Stevens wordt in NL enorm onderschat. Hij heeft geen vlotte babbel en zit niet strak in het pak. Hij is wel een vakman, die vrijwel overal uitstekend presteert. In de media doen / deden bijv. Jol, Adriaanse en Verbeek het beter. Die zijn wat handiger op vele vlakken dan Stevens is. Maar wie van die vier de beste trainer is, is me wel duidelijk...Peter schreef:Der Harter Hunt gaat het hem gewoon flikken bij VfB.
Europa & Conference League
Moderator: mods
Re: Europa League
-
- AT Toto winner 15/16
Hij heeft wel geluk gehad dat hij na Leverkussen uit niet ontslagen werd, daar ging min of meer iedereen vanuit.
- Jinne
- Site Admin
Peter heeft zijn Baseman momentje met het Italiaans voetbal!Peter schreef:Die lui van Napoli maken weer gehakt van een volgende tegenstander. Nu staat Wolfsburg met 0-4 achter. Uiteraard wint PSV of Ajax wel van Napoli, want we winnen wel met 10-0 van Wolfsburg haha.
Ah 1-4. Het kan nog...

Napoli was wel de laatste fatsoenlijke tegenstander die door PSV verslagen is in Europa.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Wanneer geven ze die ongelooflijke duikelaars en aanstellers eens een gele of wat mij betreft rode kaart. Ongelooflijk dat dit soort spelvervuiling gedoogd wordt.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
He, nu gebeurt het wel.... toevallig in het nadeel van Dinamo.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Had al wel 6-0 moeten staan. Fiorentina heeft geen kind aan Dynamo.
Geef ze een goede kans op de EL.
Geef ze een goede kans op de EL.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Lionel: Spanje wint! Nee, zegt Peter, Italië is de beste! Hou toch op zegt Wimpey, een Duits team wint!
:D
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Je vergeet Cruijffie... die denkt dat Ajax de CL had kunnen winnen. Of IH.. met z'n grote mannen!Raymon schreef:Lionel: Spanje wint! Nee, zegt Peter, Italië is de beste! Hou toch op zegt Wimpey, een Duits team wint!
IK GELOOF!!!!!!
Denk niet dat een Duits team de EL wint.Raymon schreef:Lionel: Spanje wint! Nee, zegt Peter, Italië is de beste! Hou toch op zegt Wimpey, een Duits team wint!

@OptaJohan
0 - Club Brugge failed to register a single shot on target against Dnipro tonight. Struggle.
0 - Club Brugge failed to register a single shot on target against Dnipro tonight. Struggle.
Ik zag de nabeschouwing op Sporza, inderdaad geen bal tussen de palen door Brugge, dan wordt het lastig winnen. Overigens werd daar ook de opmerking gemaakt dat dit zo'n ploeg is waarvan ze bij Brugge vinden dat je daar normaal gesproken moet winnen. Maar er werd fijntjes aan toegevoegd dat ze dat bij Ajax en Olympiakos ook wel zouden vinden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Gehe idd. Ach, wij hebben tenmiste nog 1x van ze gewonnen. Dat kan Brugge niet zeggen.
Benieuwd wat die Oekrainers klaarspelen tegen Sevilla of een van de Italiaantjes. Ik zie ze zo de finale halen.
Enne jongens, ik realiseer het me net... Maar het zit erin dat onze vriend Mounir el H. eerder de EL gaat winnen dan Frank. Al heeft die 'm al als speler.
Benieuwd wat die Oekrainers klaarspelen tegen Sevilla of een van de Italiaantjes. Ik zie ze zo de finale halen.
Enne jongens, ik realiseer het me net... Maar het zit erin dat onze vriend Mounir el H. eerder de EL gaat winnen dan Frank. Al heeft die 'm al als speler.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Krijg je ook een medaille als je geen seconde hebt gespeeld? (zit hij überhaupt op de bank?)beelzebub schreef:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Fiorentina-Sevilla en Napoli-Dnepr
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Die eerste kan wel leuk worden.Duke schreef:Fiorentina-Sevilla en Napoli-Dnepr
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Is niet eens ingeschreven voor de EL.zeux schreef:Krijg je ook een medaille als je geen seconde hebt gespeeld? (zit hij überhaupt op de bank?)beelzebub schreef:
Oh haha. Spreek/lees/begrijp je Italiaans? Ik kwam er niet uit op de Viola site. 

Italiaanse boter.
Fiorentina had overigens ook moeten scoren. Napoli nu ook voor. Die maken het vandaag af lijkt me.
IK GELOOF!!!!!!
Meters buitenspel... 

Wij wonnen thuis wel van die Oekraïners