Beter dan Gudelj.Jöhnk schreef:Pröpper, wat een voetballer...

Moderator: mods
Beter dan Gudelj.Jöhnk schreef:Pröpper, wat een voetballer...
Daarvoor moet je Kazim halen. Die heeft nu Labyad weer aangevallen.Yopi schreef:En die strijd dan? Die passie?
Ik denk dat Hahn hem passeert volgend jaar. Toppertje in de dop!Alexander schreef:Vermeer ziet er trouwens ook weer lekker uit bij 2 goals.'Beste' keeper van NL...
Heb het niet helemaal doorgerekend, maar als PEC zondag van Feyenoord wint (en AZ en Vitesse doen hun ding), krijgen ze in de eerste twee playoffwedstrijden weer Feyenoord. Als je een ploeg een tikkie kan geven en daarna een dreun zou ik het niet nalaten als PEC.Marillion schreef: Heeft Zwolle nog een belang om zo hoog mogelijk te eindigen in verband met het speelschema van de playoffs? Normaal gesproken zie ik Feyenoord daar niet winnen.
Kazim: 'schrijf Feyenoord nooit af'
6 januari 2015 VI.nl
Kazim laat tegenover Voetbal International te blijven geloven dat Feyenoord mee kan strijden om de titel. 'Schrijf ons niet af. Ik heb onze situatie met Kenneth Vermeer besproken en die vertelde over toen hij met Ajax ook ooit een grote achterstand heeft goed gemaakt op PSV. Twaalf punten is veel, maar niets is onmogelijk. Laat een ding duidelijk zijn: schrijf dit Feyenoord nooit af.'
Toornstra: 'het is nog niet gespeeld'
8 januari 2015
Jens Toornstra wil de handdoek voor wat betreft de titelrace nog allerminst in de hoek gooien. 'We putten veel moed uit het feit dat het elftal zich sterk ontwikkelt,' zo laat hij weten in het Algemeen Dagblad. 'Als we die stijgende lijn kunnen doortrekken, dan is er echt een mogelijkheid dat wij het nog ver gaan schoppen deze competitie. Natuurlijk, de achterstand op PSV is twaalf punten. Maar er zijn nog zeventien wedstrijden te spelen en dus kunnen er nog 51 punten worden verdiend. Het is gewoon nog niet gespeeld. Niets is onmogelijk. PSV zal na de winterstop echt niet alles winnen. Als wij dat wel doen, komen we heel dichtbij.'
Clasie: 'PSV heeft geen veel beter elftal'
Inmiddels staan ze 26 (!!!) punten achter op PSV en 12 (!) op AjaxVan Geel blijft vasthouden aan doelstelling mee te strijden om titel
9 januari 2015
Martin van Geel stelt in De Telegraaf niets te willen weten van een aanpassing van de sportieve doelstelling dat Feyenoord dit seizoen moet meestrijden om de landstitel. "De doelstelling passen we niet aan. Als je dat doet, haal je hem altijd.
Eens. Maar Gudelj heeft meer 'drive'.Yopi schreef:Beter dan Gudelj.Jöhnk schreef:Pröpper, wat een voetballer...
Als ze er voor gaan wel ja, maar hoe graag willen ze?Peter schreef: Zie Zwolle thuis nog wel winnen van die lui ook.
Maak het zondag maar waar dan.'PEC heeft voorkeur voor Feyenoord als tegenstander in de play-offs'
Hoewel Ron Jans zich niet wil uitspreken over de mogelijke tegenstanders in de play-offs stelt de coach van PEC Zwolle in De Telegraaf wel een duidelijke voorkeur te hebben voor een tegenstander. Volgens de ochtendkrant is dat overduidelijk Feyenoord. Daarvoor zal PEC zondag eerst een goed resultaat moeten behalen tegen Feyenoord. "Wij kunnen nu echt vrijuit spelen en hoeven geen enkele angst over het resultaat te hebben. Ik heb Feyenoord-Vitesse gezien, met een uitstekend Vitesse en een worstelend Feyenoord, waar wat irritatie naar boven kwam. Er staat zondag voor Feyenoord wat op het spel. Wij gaan er een mooie afsluiting van de competitie van maken."
Bron: FN
Eens. Maar Rutten voor een camera is genant. Die man moet gewoon assistent dan wel veldtrainer zijn.Wouter schreef:Rutten is nu kop van Jut, maar hij moest het dankzij Van Geel wel doen zonder fatsoenlijke aanvallers.