Italië
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Italië
Toch niet. Knappe kopbal van Keita. 1-1.
Topzet van SAF om hem te verkopen voor een fooiPeter schreef:En klaar. Torosides rood en uit de vrije trap van Tevez volgt de 0-1. Tevez is echt een klasbak, trouwens. Die beslist ieder topduel.

IK GELOOF!!!!!!
- peter
De Gazzetta dello Sport houdt ieder jaar verkiezing wie de slechtste winteraankoop is geweest. Met trots presenteer ik u de top-3:
1. Cerci
2. Podolski
3. Doumbia
Niet de minste namen, maar oi oi oi wat maken ze er inderdaad een potje van. Mancini liet Podolski dit weekend al helemaal vallen door te roepen dat hij een fout had gemaakt door Shaqiri rust te geven (en Podolski een kans te geven). Hij zette het vervolgens nog wat extra kracht bij door te zeggen dat 'wat Podolski laat zien beneden alle peil was'.
Gelukkig ging ze corner van het weekend wel de hele wereld over:
https://www.youtube.com/watch?v=pMfAOS7oRdw

1. Cerci
2. Podolski
3. Doumbia
Niet de minste namen, maar oi oi oi wat maken ze er inderdaad een potje van. Mancini liet Podolski dit weekend al helemaal vallen door te roepen dat hij een fout had gemaakt door Shaqiri rust te geven (en Podolski een kans te geven). Hij zette het vervolgens nog wat extra kracht bij door te zeggen dat 'wat Podolski laat zien beneden alle peil was'.
Gelukkig ging ze corner van het weekend wel de hele wereld over:

Haha wat een oen!Peter schreef:Gelukkig ging z'n corner van het weekend wel de hele wereld over:

Ik zou de bal sowieso al niet op die plek in het cirkeltje leggen, ook niet wanneer je met links trapt, maar om dan met je poot de cornervlag te raken is ultiem knullig.

Ik lees trouwens dat De Vrij het goed doet bij Lazio. Klopt dat, Peter?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Het zal je verbazen, maar ook Braafheid doet het goed daar.
Wie? Ja de man die een WK-finale speelde en bijna de CL had gewonnen met Bayern Munchen.
Hier een mooi artikel trouwens:
http://www.buitenkantvoet.com/2014/08/0 ... braafheid/
Wie? Ja de man die een WK-finale speelde en bijna de CL had gewonnen met Bayern Munchen.

Hier een mooi artikel trouwens:
http://www.buitenkantvoet.com/2014/08/0 ... braafheid/
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- peter
Ja absoluut. Ontpopt zich tot één van de beste verdedigers van de Serie A. Heel bijzonder.Duke schreef:Ik lees trouwens dat De Vrij het goed doet bij Lazio. Klopt dat, Peter?
Braafheid heeft een langere blessure achter de rug en komt daar nu weer van terug. Heeft geen wedstrijd gespeeld van december t/m maart.
Van Ginkel presteert de laatste paar weken ook uitstekend trouwens.
Nou is het niveau wel om te janken daar.
Felipe Anderson en Dybala zullen wel vertrekken. En ik durf te wedden dat Pogba naar City gaat.
Felipe Anderson en Dybala zullen wel vertrekken. En ik durf te wedden dat Pogba naar City gaat.
IK GELOOF!!!!!!
Inderdaad. Juve is top. De rest is de rest. psv en Ajax (wanneer iets beter dan dit seizoen) zouden meedoen om plekkie 2.Lionel schreef:Nou is het niveau wel om te janken daar.
- peter
Het ligt daar gelukkig wel wat dichter bij elkaar en het niveau is heel aardig. Ontzettend brede subtop ook. Al is een wedstrijdje Barcelona/Real versus Eibar/Granada ook wel leuk. Je weet nooit of het nu 6-0 of 7-0 wordt.
- peter
wimpey schreef:Inderdaad. Juve is top. De rest is de rest. psv en Ajax (wanneer iets beter dan dit seizoen) zouden meedoen om plekkie 2.Lionel schreef:Nou is het niveau wel om te janken daar.

