Positieve uitzondering vind ik Riedewald. Milik zal zo wel komen en ik zou ook Anderen voor Sinkgraven brengen.
Moderator: mods
Dit is het, heb ik begrepen. De spelers gaan meteen op vakantie vanwege de VCL.Jinne schreef:Hebben we nog hierna een verplichte oefenafsluiter / sponsortrip of is dit echt de laatste zure appel in de mand?
Inderdaad. Het was al een baggerpot van Ajax vanmiddag. De zoveelste alweer. Maar dit slaat werkelijk alles.Ajaciedjuh schreef:En het is nog verdiend ook. In stijl afgesloten dit seizoen.
"Het is altijd lastig voetballen als je een tegenstander hebt."Jinne schreef:Heeft Frank nog een lul smoes?
Moet zeggen dat zij vol een-op-een gingen spelen, dan weet je dat het lastig kan zijn. Moet zeggen dat we het eigenlijk niet eens heel slecht deden. We hadden de beste kansen in de eerste helft, alleen de laatste pass was steeds net niet goed.
Ik kijk al weken niet meer. Kom net van het Noordwijkse strand. Da's wél leuk.Alexander schreef:Schandalig. Past dus prima in het seizoen.
Precies. Dit is geen kwestie van een gebrek aan kwaliteit. Er klopt iets niet.wimpey schreef:Ik kijk al weken niet meer. Kom net van het Noordwijkse strand. Da's wél leuk.Alexander schreef:Schandalig. Past dus prima in het seizoen.![]()
Lijkt me stug dat FdB het nog vlot gaat trekken, komend seizoen. Er zit iets fundamenteels niet goed wanneer je dit seizoen bekijkt. Dat los je niet op met punt naar achteren of voren of met energie, drive enzo.
Nou, ik heb Ajax t.e.m. Maart alles zien spelen en vaker wel dan niet een schrijnend gebrek aan kwaliteit vastgesteld. Het stikt bij Ajax van modale eredivisiespelers.Lionel schreef: Precies. Dit is geen kwestie van een gebrek aan kwaliteit. Er klopt iets niet.