Sja, volgens Lionel is het genieten (overdreven), volgens IH zal het zaalvoetbal zijn (overdreven)zeux schreef:Het is geen matennaaiend zaalvoetbal van kabouters?
Champions League
Moderator: mods
-
Re: Champions League 2014-2015
:-)Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Sja, volgens Lionel is het genieten (overdreven), volgens IH zal het zaalvoetbal zijn (overdreven)zeux schreef:Het is geen matennaaiend zaalvoetbal van kabouters?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Komt er nog een slotakkoord?
Overigens ontsnapt Neymar al een tijdje aan z'n tweede geel.
Overigens ontsnapt Neymar al een tijdje aan z'n tweede geel.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Wat is die Snoeks toch een irritante zuiger.
1-0, Messi. Belangrijke goal.
1-0, Messi. Belangrijke goal.
Genieten.
-
Wat een briljante goal van Messi. Voor mij maakt hij serieus aanspraak op de titel: beste voetballer aller tijden.
Laatst gewijzigd door Wie kent Cees de Wolf nog? op wo mei 06, 2015 9:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe Boateng daar omvalt is wel een beetje potsierlijk. Maar ja, Messi...
-
Een stiffie vanuit die hoek. Noem mij 3 andere voetballers die dat ook kunnen.Jöhnk schreef:Hoe Boateng daar omvalt is wel een beetje potsierlijk. Maar ja, Messi...
Met z'n verkeerde been dan nog, tegen de beste keeper ter wereld.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Een stiffie vanuit die hoek. Noem mij 3 andere voetballers die dat ook kunnen.
Ik geniet aan een Venetiaanse gracht. :-) Blijkbaar mooie goal gemist.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Klasse dat die scheidsrechter daar voordeel geeft.
Dit is gespeeld. Het moet gek lopen wil Barcelona de CL niet winnen.
Dit is gespeeld. Het moet gek lopen wil Barcelona de CL niet winnen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bizar dat Bayern het zo weggeeft. 75 minuten hadden ze het prima voor mekaar. Messi beslist dit duel op individuele klasse.
Barca wint de CL. Vrij simpel. Juve en Madrid (zeker zonder Modric en Benzema) zijn kansloos. Hoop wel dat Madrid wint want Juve is geen partij.
Sturaro, Bonucci, Barzagli, Marchisio, Pirlo

IK GELOOF!!!!!!
-
kijk nog even de opmaat naar de 1-0 van gisteravond terug, mooiste voetbalmoment in de twee halve finales. (Het stiffie van Messi een goeie tweede)Lionel schreef:Barca wint de CL. Vrij simpel. Juve en Madrid (zeker zonder Modric en Benzema) zijn kansloos. Hoop wel dat Madrid wint want Juve is geen partij.
-
Ik vond de vermeende complottheorie van een Barca dat door scheidsrechters wordt bevoordeeld, wederom geen opgeld doen vanavond.
Sevilla speelde dit Madrid ook zoek.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:kijk nog even de opmaat naar de 1-0 van gisteravond terug, mooiste voetbalmoment in de twee halve finales. (Het stiffie van Messi een goeie tweede)Lionel schreef:Barca wint de CL. Vrij simpel. Juve en Madrid (zeker zonder Modric en Benzema) zijn kansloos. Hoop wel dat Madrid wint want Juve is geen partij.
Dit Juve is toch serieus geen partij voor Barca?
IK GELOOF!!!!!!
Prima voor mekaar? 90 minuten gespeeld, 1 goede kans gecreeerd, 1 schot op goal geloof ik (niet dezelfde), niet eens dominant qua balbezit. Weer faalt Peps Bayern in de wedstrijden waar het om gaat, nu 3-0, vorig jaar 0-3 in eigen huis, zijn tactieken werkten relatief al niet zo heel goed met Messi, Iniesta, Ibrahimovic, Xavi en nog een paar wereldsterren, met iets mindere spelers is het alleen leuk om kleine clubjes helemaal te vernederen, maar bij een tegenstander van formaat faalt het hopeloos. Barca speelde niet eens echt goed.Peter schreef:Bizar dat Bayern het zo weggeeft. 75 minuten hadden ze het prima voor mekaar. Messi beslist dit duel op individuele klasse.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Bergkamp kon het. Moesten jullie ook aan hem denken?Jöhnk schreef:Met z'n verkeerde been dan nog, tegen de beste keeper ter wereld.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Een stiffie vanuit die hoek. Noem mij 3 andere voetballers die dat ook kunnen.
Simpele techniek, zoals Cruijff het noemt. Alles functioneel en optimaal. Extreem hoge moeilijkheidsgraad.

Verder vond ik Barcelona maar matig. Denk niet dat het lang gaat werken op deze manier. Nu genieten de spelers van de vrijheid na jaren van discipline. Luis Enrique, de Kovacs van Barcelona.
Voor de verrassing heeft Bayern tenminste een van de twee dribbelaars nodig.
Barca matig? Ze speelden tegen het op een na beste team ter wereld. Heb echt bewondering voor een ploeg als Bayern. Geen of amper paniek. Altijd willen voetballen. Hij had alleen wel een speler met een actie moeten opstellen.
1e helft vond ik echt geweldig.
1e helft vond ik echt geweldig.
IK GELOOF!!!!!!
Het spel was erg opportunistisch. Gebeurde een paar keer: een speler die als een dolle stier op zijn tegenstander afrende en vervolgens balverlies leed. Die dingen zag je onder Pep nooit.
3-0 is natuurlijk zwaar geflatteerd.
3-0 is natuurlijk zwaar geflatteerd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. Snap ook niet helemaal dat Rishi van z'n stoel af glijdt op basis van deze pot, hoor. Eerste helft was een hoge dosis energie, opportunisme en daardoor juist weinig voetbal. Sowieso was sprake van veel gedraaf en gevlieg. Met zo'n Bernat (om maar een voorbeeld te noemen) hoef je geen genialiteit te verwachten. Oogkleppen op, motor starten, en gaan.
Bayern mist natuurlijk hun eigen MSN en dat maakt het verschil. Nu beslist de individuele kwaliteit van Messi het duel. Met Robben en in mindere mate met Ribery heb je aan de andere kant ook spelers die dat kunnen.
Bayern mist natuurlijk hun eigen MSN en dat maakt het verschil. Nu beslist de individuele kwaliteit van Messi het duel. Met Robben en in mindere mate met Ribery heb je aan de andere kant ook spelers die dat kunnen.
Mee eens, dit was het grote verschil gisteren.Peter schreef:Bayern mist natuurlijk hun eigen MSN en dat maakt het verschil. Nu beslist de individuele kwaliteit van Messi het duel. Met Robben en in mindere mate met Ribery heb je aan de andere kant ook spelers die dat kunnen.
Bayern was voetballend iets beter dan Barca en had met name in de 2e helft de wedstrijd redelijk onder controle, maar voorin werd de echte klasse gemist. Die Barca dus wel had in de vorm van Messi, die vrij onzichtbaar was maar in 3 minuten even de wedstrijd beslist. Met de 2-0 als hoogtepunt

Barca had de scheids niet tegen, al had dit niets met de uitslag te maken.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik vond de vermeende complottheorie van een Barca dat door scheidsrechters wordt bevoordeeld, wederom geen opgeld doen vanavond.
Maar hij gaf 2 Bayern spelers geel voor lichte overtredingen, waar Barca spelers (vooral Rakitic) wegkwamen met zwaardere overtredingen. En Neymar had een 2e gele kaart kunnen krijgen, al zou dat heel zwaar gestraft zijn geweest.
Los hiervan floot de scheids prima, goede en knappe beslissing ook om geen penalty te geven maar een vrije trap net buiten de 16 (toen Alves Lewandowski vastpakte)

Bayern had ook Gotze kunnen opstellen vanaf de eerste seconde. Kiest hij niet voor.
Neuer of een Ter Stegen had het schot van Tevez klem gepakt, Peter. Sowieso is Casillas al verleden tijd maar gisteren was hij een drama. Niet voor niks begonnen spelers van Juve van afstand te schieten.
Ik heb genoten. Twee teams die willen en kunnen voetballen. Die druk zetten, die zich er voetballend onderuit willen voetballen. Niet alles lukte nee maar dit zijn wel met afstand de 2 beste teams.
Robben is er volgende week niet bij, maar weet iemand of Ribery kan spelen?
Neuer of een Ter Stegen had het schot van Tevez klem gepakt, Peter. Sowieso is Casillas al verleden tijd maar gisteren was hij een drama. Niet voor niks begonnen spelers van Juve van afstand te schieten.
Ik heb genoten. Twee teams die willen en kunnen voetballen. Die druk zetten, die zich er voetballend onderuit willen voetballen. Niet alles lukte nee maar dit zijn wel met afstand de 2 beste teams.
Robben is er volgende week niet bij, maar weet iemand of Ribery kan spelen?
IK GELOOF!!!!!!