PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

WP_Legend

Re: PSV

Bericht door WP_Legend » di mei 05, 2015 10:59 am

Ik snap ook wel dat Depay weg wil als ik kijk naar wat hij kan verdienen bij de andere clubs.

Aan de andere kant zou ik het leuk vinden als hij bij PSV blijft, de absolute ster van de eredivisie wordt en zich profileert in de Champions League. Ik snap dat dat eng is voor sommige Ajacieden, maar ik vind juist dat onze concurrenten zo sterk mogelijk moeten zijn zodat ons team ook sterker en beter wordt!

Maar goed ben bang dat dat niet zal gebeuren, en Depay gewoon naar Man U gaat.

wimpey

Bericht door wimpey » di mei 05, 2015 11:26 am

Baseman schreef: Dat PSV een transfer kan gebruiken is ook geen geheim, helemaal als het de jackpot oplevert.
psv heeft dan ook nogal wat 'achterstallig financieel onderhoud'. Jongens als Depay, Guardado, Wijnaldum, Luuk drukken zwaar op de begroting en krijgen van externe financiers nog een behoorlijk toetje, bovenop hetgeen psv ze betaalt. Dus zal psv idd moeten cashen, om een aantal plooien glad te kunnen strijken. psv en financiën was, is en blijft een merkwaardig fenomeen.

Baseman

Bericht door Baseman » di mei 05, 2015 11:56 am

WP_LeGeNd schreef:Ik snap ook wel dat Depay weg wil als ik kijk naar wat hij kan verdienen bij de andere clubs.
Dat is zijn drijfveer helemaal niet, daarbij is hij toch al miljonair.
Natuurlijk is meer geld wel belangrijk, maar Depay wil vooral weg omdat hij op een zo hoog mogelijk niveau wil voetballen.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » di mei 05, 2015 12:01 pm

Baseman schreef:
WP_LeGeNd schreef:Ik snap ook wel dat Depay weg wil als ik kijk naar wat hij kan verdienen bij de andere clubs.
Natuurlijk is meer geld wel belangrijk, maar Depay wil vooral weg omdat hij op een zo hoog mogelijk niveau wil voetballen.
Daar geloof ik niks van, hij is niet uitgeleerd in Nederland, goed hij zal ergens anders misschien sneller verbeteren, aan de andere kant kan hij op de bank belanden bij een topclub. Hij behoort momenteel bij de betere van de eredivisie, maar is nog niet de beste, daar is hij nog te wisselvallig voor. Ik denk dat geld wel degelijk een drijfveer is voor elke voetballer (en elk mens hoeveel je nu ook zou verdienen)

Lionel

Bericht door Lionel » di mei 05, 2015 12:18 pm

Baseman schreef:
Baseman, natuurlijk speelt geld wel een rol. Zeker bij een type als Depay. Niet erg hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Baseman

Bericht door Baseman » di mei 05, 2015 12:23 pm

Ik zeg toch nergens dat geld geen rol speelt?
Ik geef alleen aan wat Depay zijn belangrijkste motivatie is en dat is niet het geld.

Depay kan best nog een jaar in Nederland blijven, maar dat wil hij zelf niet.
Hij is ontzettend eerzuchtig en wil zich dolgraag op een hoger niveau bewijzen, hij vindt dat hij op die wijze meer en sneller leert.

wimpey

Bericht door wimpey » di mei 05, 2015 12:27 pm

Lionel schreef:
Baseman schreef:
Baseman, natuurlijk speelt geld wel een rol. Zeker bij een type als Depay. Niet erg hoor.
Dit is een koe in z'n kont kijken. Ik zou het wel weten te verpakken wanneer ik speler was: 'ik wil van de eredivisie naar de PL om me te meten met de besten in een prachtige competitie'. En dan denk ik er achteraan: '... want dan komen de munten die ik nu pak * 10 op me af...'. Dat zal bij Depay niet anders zijn dan bij anderen die hem voor gingen.

Eriksen, Vertonghen, Strootman, Chadli, Blind, allemaal jongens die top waren in NL en naar een Europese subtopper gingen. Ik denk dat voor Depay hetzelfde in petto ligt. De eredivisie levert niet meer aan de Europese top. In dat segment (30+ M) zijn landen als Portugal en Oekraine ons voorbijgestreefd.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di mei 05, 2015 12:46 pm

Oekraïne is nieuw geld. En de Portugese clubs werken met investeringsmaatschappijen samen, de geldstromen daar zijn moeilijk te traceren, om het eufemistisch uit te drukken.

