Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » zo mar 01, 2015 8:05 pm

Lionel schreef:Zie je ze als outsider voor de CL-winst, Wimpey?
Nah. Aubameyang en Reus zullen de achterhoede van Juve een aantal keren dronken spelen / rennen. Maar defensie van BVB is ook nogal eens van het open huis. Ik denk dat Juve daar een heel ugly resultaat gaat halen en verder komt.

Le T.

Bericht door Le T. » ma mar 02, 2015 10:49 am

Marillion schreef:Onvoorstelbaar wat die jongen ineens aan doelpunten binnen schiet. Nu heb ik ze van vandaag nog niet gezien maar er zitten ook echt hele knappe doelpunten bij. Wat zal hij blij zijn dat hij de handdoek niet in de ring heeft gegooid zeg. Nu is ineens alles weer mogelijk voor hem in de Bundesliga.
Zoals zoveel spelers is hij ook vaak onderschat omdat het een houterige slungel is. Maar hij is snel en sterk en heeft een prima gevoel in zijn voeten.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey

Bericht door wimpey » ma mar 02, 2015 12:32 pm

Le T. schreef: Zoals zoveel spelers is hij ook vaak onderschat omdat het een houterige slungel is. Maar hij is snel en sterk en heeft een prima gevoel in zijn voeten.
Vind je dat niet wat overdreven? Hij heeft een fase waarin alles lukt. Maar hij zal niet voor niets 2,5 jaar tussen veld, bank en tribune hebben gependeld.Kreeg tegen Bayern buiten de 16 een bal op z'n scheenbeen, die met een waanzinnige curve in de kruising draait. Dat lukt 1 keer op 1000 pogingen.

Hij was voor Ajax een interessante spits geweest destijds. Jammer van dat etentje bij de Chinees.

Le T.

Bericht door Le T. » ma mar 02, 2015 12:42 pm

wimpey schreef:
Le T. schreef: Zoals zoveel spelers is hij ook vaak onderschat omdat het een houterige slungel is. Maar hij is snel en sterk en heeft een prima gevoel in zijn voeten.
Vind je dat niet wat overdreven? Hij heeft een fase waarin alles lukt. Maar hij zal niet voor niets 2,5 jaar tussen veld, bank en tribune hebben gependeld.Kreeg tegen Bayern buiten de 16 een bal op z'n scheenbeen, die met een waanzinnige curve in de kruising draait. Dat lukt 1 keer op 1000 pogingen.
Die raakt hij niet helemaal lekker, dat klopt. Niettemin speelde hij een sterke wedstrijd tegen dat ongenaakbare Bayern. Deze periode zal natuurlijk niet voort blijven duren, maar hij heeft zeker de kwaliteiten om een 25 goals spits te blijven met ook nog wat andere bijdragen aan het spel.
Hij was voor Ajax een interessante spits geweest destijds. Jammer van dat etentje bij de Chinees.
Ja, De Boer wist niet zo goed wat hij wilde geloof ik, en het moest op het nippertje nog even geregeld worden.

wimpey

Bericht door wimpey » ma mar 02, 2015 1:22 pm

Le T. schreef: Die raakt hij niet helemaal lekker, dat klopt. Niettemin speelde hij een sterke wedstrijd tegen dat ongenaakbare Bayern.
Absoluut. Die 1e was erg knap, want die assist van De Bruyne kwam wat achter 'm. Hij draaide z'n rechter erg knap om die bal heen.
Ja, De Boer wist niet zo goed wat hij wilde geloof ik, en het moest op het nippertje nog even geregeld worden.
Dat is je auto-reply. :smallgrin.gif: Er was al een arbitragezaak geweest, dus het speelde al effe.

Le T.

Bericht door Le T. » ma mar 02, 2015 1:41 pm

wimpey schreef:
Le T. schreef: Die raakt hij niet helemaal lekker, dat klopt. Niettemin speelde hij een sterke wedstrijd tegen dat ongenaakbare Bayern.
Absoluut. Die 1e was erg knap, want die assist van De Bruyne kwam wat achter 'm. Hij draaide z'n rechter erg knap om die bal heen.
Hij heeft sindsdien nog wel een paar goals gemaakt die een uitstekende timing en goed balgevoel vereisen.

Dat is je auto-reply. :smallgrin.gif: Er was al een arbitragezaak geweest, dus het speelde al effe.
Het was een spoedarbitrage, op de laatste dag van de transferperiode als ik het me goed herinner.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma mar 02, 2015 4:33 pm

Marillion schreef:Onvoorstelbaar wat die jongen ineens aan doelpunten binnen schiet. Nu heb ik ze van vandaag nog niet gezien maar er zitten ook echt hele knappe doelpunten bij. Wat zal hij blij zijn dat hij de handdoek niet in de ring heeft gegooid zeg. Nu is ineens alles weer mogelijk voor hem in de Bundesliga.
Zegt inderdaad erg veel over zijn mentaliteit dat hij na zo te zijn gepiepeld door domme trainers de handdoek nooit in de ring wierp. Wie goed oplette zag niet alleen bij Heerenveen, maar vooral bij Heracles al hoe goed die Dost kon worden of eigenlijk al was...

