Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Cruijff » za mei 09, 2015 12:23 pm

Le T. schreef:
Yopi schreef: Blijft de vraag hoe vet zijn pens is, weet jij dat?
Inderdaad Yopi, vertel eens, is hij Theo Janssen dik?
Afbeelding
Of Wayne Rooney dik?
Afbeelding
Is hij zo dik als een darter?
Afbeelding
Of zo dik als een willekeurige Nederlander in de vakantie?
Afbeelding

:biggrin.gif: :biggrin.gif: de I love Van der Vaart and I hate Wesley Sneijder obsessie van Le T. blijft schitterend. :biggthumpup.gif:

Zou je die foto van de rokende dikke darter Wesley op het strand ook nog even willen posten?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za mei 09, 2015 2:18 pm

Terug naar de mogelijke transfer:
Swart: 'Van der Vaart wil contract voor vier jaar, eerst als speler en daarna als trainer'

9 mei 2015 AjaxLife.nl

Ajax heeft Rafael van der Vaart een eenjarige aanbieding gedaan, zo kwam afgelopen week naar buiten. Volgens zijn voormalig zaakwaarnemer Sjaak Swart wil de middenvelder alleen naar Amsterdam komen voor een meerjarig contract. "Hij wil een contract van vier jaar. En dan twee jaar spelen en daarna trainer of zo. Kunnen we het geld ook een beetje spreiden," zo laat Swart weten bij Ajax Life.
Ik krijg de indruk dat ze hier wellicht uit gaan komen. Geld spreiden over een langere periode. Ajax wil één jaar als speler en V.d.Vaart twee. Als je hem daarna dan inderdaad zou willen betrekken bij de opleiding dan moet je zaken kunnen doen.
Nil volentibus arduum

Le T.

Bericht door Le T. » zo mei 10, 2015 11:05 am

Cruijff schreef: :biggrin.gif: :biggrin.gif: de I love Van der Vaart and I hate Wesley Sneijder obsessie van Le T. blijft schitterend. :biggthumpup.gif:

Zou je die foto van de rokende dikke darter Wesley op het strand ook nog even willen posten?
Sneijder is inmiddels weer op gewicht dus waarom ouwe koeien uit de sloot halen? Dat is net zoiets als iemand die meer dan tien jaar geleden toegegeven heeft dat die te zwaar was omdat hij thuis ongelukkig op de bank zakken chips zat weg te hakken nog steeds nadragen dat hij zichzelf verwaarloosd en geen conditie heeft, terwijl die bewezen veel kilometers maakt.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo mei 10, 2015 11:07 am

Van der Vaart is precies het type speler wat we niet nodig hebben. Een type Theo Janssen terwijl we Sinkgraven al hebben. Een spits is Van der Vaart nooit geweest en zal hij ook nooit worden.

Ik hoor niks over interesse in versedigers. Waarschijnlijk omdat de scouting niet verder komt dan namen van spelers die al bij Ajax hebben gespeeld en Heitinga niet goed genoeg is bevonden en Maxwell onhaalbaar. Dieptriest dat Ajax zo amateuristisch te werk gaat. Ik krijg meer en meer de indruk dat de leiding bij Ajax in handen is van mensen die hun vak niet verstaan. Ze mogen blijven zitten omdat het vriendjes van Cruijff zijn.
Ajax!

Arthur

Bericht door Arthur » zo mei 10, 2015 11:17 am

Ik kan me de laatste competente TD bij Ajax al bijna niet meer herinneren.
Dat zal Beenhakker zijn geweest, denk ik.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo mei 10, 2015 11:29 am

Le T. schreef:
Cruijff schreef: :biggrin.gif: :biggrin.gif: de I love Van der Vaart and I hate Wesley Sneijder obsessie van Le T. blijft schitterend. :biggthumpup.gif:

Sneijder is inmiddels weer op gewicht dus waarom ouwe koeien uit de sloot halen? Dat is net zoiets als iemand die meer dan tien jaar geleden toegegeven heeft dat die te zwaar was omdat hij
Ohja, ouwe koeien uit de sloot halen doen we immers nooit op AT. :biggrin.gif: Dat was ik even helemaal vergeten. :smallgrin.gif:

Die foto van de rokende Sneijder is dunkt mij op dezelfde dag gemaakt als de foto die je gisteren postte?