Hou nou toch op.
Het zal er mee te maken dat verdedigen in een Italiaanse ploeg iets wezenlijk anders is dan bij een Nederlandse. Mooi voor hem.Peter schreef:Ja absoluut. Ontpopt zich tot één van de beste verdedigers van de Serie A. Heel bijzonder.Duke schreef:Ik lees trouwens dat De Vrij het goed doet bij Lazio. Klopt dat, Peter?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Atletico, Madrid, Barca worden in ieder land behalve Duitsland met 2 vingers in de neus kampioen.Peter schreef:Het ligt daar gelukkig wel wat dichter bij elkaar en het niveau is heel aardig. Ontzettend brede subtop ook. Al is een wedstrijdje Barcelona/Real versus Eibar/Granada ook wel leuk. Je weet nooit of het nu 6-0 of 7-0 wordt.
Een Sevilla is ook wel ff een ander niveau dan een Napoli hoor. Of een AS Roma. Heb die zaterdag tegen Barca gezien en die zouden in Italië het Juve knap lastig maken. Schat ze ergens zelfs hoger in. Puur voetballend vind ik ze zelfs beter.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Rishi denkt dat het nog 1995 is.Peter schreef:wimpey schreef:Inderdaad. Juve is top. De rest is de rest. psv en Ajax (wanneer iets beter dan dit seizoen) zouden meedoen om plekkie 2.Lionel schreef:Nou is het niveau wel om te janken daar.![]()
Hou nou toch op.
YNWA
- InnerHarbour
Lijkt me duidelijk toch. Het Ajax van 1995 was een elftal wat om de titel in Italie gespeeld zou hebben, het huidige Ajax zou tegen degradatie moeten vechten tegen die Italiaanse broodvoetballers.
YNWA
Maar wat heb ik gezegd dan?InnerHarbour schreef:Lijkt me duidelijk toch. Het Ajax van 1995 was een elftal wat om de titel in Italie gespeeld zou hebben, het huidige Ajax zou tegen degradatie moeten vechten tegen die Italiaanse broodvoetballers.
IK GELOOF!!!!!!
Mag ik deze belachelijke stelling na het zien van Wolfsburg - Napoli nog terug trekken?Peter schreef:wimpey schreef:Inderdaad. Juve is top. De rest is de rest. psv en Ajax (wanneer iets beter dan dit seizoen) zouden meedoen om plekkie 2.Lionel schreef:Nou is het niveau wel om te janken daar.![]()
Hou nou toch op.

- peter
Haha schon gut.
Ze klimmen daar weer uit het diepe dal. Ze hebben met Juventus een echte topclub en de subtop is erg breed. Als ze het in Milaan ook nog eens een keer op de rit krijgen (al dan niet met externe bronnen), dan wordt het weer echt spannend daar.
Ze klimmen daar weer uit het diepe dal. Ze hebben met Juventus een echte topclub en de subtop is erg breed. Als ze het in Milaan ook nog eens een keer op de rit krijgen (al dan niet met externe bronnen), dan wordt het weer echt spannend daar.
- InnerHarbour
Sorry Rishi, Wim dacht dat jij niet, my bad.Lionel schreef:Maar wat heb ik gezegd dan?InnerHarbour schreef:Lijkt me duidelijk toch. Het Ajax van 1995 was een elftal wat om de titel in Italie gespeeld zou hebben, het huidige Ajax zou tegen degradatie moeten vechten tegen die Italiaanse broodvoetballers.

YNWA
- InnerHarbour
AC Milan heeft over het jaar 2014 een verlies van liefst 91 miljoen euro gemaakt. Dat de donkerrode cijfers uitgerekend aan de vooravond van een overname-top bekend zijn gemaakt, is saillant.
Vanavond zit eigenaar Silvio Berlusconi (foto rechts) namelijk rond de tafel met Bee Taechaubol, de Thaise miljardair die Milan wil kopen. Indien de deal doorgaat zijn beide Milanese clubs in Aziatische handen. De Indonesiër Erick Thohir is immers al de baas bij Internazionale.
Vice-president Adriano Galliani noemt het mislopen van deelname aan de Champions League als belangrijkste oorzaak voor het verlies. Ook dit seizoen loopt Milan een plek in het miljoenenbal mis.
Financieel pluspunt voor Milan is dat de contracten van grootverdieners Philippe Mexès en Nigel de Jong (foto links) na dit seizoen aflopen. Daarnaast ontdeed de club zich al in januari al van huurling Fernando Torres, die met Mexès de meestverdienende (jaarsalaris vier miljoen) Rossonero was.

YNWA
- peter
Mr. Bee gaat (als ik het allemaal mag geloven) 65% van de aandelen overnemen vanavond. Daarna zal de boel wel op de schop gaan. Zullen wat oud-gedienden op posities worden gezet (Cannavaro werkt al met Mr. Bee samen voor de Legends League ofzo) en ik verwacht dat het hele eerste elftal op de schop gaat.
- InnerHarbour
Volgens Rishi hebben alleen die zaalvoetballers en Ajax een goede selectie, de rest is bagger. 

YNWA
Ze staan 10e? Dan doe je het niet goed. En als je dan ook nog eens 91 miljoen verlies maakt....
Barca tegen Milan zou wel grappig zijn. Of tegen Liverpool;-)
Barca tegen Milan zou wel grappig zijn. Of tegen Liverpool;-)
IK GELOOF!!!!!!