Maar dan zijn Maduro, Hersi, Yakubu enzo ook 'van jou'! Eerlijk is eerlijk!!Hermann schreef:Ik heb Spaan ontdekt, die als bron De Regt heeft, wat betekent dat ík De Ligt heb ontdekt!

Koud he!
Moderator: mods
Maar dan zijn Maduro, Hersi, Yakubu enzo ook 'van jou'! Eerlijk is eerlijk!!Hermann schreef:Ik heb Spaan ontdekt, die als bron De Regt heeft, wat betekent dat ík De Ligt heb ontdekt!
Daarvoor is het financiële gat te groot, denk ik.Jöhnk schreef: Verder denk ik dat Yopi ook een punt heeft. Al zullen er heus spelers zijn die twijfelen, en wier beslissing je met het wel/niet aanbieden van een contract kunt beïnvloeden.
[/quote]Wat Malen betreft: het is afwachten. Misschien tekent hij wel. Ik heb het idee dat Overmars best door één deur kan met Raiola (figuurlijk, althans). Maar dat kun je natuurlijk op meerdere manieren uitleggen.
Natuurlijk is het niet allesbepalend. Maar als een talent van buitenaf wél een contract krijgt en jij als ventje uit de opleiding nog niet dan voelt dat niet goed. Waarom hij wel en ik niet? Zo werkt dat toch gewoon?Yopi schreef:Poeh, dat weet ik niet. Het gaat om een half jaar eerder of later.
Spelers die gevoelig zijn voor geld gaan toch wel. PSV biedt wél contracten aan en toch loopt er flink wat weg. Het is wel fijn om te zeggen: ik ben geen geldwolf, het ligt aan Ajax. Ik miste de waardering,blabla...
Tegelijkertijd begrijp ik wel dat jongens uit arme gezinnen niet kunnen wachten tot het geld komt.
Hoef jij volgens mij niet voor naar "De Toekomst".wimpey schreef:Komend weekend maar weer eens naar De Toekomst. Eens kijken wie er i.m.o. gelijk heeft.
Volgens mij kwam jij dan niet op De Toekomst. Het eindeloos rondspelen was het kenmerkende voetbal van de B1 onder Trustfull, praat eens met voetballers van ADO of Sparta, praat eens met de begeleiders daar, praat eens met de ex-(assistent)trainer van ADO, die maar bleef roepen dat alleen Damian van Bruggen gestoord moest worden, want de andere verdedigers spelen de bal weer zijwaarts of terug.Wat de speelstijl betreft, die is na de FR radicaal veranderd. Van rondspelen naar direct spelen. Afgelopen zaterdag was het aantal passes van verdediger naar verdediger op één hand te tellen. Dat was in het verleden wel anders. Toen zag je op De Toekomst de stroperige opbouw die we zo goed kennen van Ajax 1.