ieder geval heeft ie vandaag weer onder par gelopen.
- InnerHarbour
Hij doet het prima tot nu toe, gaat de cut halen met uitzicht op een top 10 plaats in de US open, niets mis mee.
YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Hij staat nu 5de. Mocht hij top 5 halen heeft hij dan een tourkaart voor volgend jaar op Amerikaanse tour?InnerHarbour schreef:Hij doet het prima tot nu toe, gaat de cut halen met uitzicht op een top 10 plaats in de US open, niets mis mee.
- InnerHarbour
Alleen als hij hem wint. Afhankelijk hoeveel geld hij meepakt lukt het misschien ook, hij heeft nog een paar ton nodig. Vreemd genoeg las ik een tijdje geleden dat als hij een volledige kaart bemachtigd hij niet van plan is om veel meer op de tour te gaan spelen.
Tja ik had geloof ik al opgemerkt dat Joost niet echt van het harde werken is he.
Tja ik had geloof ik al opgemerkt dat Joost niet echt van het harde werken is he.

YNWA
- InnerHarbour
Zeker niet makkelijk en onbekend bij de spelers. De meeste zijn er ook eerder heengegaan. Tot nu toe valt het weer mee, ik zie ze in polo's spelen op de foto's maar het kan flink spoken daar bij Seattle in deze tijd van het jaar.
YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Veel en ver weg van familie.zeux schreef:Ik ben wel benieuwd naar zijn motivatie.
Inderdaad mindere ronde. Toch nog negende, volgens mij is het ook een retemoeilijke baan.
Vind ik overigens wel het mooie van golf: vier rondes moeten lopen. Dan heb je echt de grootste kans op de beste van dat weekend.
Vind ik overigens wel het mooie van golf: vier rondes moeten lopen. Dan heb je echt de grootste kans op de beste van dat weekend.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Spieth wint na de Masters ook het US open, die gozer is echt goed! En Joost, ver weggezakt, what else is new.
YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Kan volgens hem geen 4 goede rondes lopen. Huh? Lekker professionele instelling.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Luiten knokt zich op tweede dag BMW International Open in München terug naar een voorlopige T34, met -4 (waar hij na slechte eerste dag op de 84ste plaats stond met par). Lijkt de cut wel te gaan halen.
Na een derde ronde van 77 (+5) ver teruggeworpen in het veld. Ronde van -1 vandaag repareert weinig. Eindigt dus in de onderste regionen na de cut.
Die zwakke ronde lijkt wel chronisch te worden. Een matig seizoen derhalve.
Die zwakke ronde lijkt wel chronisch te worden. Een matig seizoen derhalve.
- InnerHarbour
Wow. Dat een professional als hij zo dom is een potje voetbal te gaan spelen. Dat begrijp ik niet helemaal.InnerHarbour schreef:Over 2 weken start het Open.
McIlroy ruptures ligament in ankle while playing soccer
- InnerHarbour
Een week voor het Open is Joost wakker geschokken en werd gedeeld vierde op het Schotse open. Dit telt niet mee voor de PGA tour maar die bijna 200.000 euro zijn lekker, zou hij dan toch............ 

YNWA
- InnerHarbour
Luiten weer eens ouderwets slecht begonnen met een ronde van +2, staat nu ergens rond plaats 125.
Morgenochtend wordt het pestweer, regen wind en in de middag knapt het op, Joost speelt laat in de middag, misschien kan hij daarvan profiteren.
Morgenochtend wordt het pestweer, regen wind en in de middag knapt het op, Joost speelt laat in de middag, misschien kan hij daarvan profiteren.
YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour