Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

beelzebub

Re: Engeland en Schotland

Bericht door beelzebub » di apr 28, 2015 3:02 pm

wimpey schreef:
Lionel schreef: Hummels, Gundogan las ik.
Dat las ik ook. Goede voetballers. Maar fysiek kwetsbaar. Gündogan is klein, blessuregevoelig. Hummels is traag. Ze lijken me niet ideaal voor de PL. Je hebt (ook) beesten nodig in de PL / CL.

Dan moeten ze maar grote sterke mannen bij Liverpool gaan halen. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di apr 28, 2015 4:02 pm

Die Gundogan heb ik al een jaar niet meer gezien, maar waar moet die jongen spelen bij United?

Hummels snap ik wel. Al zou de keuze voor Marquinhos of Varane beter zijn.

En dan nog een spits? Jackson? Of Icardi?

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di apr 28, 2015 4:11 pm

Ik heb Varane een paar keer zien spelen de laatste weken en heb het idee dat ie wat overschat wordt, beetje een dromer bij tijd en wijle. Een talent, maar hij is er nog lang niet.

wimpey

Bericht door wimpey » di apr 28, 2015 5:04 pm

Peter schreef:Die Gundogan heb ik al een jaar niet meer gezien, maar waar moet die jongen spelen bij United?
In de Carrick-rol. Die is immers (ook) constant geblesseerd... Wanneer je zoveel geld als Man U hebt te verpatsen, moet je in een hoger segment shoppen, vind ik. Haal wat meer 'steel' met Vidal of Arda.
Hummels snap ik wel. Al zou de keuze voor Marquinhos of Varane beter zijn.
Hummels is vooral een erg goede bouwer en aanvallend kopper. Hij schuift graag in en heeft een prima pass in beide poten. Nadeel is dat die gast geen killer is en hij is ronduit traag.
En dan nog een spits? Jackson? Of Icardi?
Gackson is m.i. echt een topper. Raar dat die gozer 'maar' bij Porto speelt.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Engeland en Schotland

Bericht door raymon » di apr 28, 2015 7:25 pm

Afbeelding

3 years.

£215m spent.

The only cup Brendan Rodgers has lifted as a Liverpool manager...
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di apr 28, 2015 7:45 pm

Haha mooie foto.

Vorig jaar nog wel tweede met 84 punten. Er zijn managers in Engeland die daar een moord voor plegen. ;)

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di apr 28, 2015 8:45 pm

Bedoel je daarmee achterbakse Lowietje die dat bedrag in 1 jaar uitgeeft, zich niet met de CL hoeft bezig te houden en niet verder komt dan de 4de plek.......... :smile-ajax.gif:

BTW, Rodgers had Liverpool er na zijn aankoopbeleid van deze zomer gelijk moeten uitgooien. Nu lees ik weer dat hij een spits wil hebben omdat ze te weinig scoren. Brrrrrrrr, wegwezen.
YNWA

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di apr 28, 2015 9:38 pm

Ondertussen blijken die van Hull City vanavond net even wat sterker en groter dan de Scousers: 1-0.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di apr 28, 2015 10:05 pm

Afbeelding
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo apr 29, 2015 7:56 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ondertussen blijken die van Hull City vanavond net even wat sterker en groter dan de Scousers: 1-0.
Mooi zo, als dit nu eindelijk het einde van Rodgers betekend.

BTW, heb een keertje een lowlife uit Liverpool op een vormfoutje vrij gekregen dat je die bijnaam kent? :hypocrite.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » wo apr 29, 2015 8:00 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ondertussen blijken die van Hull City vanavond net even wat sterker en groter dan de Scousers: 1-0.
Rodgers heeft ongetwijfeld weer het halve elftal van Scoushampton op het oog!

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo apr 29, 2015 8:48 am

InnerHarbour schreef:
Mooi zo, als dit nu eindelijk het einde van Rodgers betekend.

BTW, heb een keertje een lowlife uit Liverpool op een vormfoutje vrij gekregen dat je die bijnaam kent? :hypocrite.gif:
Ergens in december 2008 zat ik op Anfield Road bij (nota bene) Liverpool-Hull City, 2-2 werd het na een 0-2 voorsprong voor Hull, waar het uitvak op de wijze van "Feed the world" -uit dat Band Aid liedje- zong: "Feed the Scousers". Vond ik best wel humor..Afbeelding

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo apr 29, 2015 9:13 am

:ajaxsmiley.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » wo apr 29, 2015 9:37 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: Ergens in december 2008 zat ik op Anfield Road bij (nota bene) Liverpool-Hull City, 2-2 werd het na een 0-2 voorsprong voor Hull, waar het uitvak op de wijze van "Feed the world" -uit dat Band Aid liedje- zong: "Feed the Scousers". Vond ik best wel humor..Afbeelding
Is het niet Liverpool waar de gemiddelde levensverwachting het laagst is in zo ongeveer heel Europa? Daar of in Glasgow i.i.g. Ergens vroeg in de 70, na een levenslang dieet van suiker, zout, pastry en cheap lager & drugs. En iedere 3 dagen een teleurstellende pot voetbal zal ook niet helpen. :smallgrin.gif:

Glasgow dus: http://en.wikipedia.org/wiki/Glasgow_effect

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo apr 29, 2015 10:14 am

Ik kan dat uit eigen ervaring bevestigen na Celtic-Ajax in 2013 te hebben bijgewoond en 3 dagen (en nachten) in de stad te hebben rondgehangen!

wimpey

Bericht door wimpey » wo apr 29, 2015 11:16 am

Eindelijk zal LVG IH aanspreken!! :onfire.gif:
‘Van Gaal gaf Blind ervan langs na wanvertoning op Goodison Park’
Woensdag, 29 april 2015 om 11:19
Manchester United verloor zondag de uitwedstrijd tegen Everton met 3-0, de op één na grootste nederlaag van het seizoen. Alleen MK Dons maakte het the Red Devils nóg moeilijker, toen zij in augustus thuis met 4-0 wonnen. Louis van Gaal was niet blij met het optreden van zijn spelers en liet dat de dag erna heel duidelijk merken tijdens de training, zo schrijft de Daily Mirror.

Met name Daley Blind en Antonio Valencia moesten het ontgelden en kregen van hun trainer te horen, dat zij hun verdedigende taken tegen Everton allesbehalve goed uitvoerden. Zij haalden niet hun gewoonlijke niveau en dat zinde Van Gaal niet: hij zou gezegd hebben dat ze zich tactisch naïef gedroegen en defensief armoedig speelden. Al in minuut vijf scoorde Everton via James McCarthy, na een fout van zowel Valencia als Blind.
Het verlies in Liverpool was de tweede competitienederlaag op rij voor Manchester United, iets dat dit seizoen nog niet eerder was gebeurd. Everton slaagde er na Swansea City (tweemaal), Leicester City, Manchester City, Southampton en Chelsea als zesde club in United drie punten afhandig te maken, dit seizoen.

zeux

Bericht door zeux » wo apr 29, 2015 11:25 am

wimpey schreef:Eindelijk zal LVG IH aanspreken!! :onfire.gif:
Pas als Louis Daley ook consequent Delay gaat noemen toch?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel

Bericht door Lionel » wo apr 29, 2015 9:23 pm

Net als ik wil schrijven dat dat Chelsea ook echt een kutploeg is scoren ze de 2-1.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do apr 30, 2015 6:16 am

Best wel lachen dat iemand die de PL maar niets vindt en de clubs daarin bagger, prutsers, toch elke week gaat zitten kijken. :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 30, 2015 8:42 am

:hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 30, 2015 9:09 am

Chelsea heeft overigens een topteam. Jammer van de coach.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do apr 30, 2015 9:42 am

Lionel schreef:Jammer van de coach.
Winnende coach. Als van Gaal met een afgrijselijke vorm van Catenaccio, elke bal naar voren peren op Robben derde wordt tijdens het WK vind 75% van Nederland en zijn Evangaallisten voorop het een topper. Mourinho vindt men een klootzak die zijn elftallen negatief laat spelen. :confused.gif:

Ik vind ze beide niks maar als ze zo willen spelen, ga je goddelijke gang. Ik sla sowieso het gros van de wedstrijden over waar jullie “allemaal’ naar kijken over en zoek de wedstrijden of sport (gister de O’s zitten kijken in een leeg stadion :biggthumpup.gif: ) wel uit die ik interessant vind. :smile-ajax.gif: ) .
YNWA

Baseman

Bericht door Baseman » do apr 30, 2015 10:15 am

Het verschil tussen een toernooi waarbij je beperkte keuze hebt uit spelers waarvan er maar weinig tot de echte top behoren, of een competitie waarbij je een onbeperkt budget hebt en kunt kiezen uit vele echte toppers moge toch vrij duidelijk zijn.

Mourinho is een absolute geweldenaar qua prijzen pakken met zijn teams, maar hij leunt enorm op zijn zeer verdedigende tactiek waarbij het afstoppen en afbreken van de tegenstander centraal staat. Dat is zijn goed recht natuurlijk en zijn teams voeren dat vaak bijna perfect uit, maar mooi en attractief is het meestal niet.
Je mag eigenlijk meer verwachten van een topteam als Chelsea, met zo ongelooflijk veel geld.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do apr 30, 2015 11:16 am

Ja, ja ik ken nu alle verhaaltjes en smoesjes van zijn aanhang wel Baseman. Feit is dat hij ook een hele andere selectie had kunnen maken en heel anders had kunnen spelen. Hij heeft bewust voor puur resultaatvoetbal met voor het gros spelers die denken dat hij over water kan lopen gekozen. Niet voor niets zijn Lowietje en Morinho vriendjes.

Maar goed jullie vinden hem 'allemaal' geweldig. Het moge duidelijk zijn hoe ik over hem en die baggerclub 35 mijl oostelijk van het mooie Liverpool denk. :smallgrin.gif:
YNWA

Khraa

Bericht door Khraa » do apr 30, 2015 11:21 am

Welke interessante spelers heeft Van Gaal dan niet meegenomen?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Plaats reactie