Afbeelding

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo mei 24, 2015 9:43 pm

Volgens het AD heeft Dijks voor Ajax gekozen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Arthur

Bericht door Arthur » ma mei 25, 2015 12:38 am

Ik zou ook niet anders verwachten

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma mei 25, 2015 8:47 am

Hier een berichtje van AN met dezelfde info:
'Dijks kiest voor terugkeer naar Ajax'

Mitchell Dijks heeft na gesprekken met zowel Ajax als Feyenoord besloten om in te gaan op de aanbieding van Ajax, zo meldt een verslaggever van het Algemeen Dagblad. Dijks geeft een voorkeur naar Ajax boven interesse van Feyenoord en enkele buitenlandse opties. Dijks zou een jaarsalaris van zo'n 7 ton krijgen in Amsterdam.
Dat zal dan ergens de komende dagen wel rond komen. In zijn positie zou ik direct een handtekening onder zo'n contract zetten.

Hij zal zich wellicht wel hebben afgevraagd hoe zijn kansen op speeltijd liggen. Maar met de plannen om Boilesen te verkopen ligt de linkerflank natuurlijk helemaal open. Zelfs als Boilesen niet gaat is dat feitelijk het geval. Kansen genoeg dus.
Nil volentibus arduum

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma mei 25, 2015 9:08 am

7 ton :excited.gif:

Als Dijks al bijna aan het salarisplafond zit, is het niet raar dat betere voetballers Ajax links laten liggen.
Whitey on the moon.

wimpey

Bericht door wimpey » ma mei 25, 2015 9:14 am

GangstaRiB schreef:7 ton :excited.gif:

Als Dijks al bijna aan het salarisplafond zit, is het niet raar dat betere voetballers Ajax links laten liggen.
Raar dat iemand die 15 dagen geleden nog niet goed genoeg was ineens een salaris van 7 ton kan opstrijken. :smallgrin.gif:

Wordt niks komend seizoen. Ajax heeft een TD nodig met een netwerk dat de markt kent. En die FdB z'n hok instuurt bij rare suggesties. In de praktijk lijkt het er echter op dat FdB die Overmars moet sturen. Met alle gevolgen van dien.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma mei 25, 2015 9:22 am

wimpey schreef:
GangstaRiB schreef:7 ton :excited.gif:

Raar dat iemand die 15 dagen geleden nog niet goed genoeg was ineens een salaris van 7 ton kan opstrijken. :smallgrin.gif:

Wordt niks komend seizoen. Ajax heeft een TD nodig met een netwerk dat de markt kent. En die FdB z'n hok instuurt bij rare suggesties. In de praktijk lijkt het er echter op dat FdB die Overmars moet sturen. Met alle gevolgen van dien.
Overmars lijkt het 'Van Geel-syndroom' te hebben. Geen netwerk en alleen aankopen doen die je om 19.00 uur op zondagavond kan scouten. Maar ja... hij is neergezet door Cruijff.. dus hoe komen we van em af?
Whitey on the moon.

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 25, 2015 10:14 am

Keek Overmars maar naar Studio Sport.
IK GELOOF!!!!!!

Rooie

Bericht door Rooie » ma mei 25, 2015 11:29 am

Van der Vaart niet naar Ajax, aldus Zwartkruis.

Mooi, dat scheelt weer een teleurstelling.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma mei 25, 2015 11:31 am

Goddank. :headbang.gif:

Rooie

Bericht door Rooie » ma mei 25, 2015 11:36 am

VI
Terugkeer Van der Vaart naar Ajax van de baan

Rafael van der Vaart heeft Ajax laten weten nog niet klaar te zijn voor een terugkeer naar zijn oude club. Zijn zaakwaarnemer Robert Geerlings heeft voetbaldirecteur Marc Overmars daarvan zondag op de hoogte gesteld.
Het contract van Van der Vaart bij Hamburger SV loopt deze zomer af en Ajax deed hem een aanbieding terug te keren op het oude nest.

'Rafael is er nog niet uit waar zijn toekomst zal liggen', legt Geerlings uit aan Voetbal International. 'Ajax heeft lang genoeg gewacht, we vonden het netjes de club daarover in te lichten. Ik ga er vanuit dat Ajax gaat overschakelen naar andere opties. En daar hebben we alle begrip voor.'
Ik ben nu al benieuwd naar de andere opties :excited.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » ma mei 25, 2015 11:38 am

Benji schreef:Van der Vaart niet naar Ajax, aldus Zwartkruis.

Mooi, dat scheelt weer een teleurstelling.
VDV redt Overmars. :hypocrite.gif:

Overige opties: Björn Vleminckx? Contract Sigi open breken? Marnix Kolder?

Rooie

Bericht door Rooie » ma mei 25, 2015 11:44 am

Wellicht weer achter Eto'o aan. Of 3 maanden achter Drogba, die schijnt te vertrekken bij Chelsea!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » ma mei 25, 2015 11:44 am

En nu ben ik heel benieuwd of er een lijstje is.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma mei 25, 2015 11:55 am

Overmars is een prutser eersteklas, wat heeft die man de afgelopen twee jaar eigenlijk gedaan? Als je dat vergelijkt met Marcel Brands die met veel minder middelen er wel in slaagt een kampioensploeg te formeren...
Ajax!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 25, 2015 12:07 pm

Giacomo Puccini schreef:Overmars is een prutser eersteklas, wat heeft die man de afgelopen twee jaar eigenlijk gedaan? Als je dat vergelijkt met Marcel Brands die met veel minder middelen er wel in slaagt een kampioensploeg te formeren...

:biggrin.gif:

Overmars is een prutser eersteklas. Maar de rest van je post is toch als grap bedoeld?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma mei 25, 2015 12:09 pm

Je kunt moeilijk ontkennen dat Brands een kampioensploeg heeft geformeerd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 25, 2015 12:17 pm

Duke schreef:Je kunt moeilijk ontkennen dat Brands een kampioensploeg heeft geformeerd.

Na hoeveel pogingen? En hoezo veel minder middelen?

Brands is net zo goed een uberprutser als Overmars dat is, zo niet meer. Die gast doet al jaren maar wat, het is 'hem' een keertje gelukt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Duke

Bericht door Duke » ma mei 25, 2015 12:17 pm

Yopi schreef:Goddank. :headbang.gif:
Niet te vroeg juichen. Volgens Mike Verweij was de afspraak dat Van der Vaart na afloop van de reguliere competitie zou reageren op het bod van Ajax. Nu HSV in de play offs zit, gaat hij zich eerst daarop concentreren. Ajax kan nu verder kijken, maar het is niet uitgesloten dat er alsnog contact komt. Volgens Mike Verweij dan. :smallgrin.gif:

Salvador Dali

Duke

Bericht door Duke » ma mei 25, 2015 12:22 pm

Mr. Ajax schreef:
Duke schreef:Je kunt moeilijk ontkennen dat Brands een kampioensploeg heeft geformeerd.

Na hoeveel pogingen? En hoezo veel minder middelen?
Het heeft inderdaad even geduurd. Maar dat maakt het niet minder waar. :smallgrin.gif:

En minder middelen; ik denk dat Ajax meer geld had dan PSV. En Overmars heeft ook de nodige aankopen gedaan, met Van den Hoorn, Duarte en Sinkgraven.

Salvador Dali

Plaats reactie