MLB
Moderator: mods
Re: MLB
Nu zijn er berichten dat de hele serie tegen de White Sox in gevaar is door een avondklok die is ingesteld. Met zelfs de suggestie dat die wedstrijden in Washington worden afgewerkt...
Nu.nl-bericht zal zijn gebaseerd op dit bericht in de Baltimore Sun.
Als het puur om de curfew gaat, zouden ze kunnen overwegen om de wedstrijd twee uur eerder te laten beginnen.
Spelen in Washington lijkt mij een maf idee.
Nu.nl-bericht zal zijn gebaseerd op dit bericht in de Baltimore Sun.
Als het puur om de curfew gaat, zouden ze kunnen overwegen om de wedstrijd twee uur eerder te laten beginnen.
Spelen in Washington lijkt mij een maf idee.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Weer geen game vanavond IH.
En de serie tegen de Rays kon ook wel eens lastig worden. Daar kunnen ze nog eventueel een mouw aan passen door series te switchen, maar de White Sox komen niet meer naar Baltimore. Dat wordt dus erg lastig als ze ook de derde niet kunnen spelen. Een doubleheader kun je misschien nog ergens in het schema proppen, maar drie wedstrijden is nauwelijks tot geen ruimte voor. Komen de Sox nog naar Washington? 's Middags Orioles, 's avonds Nationals?
En de serie tegen de Rays kon ook wel eens lastig worden. Daar kunnen ze nog eventueel een mouw aan passen door series te switchen, maar de White Sox komen niet meer naar Baltimore. Dat wordt dus erg lastig als ze ook de derde niet kunnen spelen. Een doubleheader kun je misschien nog ergens in het schema proppen, maar drie wedstrijden is nauwelijks tot geen ruimte voor. Komen de Sox nog naar Washington? 's Middags Orioles, 's avonds Nationals?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Maximaal 15 millioen volgens de laatste berichten. Heb weleens vaker zit zuchten over Angels front office. Tis nie best.zeux schreef:En Hamilton terug naar Texas. Angels zouden een belangrijk deel van de $83m die hij nog aan salaris krijgt blijven betalen. Die $125m is echt weggegooid geld geweest..
Aan de bright side; we spelen in elk geval nog onze thuiswedstrijden. De Orioles, uit het Loehansk van de USA, kunnen daar alleen maar van dromen.
Ah, dat klinkt al logischer. Ik begreep al niet dat ze die user bijna zijn volle salaris zouden blijven betalen.Dubbel schreef:Maximaal 15 millioen volgens de laatste berichten. Heb weleens vaker zit zuchten over Angels front office. Tis nie best.zeux schreef:En Hamilton terug naar Texas. Angels zouden een belangrijk deel van de $83m die hij nog aan salaris krijgt blijven betalen. Die $125m is echt weggegooid geld geweest..
De derde wedstrijd is morgenmiddag lokale tijd 14.00, zonder publiek. De serie tegen de Rays is in Tropicana Field, maar geldt wel als homegame voor de Orioles.
What a mess.
What a mess.
Nah, die W11 van de Mets kon wel eens het hoogtepunt van het seizoen zijn geweest. Ze kunnen niet slaan en lijden nog steeds aan de vliegende Mets-ziekte: teveel stupide errors. De lifeline is decent pitching.
Misschien dat ze net een winnend seizoen gaan draaien. Iets van .510, maar buiten playoffs.
Als die assholes nou een keer fatsoenlijke hitters zouden kopen, in plaats van lowlives als Cuddyer en Granderson, dan werd het nog wat, maar geen pitcher gaat bibberend de heuvel op voor de Mets.
:-(
Misschien dat ze net een winnend seizoen gaan draaien. Iets van .510, maar buiten playoffs.
Als die assholes nou een keer fatsoenlijke hitters zouden kopen, in plaats van lowlives als Cuddyer en Granderson, dan werd het nog wat, maar geen pitcher gaat bibberend de heuvel op voor de Mets.
Zij betalen 15 en wij 68...zeux schreef:Ah, dat klinkt al logischer. Ik begreep al niet dat ze die user bijna zijn volle salaris zouden blijven betalen.Dubbel schreef:Maximaal 15 millioen volgens de laatste berichten. Heb weleens vaker zit zuchten over Angels front office. Tis nie best.zeux schreef:En Hamilton terug naar Texas. Angels zouden een belangrijk deel van de $83m die hij nog aan salaris krijgt blijven betalen. Die $125m is echt weggegooid geld geweest..
- InnerHarbour
Tja en aan de andere kant spelen de Orioles hun thuiswedstrijden in hun eigen stad Baltimore, oke nu even drie niet ik geef je datDubbel schreef:Aan de bright side; we spelen in elk geval nog onze thuiswedstrijden. De Orioles, uit het Loehansk van de USA, kunnen daar alleen maar van dromen.

YNWA
Hmmmpf.Dubbel schreef: Zij betalen 15 en wij 68...
Hij was dus zo toxic dat ze hoe dan ook van hem afwilden. Terug naar de cowboys in Texas.
- InnerHarbour
YNWA
Zometeen ballen in een leeg ballpark in Baltimore. De Marlins weten wel hoe dat voelt, maar voor de O's zal het nieuw zijn, spelen zonder publiek. Ik tune wel even in denk ik om acht uur.
- InnerHarbour
Orioles-White Sox
BTW Dubbel, zegt de naam Rodney King je nog iets en wat er daarna in het echte Los Angeles bebeurde?
BTW Dubbel, zegt de naam Rodney King je nog iets en wat er daarna in het echte Los Angeles bebeurde?

YNWA
En gisteravond hetzelfde recept. Enorme error Flores, waardoor de hele zaak in elkaar stuikt.zeux schreef:Nah, die W11 van de Mets kon wel eens het hoogtepunt van het seizoen zijn geweest. Ze kunnen niet slaan en lijden nog steeds aan de vliegende Mets-ziekte: teveel stupide errors. De lifeline is decent pitching.
En het begint er op te lijken dat DeGrom terug op aarde komt na 2014. Zijn prestaties toen waren een verrassing. Kan alleen maar hopen dat het niet een one off seizoen was...
Hitting is ruk (ook vanaf de bank), er worden cruciale basis errors gemaakt op SS en 2B en als dan ook de veelbelovende pitching niet levert (ook Harvey is nog niet in topvorm), gaat het toch weer een frustrerend seizoen worden.
De winstreak van 11 was mooi, maar kwam niet tot stand op basis van dominantie. De losses van de laatste weken zijn wel het resultaat van zwaktes die worden blootgelegd. En die zwaktes zijn er structureel. Dus het falen ligt eerder onder handbereik dan het excelleren.
The O's come to town...
En de Mets zijn in een slump. :-)
Tweede 0-1 loss op een rij vandaag tegen de Nationals. De offensieve impotentie is pathetisch. Genoeg kansen IH!!!
En de Mets zijn in een slump. :-)
Tweede 0-1 loss op een rij vandaag tegen de Nationals. De offensieve impotentie is pathetisch. Genoeg kansen IH!!!
Maarre de Mets gaan wel easy de playoffs halen zoals de vlag er nu voorhangt, als is het erg vroeg.
Volg ik het een paar wedstrijden niet, staan de Yankees weer bovenaan in hun divisie...
Volg ik het een paar wedstrijden niet, staan de Yankees weer bovenaan in hun divisie...
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Het is begin mei. De voorsprong nu is fijn, maar de Mets zijn wel vaker redelijk aan een seizoen begonnen, om in juli en augustus door het ijs te zakken. Het is geen hittersploeg. En dat kan ze opbreken. Hoe sterk de pitching ook lijkt.
- InnerHarbour
He Dubbel.
Vanaf vandaag 3x O's-LAA, ofschoon mijn Orioles door de schuld van een eigenaar die niet van zijn geld af kan komen en en GM die eigenlijk liever in Toronto wil zijn dit jaar geen hoge ogen zullen gooien zijn we nog wel jullie angstgegner. Ik zeg 2-1 O's.
Vanaf vandaag 3x O's-LAA, ofschoon mijn Orioles door de schuld van een eigenaar die niet van zijn geld af kan komen en en GM die eigenlijk liever in Toronto wil zijn dit jaar geen hoge ogen zullen gooien zijn we nog wel jullie angstgegner. Ik zeg 2-1 O's.

YNWA
Mets zijn gesweept in vier games door jouw NL-team IH. Mix van falende bullpen, geen run support voor de starters en een jonge prospect die net teveel runs op geeft.
- InnerHarbour
- InnerHarbour