Weer een zondag verknald
Moderator: mods
Weer de goede keuze gemaakt door niet te gaan.De Dominee schreef:Ik ga (weer) niet heen. Heb een SCC maar ben dit jaar maar 7 of 8 keer geweest. En die keren had ik er spijt van
Net zoals nog 10000-15000 supporters!?brigade zuid schreef:Weer de goede keuze gemaakt door niet te gaan.De Dominee schreef:Ik ga (weer) niet heen. Heb een SCC maar ben dit jaar maar 7 of 8 keer geweest. En die keren had ik er spijt van
Ik vul hier mijn toto in en kijk voortaan de samenvatting wel.. hoezo publiek vermaken ..Lionel schreef:Ik kijk dit seizoen geen wedstrijd meer.
Ach.....iedereen maakt wel eens een blunderRednose schreef:P-H=0-3
A-N=3-0
Peentjes zweten in E.
Wordt vervolgd..........
Lionel schreef:Hij moet eens kappen met Sig. En Klaassen gewoon op rechtshalf. Heb er echt geen zin meer in.
Precies dit dus. Als je puur zijn skills bekijkt als trainer zou je hem moeten ontslaan.Mr. Ajax schreef:Hij blijft voor mij een held, maar aan zijn capaciteiten als trainer ga ik steeds meer twijfelen na de afgelopen twee seizoenen. Ik geef hem volgend seizoen nog de kans, maar dat is eerder omdat hij van mij de credits krijgt voor de afgelopen jaren dan dat ik echt denk/verwacht dat hij opeens het licht ziet.Lionel schreef:Hij moet eens kappen met Sig. En Klaassen gewoon op rechtshalf. Heb er echt geen zin meer in.
Natuurlijk niet. De normale gang van zaken zou nu zijn dat je met Frank om tafel gaat en aangeeft wat er wel en vooral niet goed gaat en wat hij moet verbeteren.Lionel schreef:Precies dit dus. Als je puur zijn skills bekijkt als trainer zou je hem moeten ontslaan.Mr. Ajax schreef:Hij blijft voor mij een held, maar aan zijn capaciteiten als trainer ga ik steeds meer twijfelen na de afgelopen twee seizoenen. Ik geef hem volgend seizoen nog de kans, maar dat is eerder omdat hij van mij de credits krijgt voor de afgelopen jaren dan dat ik echt denk/verwacht dat hij opeens het licht ziet.Lionel schreef:Hij moet eens kappen met Sig. En Klaassen gewoon op rechtshalf. Heb er echt geen zin meer in.
Ja leuk, maar hoe kan hij nu nog zijn tactisch inzicht en kijk op talent en kwaliteit nog verbeteren? Als het er niet in zit zit het er niet in. Als het er wel inzat was het er al lang uitgekomen, de omstandigheden waren namelijk ideaal daarvoor.Arthur schreef:Natuurlijk niet. De normale gang van zaken zou nu zijn dat je met Frank om tafel gaat en aangeeft wat er wel en vooral niet goed gaat en wat hij moet verbeteren.Lionel schreef: Precies dit dus. Als je puur zijn skills bekijkt als trainer zou je hem moeten ontslaan.
Ik word daar altijd een beetje moe van, of het nou om VdSar, DeBoer of Van Basten gaat, altijd moet er weer iemand komen aan wie 'op basis' van het sentiment als speler grote kwaliteiten worden toegekend, en als die die dan niet blijkt te hebben dan moet er weer iemand komen om zijn handje vast te houden.Arthur schreef:Als de conclusie is dat hij die zaken niet beheerst, dan kun je besluiten om zijn technische staf uit te breiden met mensen die daar wel goed in zijn. Wij zijn nu eenmaal niet in de positie om een trainer te halen die zelf alle benodigde kwaliteiten in zich verenigt en Frank heeft voldoende pluspunten om hem gewoon te laten zitten, mits hij zelf zijn minpunten ook onderkent en openstaat voor advies en ondersteuning.
Meen je dit nou?Mano schreef:We kunnen FdB wel de schuld geven en hij is ook zeker debet aan het geheel maar er staat toch gewoon PRUT in het veld?![]()
als ze 5 spelers tijdens de rust van shirtje zouden wisselen, zou je geen kwaliteit verschil zien.
dat is toch schrikbarend pover?