...Zoek voor de grap eens terug hoe enthousiast ik rond januari 2011 over Bas Dost was... Ik heb hem 'hooguit' een compliment of 3, maximaal 4, gegeven. :blush.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » vr mar 06, 2015 9:18 pm

Heitinga mag weer eens meedoen bij Hertha im Abstiegsknöller gegen den VfB. Pakt na 25 seconden al geel. :smallgrin.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr mar 13, 2015 8:50 pm

Tikkie vreemd, maar ik zit nu gewoon de tussenstand van Leverkusen - Stuttgart te volgen. Alles in de hoop dat die maffe Stevens het daar redt als coach.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr mar 13, 2015 10:37 pm

Kansloos verloren met 4-0. Stevens wordt 1 dezer dagen gewoon ontslagen, maar dat maakt voor Stuttgart geen reet uit want die degraderen gewoon, armoedig ploegje.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mar 19, 2015 3:09 pm

Van der Vaart: 'Het valt me zwaar

Ben ik de enige die nooit een glimlach kan onderdrukken als ik de naam van der Vaart en zwaar in dezelfde zin zie staan. :smile-ajax.gif:

BTW, zit Sneijdertje ook elke week op de bank? :hypocrite.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » di mar 24, 2015 10:50 pm

''Hamburger SV vreest Rafael van der Vaart enige tijd te moeten missen.
De 32-jarige aanvoerder van de Bundesligaclub, na enkele weken toekijken op de reservebank net weer teruggekeerd in het basiselftal, trainde dinsdag niet mee wegens een opspelende enkelblessure.''

Ze vallen met bosjes. :-)

Robben, Persie, vdVaart, generatie op de laatste benen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey

Bericht door wimpey » wo mar 25, 2015 8:50 am

zeux schreef: Robben, Persie, vdVaart, generatie op de laatste benen.
Robben is fitter dan ooit en speelt beter dan ooit. :confused.gif:

Dit is z'n eerste serieuze blessure in lange tijd. Je kunt hem niet vergelijken met die 2 has-beens.

Lionel

Bericht door Lionel » wo mar 25, 2015 9:11 am

Snapte de opmerking ook al niet. Stukkie beter ook dan die andere 2.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do mar 26, 2015 10:50 pm

VdV is volgens mij vaker geblesseerd dan fit. Ik hoop écht dat ie naar Kansas vertrekt in plaats van Amsterdam komend seizoen...

zeux

Bericht door zeux » do mar 26, 2015 11:19 pm

wimpey schreef:
zeux schreef: Robben, Persie, vdVaart, generatie op de laatste benen.
Robben is fitter dan ooit en speelt beter dan ooit. :confused.gif:

Dit is z'n eerste serieuze blessure in lange tijd. Je kunt hem niet vergelijken met die 2 has-beens.
True. Maar jonger wordt hij niet meer. Is verrassend lang achter elkaar fit gebleven. We gaan zien hoe hij zich houdt als hij hiervan terugkomt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo apr 15, 2015 10:23 am

Vanmiddag persconferentie BVB: volgens Bild vertrekt Klopp na dit seizoen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo apr 15, 2015 10:32 am

En Labbadia mag het weer gaan proberen bij HSV. Daar zijn ze dus écht wanhopig.

Wat zou het worden voor Klopp? Manchester City? Of neemt hij even afstand?

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo apr 15, 2015 10:39 am

Jöhnk schreef: Wat zou het worden voor Klopp? Manchester City? Of neemt hij even afstand?

Ajax? :headbang.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey

Bericht door wimpey » wo apr 15, 2015 9:39 pm

Klopp kapt ermee bij BVB.

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo apr 15, 2015 10:14 pm

Das Kloppt... euh stimmt. :ajaxsmiley.gif:

Wel een mooie gast. 7 jaar Mainz getraind en straks dus 7 jaar Dortmund. Benieuwd wat hij hierna gaat doen.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

wimpey

Bericht door wimpey » do apr 16, 2015 6:56 am

Jöhnk schreef:En Labbadia mag het weer gaan proberen bij HSV. Daar zijn ze dus écht wanhopig.
Dacht dat die Tuchel hadden gehaald voor komend seizoen. Maar die gaat volgens de Duitse T. naar BVB. Tuchel is een vakman trouwens.

Labbadia is langs de zijlijn als Simeone. Ze zullen bij hsv wel hopen op een brul-effect. Die ploeg vliegt eruit, trainer nummer 4 dit seizoen. :excited.gif:

beelzebub

Bericht door beelzebub » do apr 16, 2015 7:05 am

Zou wat zijn. De enige club die er sinds de oprichting van de Bundesliga altijd bij is geweest...
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do apr 16, 2015 11:04 am

Gelukkig hebben ze VdV nog!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr apr 17, 2015 8:03 am

Woedende Müller-Wohlfahrt en staf vertrekken bij Bayern

Bayern München is in rep en roer. Clubarts Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt en de volledige medische staf zijn per direct opgestapt.

Woensdag verloor de ploeg van trainer Pep Guardiola verrassend bij FC Porto (3-1) in de kwartfinale van de Champions League. De nederlaag is er één met verstrekkende gevolgen.

'Om voor mij onverklaarbare redenen wordt de medische staf verantwoordelijk gehouden voor het verlies', laat Müller-Wohlfahrt weten in een verklaring. 'Hierdoor is de vertrouwensrelatie die vereist is voor goed medisch werk te veel beschadigd geraakt.'

De 72-jarige Müller-Wohlfahrt was bijna veertig jaar in dienst bij Bayern, dat in Portugal onder anderen de geblesseerden Franck Ribéry en Arjen Robben miste. Komende dinsdag staat in de eigen Allianz Arena de return op het programma.
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie