PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Alexis betaal je daarnaast ook nog eens 12 miljoen aan salaris.
Ik zeg ook niet dat hij het waard is. Ik vind alleen dat PSV de hoofdprijs voor hem moet vragen en niet makkelijk moet toegeven. Depay is een groot talent. Hij heeft alles mee.
Ik zeg ook niet dat hij het waard is. Ik vind alleen dat PSV de hoofdprijs voor hem moet vragen en niet makkelijk moet toegeven. Depay is een groot talent. Hij heeft alles mee.
IK GELOOF!!!!!!
Het voordeel voor PSV is dat hij daarnaast ook nog eens erg gewild is.
Man Utd, Liverpool en PSG staan op het officiele lijstje... er zullen daarnaast nog wel een paar Oliesjeiks interesse hebben denk ik.
Man Utd, Liverpool en PSG staan op het officiele lijstje... er zullen daarnaast nog wel een paar Oliesjeiks interesse hebben denk ik.
Depay ligt goed in de markt, dus psv gaat cashen. Ik weet nu al wie kampioen 2015/16 wordt.Lionel schreef: Ik zeg ook niet dat hij het waard is. Ik vind alleen dat PSV de hoofdprijs voor hem moet vragen en niet makkelijk moet toegeven. Depay is een groot talent. Hij heeft alles mee.

En ik las dat psv, na 6 jaar zonder CL, zomaar in pot 1 terecht kan komen. Omdat de UEFA de regels effe heeft gewijzigd in het voordeel van de zwakke broeders.
Ach, Arias was ook nog geen topper in Portugal en vorig jaar in Nederland ook nog niet. De realiteit is dat dat de categorie spelers is waar je als Nederlandse topclub naar moet vissen.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Die had het erg lastig.Peter schreef:Trouwens, die Reyes staat hoog op het lijstje van PSV toch? Op basis van de beelden van gisteren denk ik dat die jongen zeer goed haalbaar is.

psv neemt trouwens afscheid van Philips als shirtsponsor. Vraag is nog of we in de toekomst tegen ASV, CSV, QSV spelen.
-
Rijkelijk laat, maar toch gefeliciteerd Baseman(en Generaal en Harm, hij zou eens kunnen meelezen). Met daarbij tevens de wens dat het voorlopig weer jaren mag duren voor er weer een felicitatie jullie kant op komt (nadat wij de vierde ster hebben behaald, bijvoorbeeld).
Art jammert in zijn column weer eens dat het resultaat van een van de jeugdploegen in het afgelopen weekend niet deugde. FC Utrecht B1 werd kampioen tegen PSV B1, en daar ligt hij wakker van. Utrecht B1 speelde namelijk als een ELFtal, en als PSV B1 niet snel als ELFtal gaat spelen, dan zullen alle ELF de spelers van PSV B1 het niet ver schoppen in het betaalde voetbal.
Baseman en generaal alsnog gefeliciteerd met de titel.
(Ik zat in het buitenland zonder -behoorlijk - internet.)
Ongelooflijk. Het is de doorstroming, stupid! PSV heeft talent genoeg, maar kan het kopen niet laten. Daardoor gaat het steeds in de laatste fase mis.

(Ik zat in het buitenland zonder -behoorlijk - internet.)
Hij snapt er weinig van.Jöhnk schreef:Art jammert in zijn column weer eens dat het resultaat van een van de jeugdploegen in het afgelopen weekend niet deugde. FC Utrecht B1 werd kampioen tegen PSV B1, en daar ligt hij wakker van. Utrecht B1 speelde namelijk als een ELFtal, en als PSV B1 niet snel als ELFtal gaat spelen, dan zullen alle ELF de spelers van PSV B1 het niet ver schoppen in het betaalde voetbal.

