Het resterende programma 2015
Moderator: mods
Het resterende programma 2015
Gewoon, omdat het inmiddels een traditie wordt:
De Voorspelde Eindstand
Team eindstand
PSV 84
Ajax 80
AZ 66
Feyenoord 64
Relatief heft ajax een makkelijker programma, maar als je 1-1 bij willem II speelt mag je nergens over dromen natuurlijk
PSV heft met ado,twente en feyenoord 3 zware uitwedstrijden te gaan.
Ajax mag nog naar Utrecht en heerenveen,
Enfin,
Go Ahead Eagles PSV 0 3
Feyenoord NAC Breda 3 0
AFC Ajax SBV Excelsior 3 0
FC Utrecht AZ Alkmaar 0 3
Vitesse AZ Alkmaar 1 1
sc Heerenveen AFC Ajax 0 3
PSV FC Groningen 3 0
FC Dordrecht Feyenoord 0 3
AZ Alkmaar SC Cambuur 3 0
Feyenoord PSV 1 1
AFC Ajax ADO Den Haag 3 0
FC Twente PSV 1 1
AZ Alkmaar Feyenoord 1 1
FC Utrecht AFC Ajax 0 3
PSV PEC Zwolle 3 0
sc Heerenveen AZ Alkmaar 1 1
Heracles Almelo AFC Ajax 0 3
Willem II Feyenoord 0 3
AZ Alkmaar ADO Den Haag 3 0
PSV sc Heerenveen 3 0
Feyenoord Go Ahead Eagles 3 0
AFC Ajax NAC Breda 3 0
SBV Excelsior PSV 0 3
FC Groningen Feyenoord 0 3
PEC Zwolle AFC Ajax 0 3
FC Twente AZ Alkmaar 1 1
AZ Alkmaar NAC Breda 3 0
AFC Ajax SC Cambuur 3 0
Feyenoord Vitesse 1 1
PSV Heracles Almelo 3 0
FC Dordrecht AFC Ajax 0 3
PEC Zwolle Feyenoord 1 1
ADO Den Haag PSV 0 3
SBV Excelsior AZ Alkmaar 0 3
De Voorspelde Eindstand
Team eindstand
PSV 84
Ajax 80
AZ 66
Feyenoord 64
Relatief heft ajax een makkelijker programma, maar als je 1-1 bij willem II speelt mag je nergens over dromen natuurlijk
PSV heft met ado,twente en feyenoord 3 zware uitwedstrijden te gaan.
Ajax mag nog naar Utrecht en heerenveen,
Enfin,
Go Ahead Eagles PSV 0 3
Feyenoord NAC Breda 3 0
AFC Ajax SBV Excelsior 3 0
FC Utrecht AZ Alkmaar 0 3
Vitesse AZ Alkmaar 1 1
sc Heerenveen AFC Ajax 0 3
PSV FC Groningen 3 0
FC Dordrecht Feyenoord 0 3
AZ Alkmaar SC Cambuur 3 0
Feyenoord PSV 1 1
AFC Ajax ADO Den Haag 3 0
FC Twente PSV 1 1
AZ Alkmaar Feyenoord 1 1
FC Utrecht AFC Ajax 0 3
PSV PEC Zwolle 3 0
sc Heerenveen AZ Alkmaar 1 1
Heracles Almelo AFC Ajax 0 3
Willem II Feyenoord 0 3
AZ Alkmaar ADO Den Haag 3 0
PSV sc Heerenveen 3 0
Feyenoord Go Ahead Eagles 3 0
AFC Ajax NAC Breda 3 0
SBV Excelsior PSV 0 3
FC Groningen Feyenoord 0 3
PEC Zwolle AFC Ajax 0 3
FC Twente AZ Alkmaar 1 1
AZ Alkmaar NAC Breda 3 0
AFC Ajax SC Cambuur 3 0
Feyenoord Vitesse 1 1
PSV Heracles Almelo 3 0
FC Dordrecht AFC Ajax 0 3
PEC Zwolle Feyenoord 1 1
ADO Den Haag PSV 0 3
SBV Excelsior AZ Alkmaar 0 3
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Re: Het resterende programma 2015
Het gat is een punt of zes te groot om het nog spannend te maken. Wij hebben een paar keer echt onnodig punten laten liggen en PSV is een aantal keren goed weggekomen.
Neem alleen al de recente wedstrijden tegen Willem II. PSV had die in eigen huis bijna verloren en als Viergever ooit wel had getraind op zijn rechterbeen dan had hij die bal gewoon weg kunnen trappen en wint Ajax daar. Voor de winterstop mocht PSV in eigen huis ook niet klagen dat ze van Feyenoord wonnen.
Maar goed, zo zijn er ook weer kanttekeningen te plaatsen bij potjes die Ajax wel won (GA Eagles bijvoorbeeld). De conclusie is dat wij het zelf uit handen hebben gegeven en dat bij PSV zo ongeveer alles voor hun de goede kant is opgevallen en dat zij een meer constante prestatie hebben neergezet.
Neem alleen al de recente wedstrijden tegen Willem II. PSV had die in eigen huis bijna verloren en als Viergever ooit wel had getraind op zijn rechterbeen dan had hij die bal gewoon weg kunnen trappen en wint Ajax daar. Voor de winterstop mocht PSV in eigen huis ook niet klagen dat ze van Feyenoord wonnen.
Maar goed, zo zijn er ook weer kanttekeningen te plaatsen bij potjes die Ajax wel won (GA Eagles bijvoorbeeld). De conclusie is dat wij het zelf uit handen hebben gegeven en dat bij PSV zo ongeveer alles voor hun de goede kant is opgevallen en dat zij een meer constante prestatie hebben neergezet.
Nil volentibus arduum
Ajax heeft dit jaar geen moment recht gehad op de titel. We begonnen het jaar al waardeloos toen we werden zoekgespeeld door Zwolle.
Thuis tegen Vitesse wonnen we vervolgens met 4-1 maar hadden we toch dik moeten verliezen?
Over de goal van Willem 2 nog. De bal werd aangeraakt waardoor Viergever de bal tegen zijn scheenbeen krijgt. Kon hij niks aan doen.
Thuis tegen Vitesse wonnen we vervolgens met 4-1 maar hadden we toch dik moeten verliezen?
Over de goal van Willem 2 nog. De bal werd aangeraakt waardoor Viergever de bal tegen zijn scheenbeen krijgt. Kon hij niks aan doen.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Of ze der nu recht hebben of niet, of ze het al dan niet verdienen, ik pak hem gewoon mee. 

