Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League 2014-2015
Het is ook wel redelijk dom om Ronaldo zó vrij te laten in de 16....
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Ik had wat meer van Real verwacht, al denk ik wel dat ze doorgaan, 2-1 is niet zo ongunstig.
Ik denk zelfs goed resultaat.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Die gaan gewoon door. Als ze uit al een keer scoren en op de lat koppen winnen ze thuis wel met 2-0.
IK GELOOF!!!!!!
1-0 is al voldoende.
Madrid mag in de zomer nog wel een spits kopen hoor. En Bale dumpen. En een 4e topmiddenvelder kopen.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Terechte uitslag. Juventus hield het achterin aardig droog op twee momenten na. Het verzuimde alleen om in het laatste kwartier nog een derde te maken. In de omschakeling, dankzij de zwakke passing van Real, lagen er voldoende mogelijkheden. Die wissel van Tevez was dan ook erg onlogisch.
Die 1-0 was wel fantastisch, trouwens. Wat een aanval.
Die 1-0 was wel fantastisch, trouwens. Wat een aanval.
Ik vond Ancelotti zwak. Er klopte weinig bij Madrid. En bij Madrid ook wel een paar oliedomme spelers hoor.
Vond je het een pingel?
Vond je het een pingel?
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Lastig, lastig. Het inzetten van een sliding was niet handig, want hij mist de bal. Volgens mij raakt hij 'm nu met de knie en wordt hij iets uit balans gebracht. In dat opzicht snap ik wel dat je gaat liggen en dat de scheids deze penalty geeft. Geen zware overtreding, maar genoeg voor een penalty.
Nee de 4-4-2 van Real was tactisch zwak met Bale en Ramos als absolute dissonanten.
Nee de 4-4-2 van Real was tactisch zwak met Bale en Ramos als absolute dissonanten.
-
Heeft die Chicarito uberhaupt een bal geraakt? Die is echt te licht voor dat nivo.
Whitey on the moon.
Mee eens.Peter schreef:Lastig, lastig. Het inzetten van een sliding was niet handig, want hij mist de bal. Volgens mij raakt hij 'm nu met de knie en wordt hij iets uit balans gebracht. In dat opzicht snap ik wel dat je gaat liggen en dat de scheids deze penalty geeft. Geen zware overtreding, maar genoeg voor een penalty.
Grote klasse trouwens van de scheids dat hij geen rood geeft voor die overtreding en wel Vidal geel geeft vanwege vragen om een (rode) kaart

Eigenlijk is het de typische penalty, speler doet ultieme poging om de bal te spelen, maar de aanvaller is hem daarvoor net iets te snel af. Wat mij betreft is het niet eens geel.Peter schreef:Lastig, lastig. Het inzetten van een sliding was niet handig, want hij mist de bal. Volgens mij raakt hij 'm nu met de knie en wordt hij iets uit balans gebracht. In dat opzicht snap ik wel dat je gaat liggen en dat de scheids deze penalty geeft. Geen zware overtreding, maar genoeg voor een penalty.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Hij gaf ook geen geel.
Ik vond Chicarito redelijk invallen trouwens.
Ik vond Chicarito redelijk invallen trouwens.
IK GELOOF!!!!!!
Barcelona moet wel dit jaar, anders wordt het pas over twee jaar. Volgend seizoen kan je ze afschrijven. Ik verwacht dat Messi maximaal gaat knallen op de Copa America aankomende zomer en die andere twee zullen ook wat willen laten zien.
Dus zijn ze uitgeblust tot februari 2016. Tot zover nostrabub.
Dus zijn ze uitgeblust tot februari 2016. Tot zover nostrabub.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- peter
Cheque van Gelder doet net alsof dit weer een wedstrijd is die de geschiedenis in gaat. Overdreven gedoe, maar zodra Barcelona speelt, dan komt hij superlatieven tekort. Het kapelletje, dit zijn de momenten die de historie in gaan, blablabla. Volgend jaar krijgen we dit affiche gewoon weer. En dat jaar erop weer. En weer.
Potver, wat een heerlijk kwartier. Wat een kansen, wat een missers.
- peter
Hoog tempo, maar gaat wel veel mis. Knap hoe Barca druk zet, maar dat lijkt me onmogelijk vol te houden.
- peter
Ach, ach. Het is veel balverlies, veel sturm und drang en bij tijd en wijle veel oogkleppen werk.
Ik vind de intentie van beide teams geweldig. Volle bak druk zetten, altijd willen voetballen, ballen van de keeper door de lucht op een spits die de bal terugkopt op Iniesta i.p.v. blinde lange halen.
Ff ander niveau dan de wedstrijd gisteren.
Ff ander niveau dan de wedstrijd gisteren.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Het is maar wat je wilt zien. Die ballen van Neuer zijn net zo blind als die van Buffon, hoor. Een aanval zoals de 1-0 van gisteren heb ik hier nog niet gezien.
Ik vind de energie en het druk zetten wel impressive. Knap dat Barcelona het zo weet vast te zetten, want Bayern vindt bijna niet de vrije man.
Ik vind de energie en het druk zetten wel impressive. Knap dat Barcelona het zo weet vast te zetten, want Bayern vindt bijna niet de vrije man.
Typeert Pep wel. Tegen Neymar, Suarez en Messi één op één spelen. Maar wat is-ie verdedigend ingesteld als coach, hè.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
Bizar he. Dan heb je ballen.Bert schreef:Typeert Pep wel. Tegen Neymar, Suarez en Messi één op één spelen. Maar wat is-ie verdedigend ingesteld als coach, hè.
Alonso is een dissonant in dit spel.
Het is geen matennaaiend zaalvoetbal van kabouters?