Europese coalitie tegen Blatter spat nu al uiteen
Moderator: mods
Platini sorteerd alvast voor
Het is precies zoals gisteren bij Studio Voetbal werd gezegd: ze hebben al zoveel gewheeld, gedeald, gedraaid en gekronkeld, dat ze eenmaal in die sharkpit niet ineens integer gedrag gaan vertonen.
Van Praag is aan z'n hoeveelste huwelijk bezig?zeux schreef: Wat dat betreft denk ik dat Van Praag nog wel een outside chance had gehad om iets van een 'moraal' neer te zetten, maar ook die is natuurlijk niet voor niets zo hoog gekomen.
Hmmm, zo'n koppeling maak ik niet. Privé en zakelijk kunnen prima gescheiden ( :-) ) blijven wat mij betreft.wimpey schreef:Van Praag is aan z'n hoeveelste huwelijk bezig?zeux schreef: Wat dat betreft denk ik dat Van Praag nog wel een outside chance had gehad om iets van een 'moraal' neer te zetten, maar ook die is natuurlijk niet voor niets zo hoog gekomen.Misschien ouderwets van mij, maar ik vind dat wel een graadmeter qua (on)betrouwbaarheid.
Yep. Mocht Blatter aangeklaagd worden voor corruptie, zal de volgende 'handige' jongen opstaan die geen haar beter zal blijken. Wat moeten we doen? Uit de FIFA stappen en je staat in de kou, misschien met Engeland aan je zijde, maar wat schiet je daar mee op? Eerlijk een verkiezing winnen zal nagenoeg onbegonnen werk zijn, maar lijkt me wel de enige manier om veranderingen af te dwingen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Het is wel ronduit bizar dat Frankrijk vóór Blatter stemt, na de houding van Platini..
Die Platini is zo glad als een aal. Ik houd het er nog steeds op dat hij zelf asap de troon wil bestijgen, en dat daarmee een uitverkiezing van Prins Ali hem zeer slecht uit was gekomen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Het is wel ronduit bizar dat Frankrijk vóór Blatter stemt, na de houding van Platini..
Dat denk ik ook.Jöhnk schreef:Die Platini is zo glad als een aal. Ik houd het er nog steeds op dat hij zelf asap de troon wil bestijgen, en dat daarmee een uitverkiezing van Prins Ali hem zeer slecht uit was gekomen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Het is wel ronduit bizar dat Frankrijk vóór Blatter stemt, na de houding van Platini..
Volgens mij heeft het Nederlandse bedrijfsleven ook de nodige orders uit Qatar binnen (die al gevaar lopen door de Nederlandse opstelling om op Schiphol geen extra landingsrechten aan oa Qatar Airways te gunnen ter bescherming van KLM).Jinne schreef:Die Fransen schijnen vooral vanwege Qatar (PSG en bouw stadions daar door Franse bedrijven) voor Blatter te hebben gekozen.
True. Of je nu door de kat of de hond gebeten wordt, maakt niet zoveel uit.InnerHarbour schreef:Op weg naar de volgende oplichter.
En het honkbal, eigenlijk ook het basketball en o ja het ijshockey. Is misschien ook de reden dat zij wel durven doorpakken terwijl landen met een voetbalcultuur daar veel te bang voor zijn.„De Verenigde Staten hebben geen standpunt over de vraag wie de voorzitter van de FIFA moet zijn. We hebben hier de neiging om het American football wat meer aandacht te geven.”