Thuiswerkdagwimpey schreef:Drukke dag, Mr. Nitpicker?Raymon schreef: Die Bild? Der Bild? Das Bild? Die beld??? ;)

Moderator: mods
Thuiswerkdagwimpey schreef:Drukke dag, Mr. Nitpicker?Raymon schreef: Die Bild? Der Bild? Das Bild? Die beld??? ;)
Transfervrij. Zegt een buitenlands avontuur te willen.beelzebub schreef:Hmm. Misschien kunnen we een 'Ooijertje' doen? Halen we Boulahrouz op in Rotterdam, alleen voor de kleedkamer natuurlijk, maar wel een Ajaxverleden.![]()
En nog wat studio sport scouting; Ik heb de man die het verloor van Jan Vertonghen al een tijdje niet zien langskomen. Hoe zou het zijn met Jan-Arie van der Heijden?
Joh, je werkt voor Ajax?!Mano schreef:Wie is een haalbare verdediger en die Ajax op een hoger platform zet![]()
ik ken ze niet, maar ik scout op zondagavond met een bord eten voor me neus
Tuurlijk. Denk dat het allemaal nog niet zo wil vlotten met het bellen van optie B-Z.Alexander schreef:Wat denken jullie? Neemt Marc morgen contact op met Vaart of niet?
Waarschijnlijk wacht hij tot hij zelf gebeld wordt.Alexander schreef:Wat denken jullie? Neemt Marc morgen contact op met Vaart of niet?
In het seizoen dat Luque kwam, speelde Ajax niet Europees. Slavia Praag en Zagreb waren een maatje te groot. En psv werd op het tandvlees kampioen met Suf Vergoossen. Ga me nou niet vertellen dat de eredivisie toen sterk(er) was. Ajax was toen gewoon, al jaren, bagger.InnerHarbour schreef:Toen was de eredivisie nog een stukje beter, Ajax trouwens ook.
Dan speelden ze toch wel Europees??? Ajax heeft nog nooit niet in Europa gespeeld, behalve in dat jaar na het staaf-incident.wimpey schreef:In het seizoen dat Luque kwam, speelde Ajax niet Europees. Slavia Praag en Zagreb waren een maatje te groot. .InnerHarbour schreef:Toen was de eredivisie nog een stukje beter, Ajax trouwens ook.
Nou, ik voel alweer aankomen dat er niemand bijkomt. 'Het is alleen niet makkelijk', leg eens uit?Met het vertrek van Zivkovic en Sigthórsson heb je alleen Milik als echte spits. Hoe wil je die positie gaan invullen?
,,We gaan niet kopen om het kopen. Maar we zijn wel op zoek naar een spits. Het is alleen niet makkelijk. Stel dat Milik wegvalt, dan mis je een échte spits. Anwar kan er spelen, Davy kan dat, maar het is niet ideaal. Als er een speler is die echt een toegevoegde waarde heeft, dan gaan we hem halen. Anders gaan we het met deze groep doen.”
Vreten. Achter de feiten aanlopen. Reageren. Ling zal met een spits moeten komen. Overmars zit er nog als een glorified ceremoniemeester omdat een BVO nu eenmaal een TD moet hebben.Benji schreef: Wat doet zo'n TD het hele jaar?