Ongelooflijk. Het is de doorstroming, stupid! PSV heeft talent genoeg, maar kan het kopen niet laten. Daardoor gaat het steeds in de laatste fase mis.
-
- AT Toto winner 15/16
Gisteren had Cheque van Gelder het erover dat als Depay naar Man United zou gaan dan Januzaj op huurbasis naar Psv zal komen.
Gaat Depay wel naar Manchester United? Ik kan me voorstellen dat Van Gaal niet zo gecharmeerd is van het vedettegedrag dat Depay met name sinds de winterstop tentoonspreidt.
Aan de andere kant: Depay is een Nederlander. Dat is toch een belangrijke kwaliteit, volgens sommigen.
Maar Van Gaals wegen zijn soms ondoorgrondelijk. Daarnaast vindt hij weinig vervelender dan media die hem voorzeggen wie te kopen.
Het zou mij daarom niet verbazen mocht Van Gaal niet Depay halen, maar Wijnaldum. Gündogan gaat namelijk aan de neus van United voorbij (Bayern is in de race, dus dan weet je het wel) en dat schept een vacature. Bovendien beantwoordt Wijnaldum aan het totale mens principe. Het is een bescheiden jongen die braaf op visite gaat bij zijn oma.
Aan de andere kant: Depay is een Nederlander. Dat is toch een belangrijke kwaliteit, volgens sommigen.
Maar Van Gaals wegen zijn soms ondoorgrondelijk. Daarnaast vindt hij weinig vervelender dan media die hem voorzeggen wie te kopen.
Het zou mij daarom niet verbazen mocht Van Gaal niet Depay halen, maar Wijnaldum. Gündogan gaat namelijk aan de neus van United voorbij (Bayern is in de race, dus dan weet je het wel) en dat schept een vacature. Bovendien beantwoordt Wijnaldum aan het totale mens principe. Het is een bescheiden jongen die braaf op visite gaat bij zijn oma.
Blijft LVG wel bij MUFC? Ik las dat die club sinds 1989 geen 3 wedstrijden in de League op rij verloren had. Stand niet bekeken, maar staat MUFC nog met hangen en wurgen op die 4e plek? Ik zou als geldschieter enigszins huiverig zijn om hem weer met 200 M te laten spelen. Zo goed kan dat dit seizoen niet bevallen zijn...Jöhnk schreef:Gaat Depay wel naar Manchester United?
- InnerHarbour
En hij heeft zich volkomen op de competitie kunnen richten dat wordt volgend seizoen wel anders.
YNWA
Depay schijnt tijdens het WK aan de lippen van LVG te hebben gehangen. Daar word je een totaal mens van.
Volgens Brands heeft PSG belangstelling voor Depay maar bij PSG weten ze van niets. Brands probeert Depay opzichtig in de etalage te zetten.

Volgens Brands heeft PSG belangstelling voor Depay maar bij PSG weten ze van niets. Brands probeert Depay opzichtig in de etalage te zetten.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik ben bang dat Psv godse veel geld gaat vangen voor Depay, de clubs die interesse hebben kijken niet op een miljoentje meer of minder.
Wie zegt dat die clubs hem willen hebben? Het is een oud trucje.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=244260
Depay zal op lijstjes staan, maar vast niet bovenaan.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=244260
Depay zal op lijstjes staan, maar vast niet bovenaan.
Dat gerucht gaat al een tijdje rond.brigade zuid schreef:Gisteren had Cheque van Gelder het erover dat als Depay naar Man United zou gaan dan Januzaj op huurbasis naar Psv zal komen.
Ik zie het voordeel voor PSV trouwens niet zo, voor die positie moet PSV juist een nieuwe 'cash cow' halen.
Vooralsnog zijn Liverpool en PSG erg concreet, ManU heeft alleen geïnformeerd.
Hetzelfde PSG dat zowel in het begin van het seizoen als in de winterstop een bod van 20 miljoen Euro op Depay afgewezen zag worden? Die zullen inderdaad geen belangstelling hebben...Yopi schreef:Volgens Brands heeft PSG belangstelling voor Depay maar bij PSG weten ze van niets.
- InnerHarbour
Hoe weet jij dat zo zeker, zit jij bij de fax?Baseman schreef:Hetzelfde PSG dat zowel in het begin van het seizoen als in de winterstop een bod van 20 miljoen Euro op Depay afgewezen zag worden? Die zullen inderdaad geen belangstelling hebben...

YNWA
Cocu en Gerbrands doen in de media ook steeds een duit in het zakje. Vraag is of psv wil of moet verkopen. Die externe financiers zullen hun munten ook ooit terug willen zien...Yopi schreef: Brands probeert Depay opzichtig in de etalage te zetten.