Wat Depay betreft, 'toch al miljonair'? Een wel heel naïeve benadering. Waarom willen voetballers die tientallen miljoenen hebben binnengeharkt nog steeds een beter en nog beter contract? Waarom verkast Zlatan naar PSG, naar een mindere competitie dan de Italiaanse? Om tegen Evian te kunnen spelen?

Natuurlijk wil Depay meer geld. Hoe meer hoe beter.

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 06, 2015 7:22 am

Sulejmani naar PSV???
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo mei 06, 2015 7:57 am

Goed idee. :neutral.gif:

Konden we hem maar klonen en er ook een bij F. zetten. :smallgrin.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » wo mei 06, 2015 8:30 am

Misschien komt ie wel met de Gudelj's en Vlado mee naar Ajax. :hypocrite.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo mei 06, 2015 8:31 am

Er is vast een andere club die nog een tegenprestatie moet leveren. :eusa_pray.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do mei 07, 2015 11:06 am

Depay naar Manchester (Thijs Slegers).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do mei 07, 2015 11:10 am

30 miljoen volgens de Telegraaf. :blackcat.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do mei 07, 2015 11:15 am

Meer dan voor Suarez. Laat me niet lachen. :excited.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mei 07, 2015 11:17 am

Goede deal voor de boeren, hoeven ze dit jaar de lucht boven hun stadionnetje niet te verkopen aan de gemeente Eihoven. :hypocrite.gif:
YNWA

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do mei 07, 2015 11:20 am

Ajaciedjuh schreef:30 miljoen volgens de Telegraaf. :blackcat.gif:
Dat verbaast toch niet? United betaalde zelfs 18 miljoen voor Blind. En 12 miljoen voor een jaartje genieten van Falcao.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do mei 07, 2015 11:21 am

Ze zijn geschift in Engeland.

Dertig miljoen voor een talent. Maar wel een Nederlander natuurlijk. Zo kennen we LVG weer. Nu Nigel de Jong nog, en wie weet nog meer.

De vraag is of het totale-mens-principe werkt bij deze wat dommige figuur.

Voor PSV een geweldige deal. Ze vinden vast een speler die hetzelfde presteert.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do mei 07, 2015 11:42 am

Lowietje is weer geld aan het verbranden. Di Maria banken en Depay in de basis? Kost je 120 miljoen en dan nog maar de vraag of je het goed voor mekaar hebt.

Ik moet nog maar zien of Depay het maakt daar.

Baseman

Bericht door Baseman » do mei 07, 2015 12:04 pm

Volgens Slegers betreft de transfer een basisbedrag van 27,5 miljoen Euro wat kan oplopen tot 32 miljoen Euro, verder heeft PSV een doorverkooppercentage bedongen. Het kan slechter :biggthumpup.gif:

Le T.

Bericht door Le T. » do mei 07, 2015 12:12 pm

Verstandige keuze van Depay. Hij moet nog veel leren en daar is Van Gaal dol op. Een hele grote zie ik het niet worden, maar wel een speler die meekan in de echte top. De PL zal hem ook wel liggen. Het bedrag is niet echt hoog in het licht van wat er de laatste jaren voor spelers betaald wordt in Engeland, en dan komt de nieuwe TV-deal daar nog bij. Er zullen deze zomer nog wel mindere spelers voor meer geld gehaald worden.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do mei 07, 2015 12:14 pm

Inderdaad. De champagne kan open bij PSV. Goed gedaan, al betalen zulke clubs toch wel. Ongelooflijk, hoe die met geld omgaan. :confused.gif:

LVG zal Depay als supersub willen gebruiken, net als tijdens het WK. Wel een dure supersub. :biggrin.gif:

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » do mei 07, 2015 12:24 pm

Yopi schreef:Inderdaad. De champagne kan open bij PSV. Goed gedaan, al betalen zulke clubs toch wel. Ongelooflijk, hoe die met geld omgaan. :confused.gif:

LVG zal Depay als supersub willen gebruiken, net als tijdens het WK. Wel een dure supersub. :biggrin.gif:
Ach, ze spelen nu met Young op die positie, lijkt me dat Depay die strijd toch wel gaat winnen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 07, 2015 12:26 pm

Inderdaad. Depay is jong, talentvol. Goede aankoop. 30 miljoen is voor United peanuts.
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do mei 07, 2015 12:34 pm

Idd, als je ziet wat ze gaan krijgen aan alleen al tv-gelden.

Plaats reactie