InnerHarbour schreef:Zo op weg naar O'Casey's om de mannen van Liverpool FC het tegen QPR te zien op te nemen.

Je had liever zaalvoetbal kunnen kijken denk ik..
Moderator: mods
InnerHarbour schreef:Zo op weg naar O'Casey's om de mannen van Liverpool FC het tegen QPR te zien op te nemen.
Ik denk dat IH z'n plafond opnieuw moet verven.zeux schreef:Gejuich op AT denk ik. :-)
Zou ie dat nou echt voor Van Persie doen?LucaS schreef:Gek dat ie zijn team weer zo omgooit als het zo'n tijd goed staat en loopt.
Dach et nie. Eerst het grote mannen voetbal van Liverpool (onder het genot van een paar grote mannen bierenLionel schreef:InnerHarbour schreef:Zo op weg naar O'Casey's om de mannen van Liverpool FC het tegen QPR te zien op te nemen.![]()
Je had liever zaalvoetbal kunnen kijken denk ik..
LVG is weg van RVP. Zag je bij Oranje ook al.LucaS schreef:Gek dat ie zijn team weer zo omgooit als het zo'n tijd goed staat en loopt.
Het loopt en staat helemaal niet goed meer sinds Carrick geblesseerd is. Rooney maakt echt helemaal niets klaar en Van Persie was de beste speler op het veld.LucaS schreef:Gek dat ie zijn team weer zo omgooit als het zo'n tijd goed staat en loopt.
Daar is het ook een beetje laat voor. Hij heeft zijn beste jaren gegeven aan teams die zonder hem van een niveautje lager waren geweest. De vraag is wat er nog in zit, maar als hij weer fit wordt zie ik niet waar Man U een betere spits vandaan zou moeten halen. Maar goed, ik ken dan ook niet alle jonge getalenteerde spitsen op de Europese velden, Rooney heeft in ieder geval niet het vereiste niveau.Yopi schreef:Jij vindt dat RVP bij MU moet blijven?![]()
Wat mij betreft is hij het type 'big fish in small pond'. Geen schande, maar ik zie hem niet uitblinken in een topteam met veel grote spelers.
0-8. Prima voetbal. Daarna met Sevilla en Real een van de beste wedstrijden van het seizoen gezien. Heerlijke pot. Zo een Sevilla wordt in Nederland in februari al kampioen. In Engeland zie ik ze ook gewoon in de top 2 belanden. Dat is pas mannenvoetbal.InnerHarbour schreef:Dach et nie. Eerst het grote mannen voetbal van Liverpool (onder het genot van een paar grote mannen bierenLionel schreef:InnerHarbour schreef:Zo op weg naar O'Casey's om de mannen van Liverpool FC het tegen QPR te zien op te nemen.![]()
Je had liever zaalvoetbal kunnen kijken denk ik..) met een prachtige winnende kopbal van Steve Gerrard en daarna die mietjes Delay en hij (strak ingeschoten die pingel
} die van de dictator hier geen bijnaam mag hebben, voor de derde keer achter elkaar op hun bek zien gaan. Nee het was een prima middag.
![]()
Heb jij het ook naar je zin gehad met de gnomo's uit Barcelona?
Als in de bal van de voet laten springen en hobbelende, onzuivere te zachte passjes over 15 meter te versturen?Yopi schreef:Rooney is een goede speler voor Engelse begrippen. Je moet hem wel op de Engelse manier laten spelen.
Als je heel goed bent wordt je een belangrijke speler. Daarmee heeft hij twee keer een gemankeerd team naar een hoger niveau getild. Dat wil echter niet zeggen dat hij dat nog een keer kan doen.RVP kwam uit de verf toen het team in zijn dienst speelde. Dat zit er nu niet in. Hij is domweg niet goed genoeg om privileges te eisen op het hoogste niveau.
Maar wie haal je dan die het beter gaat doen dan Van Persie?Doorselecteren: het zal me benieuwen. Spelers moeten wel bij elkaar passen.
MU staat op de plaats waar het hoort, denk ik. Prutst teveel voor een hogere klassering.