YNWA
voorlopig moeten we blij zijn als we de 2e plaats meepakken
- InnerHarbour
Eens en begrijp me goed ik zie het niet 1,2,3 gebeuren maar druk maken over het terecht is, dach et niet. 

YNWA
ik zou heel hard mijn lul uit mijn broek lachen als we het toch nog worden. Volgens mij hebben we Eindhoven dan in een inktzwarte gat geduwd.
Zo over het randje, plop.
Philips ook bijna faiiliet, dus van dat PSV blijft alleen SV over. ESV zou logisch zijn, maaaaarrr
ESV, voluit Eindhovense Sportvereniging, was een Nederlandse amateurvoetbalclub uit Eindhoven in de provincie Noord-Brabant. De vereniging werd op 6 mei 1925 opgericht en speelde op Sportpark Woensel-Noord in het stadsdeel Woensel.
In 2011 fuseerde ESV met 'buurman' WVVZ tot VV WODAN, dat daardoor direct de grootste voetbalclub van Eindhoven werd.
BIJ WODAN , HAHAHAHAHHAHA

Zo over het randje, plop.
Philips ook bijna faiiliet, dus van dat PSV blijft alleen SV over. ESV zou logisch zijn, maaaaarrr
ESV, voluit Eindhovense Sportvereniging, was een Nederlandse amateurvoetbalclub uit Eindhoven in de provincie Noord-Brabant. De vereniging werd op 6 mei 1925 opgericht en speelde op Sportpark Woensel-Noord in het stadsdeel Woensel.
In 2011 fuseerde ESV met 'buurman' WVVZ tot VV WODAN, dat daardoor direct de grootste voetbalclub van Eindhoven werd.
BIJ WODAN , HAHAHAHAHHAHA

Ik ga er voor nog geen 0,5% vanuit hoor.... maar Als PSV dit laat liggen
Als ze aankomende week verliezen, gaat het spoken in de koppies.... als ze winnen, is het klaar

Als ze aankomende week verliezen, gaat het spoken in de koppies.... als ze winnen, is het klaar
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
De wens is de vader van de gedachte, maar als GAE lekker Frank en vrij gaat voetballen, acht ik de kans dat PSV tegen puntverlies aanloopt best wel groot. Ze zijn gefrustreerd daar, gaan misschien wel choken. Het kan er spoken. Alleen door geluk liepen we daar niet tegen puntverlies op en de kakkies werden er uitgeschakeld voor de beker.
Ik denk dat dit komende weekeinde heel belangrijk wordt; ofwel PSV wint en gaat met meer vertrouwen en een lekkere buffer de moeilijke uitwedstrijden tegen de kakkies en Twente in, ofwel ze spelen gelijk of verliezen op de Adelaarshorst en het begint te knagen in die koppies, te knagen..
Ik denk dat dit komende weekeinde heel belangrijk wordt; ofwel PSV wint en gaat met meer vertrouwen en een lekkere buffer de moeilijke uitwedstrijden tegen de kakkies en Twente in, ofwel ze spelen gelijk of verliezen op de Adelaarshorst en het begint te knagen in die koppies, te knagen..
Wij moeten ook nog even naar Heerenveen en Utrecht he?
Het gat is gewoon te groot. Is echt een kansloos verhaal. Mocht het toch gebeuren ga ik het vieren op Stratumseind. Schrijf die maar op.
Het gat is gewoon te groot. Is echt een kansloos verhaal. Mocht het toch gebeuren ga ik het vieren op Stratumseind. Schrijf die maar op.

Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Het mooiste zou zijn als ze komend weekend uit bij GA Eagles gelijk eroverheen weer verliezen, dan breekt er denk ik wel enig paniek uit, maar idd het gat is net wat te groot.
Idd, als Eagles-PSV een nederlaag oplevert dan kan de paniek ze toch wel even om het hart slaan.brigade zuid schreef:Het mooiste zou zijn als ze komend weekend uit bij GA Eagles gelijk eroverheen weer verliezen, dan breekt er denk ik wel enig paniek uit, maar idd het gat is net wat te groot.
Dan is een serie met nederlagen van PSV in de Kuip, uit tegen Twente etc. niet ondenkbaar.
Maar dan pissen we er denk ik net naast, want de huidige achterstand is voor een inhaalrace een punt of 4 te groot (of als puntje bij paaltje komt net 1 of 2 punten of alleen qua doelsaldo

Nog geen paniek bij PSV en loopt zelfs uit op doelsaldo
Az en Feijenoord wisselen stuivertje
1 PSV 87 47
2 Ajax 80 32
3 Feyenoord 64 19
4 AZ 63 6
Az en Feijenoord wisselen stuivertje
1 PSV 87 47
2 Ajax 80 32
3 Feyenoord 64 19
4 AZ 63 6
Dat zeg je wel zo makkelijk tussen neus en lippen door EL, maar per saldo zijn we wel 2 punten uitgelopen op de nummer twee. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Als het gaat om de 2e plek is die extra ruimte wel lekker met de komende uitwedstrijden tegen Heerenveen en Utrecht. Lijkt me sterk dat Ajax die allebei wint.
Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Uit naar Heerenveen, FC Utrecht, Heracles, PEC Zwolle en FC Dordrecht.
Thuis tegen ADO, Cambuur en NAC.
Dat moet met een voorsprong van 8 punten toch wel lukken.
Feyenoord moet nog uit naar Willem II, AZ, FC Groningen en PEC en krijgen daarnaast nog Vitesse en PSV op bezoek.
AZ mag nog naar sc Heerenveen, FC Twente, Excelsior en krijgt dus Feyenoord op bezoek.
Zelfs als we bij Heerenveen, Utrecht én PEC verliezen halen we het denk ik alsnog.
Thuis tegen ADO, Cambuur en NAC.
Dat moet met een voorsprong van 8 punten toch wel lukken.
Feyenoord moet nog uit naar Willem II, AZ, FC Groningen en PEC en krijgen daarnaast nog Vitesse en PSV op bezoek.
AZ mag nog naar sc Heerenveen, FC Twente, Excelsior en krijgt dus Feyenoord op bezoek.
Zelfs als we bij Heerenveen, Utrecht én PEC verliezen halen we het denk ik alsnog.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
5 April valt de beslissing..
Twente -Psv
Utrecht - Ajax
Wint Twente en Ajax zijn het nog 5 punten.. Zou zomaar kunnen dat Psv erg zenuwachtig gaat worden
Twente -Psv
Utrecht - Ajax
Wint Twente en Ajax zijn het nog 5 punten.. Zou zomaar kunnen dat Psv erg zenuwachtig gaat worden
Weer op zoek naar een Interim coach..
Zou het dan toch gebeuren?
Zou wel een historisch onverdiend kampioenschap zijn zeg.
Zou wel een historisch onverdiend kampioenschap zijn zeg.
Nee, het gaat niet gebeuren.
Maar mocht het tóch gebeuren dan is het niet onverdiend. In dat geval hebben we simpelweg meer punten gehaald. PSV heeft in de loop van het seizoen echt wat te veel krediet gekregen voor hun prestaties. Het gaat daar regelmatig net zo moeizaam als bij ons. Alleen maakten zij op de beslissende momenten net wel een doelpunt waar wij het niet deden waarmee een gelijkspel een aantal keren toch nog een overwinning is geworden.
Maar mocht het tóch gebeuren dan is het niet onverdiend. In dat geval hebben we simpelweg meer punten gehaald. PSV heeft in de loop van het seizoen echt wat te veel krediet gekregen voor hun prestaties. Het gaat daar regelmatig net zo moeizaam als bij ons. Alleen maakten zij op de beslissende momenten net wel een doelpunt waar wij het niet deden waarmee een gelijkspel een aantal keren toch nog een overwinning is geworden.
Nil volentibus arduum
Team eindstand Ds nieuw
1 PSV 86 47
2 Ajax 80 36
3 Feyenoord 66 21
4 AZ 62 5
Nog niets aan de hand voor PSV. Zelfs verliezen volgende week tegen Twente komt Ajax slechts 1 punt dichterbij in de virtuele eindstand.
En dat Ado in de laatste wedstrijd een eventueel kampioenschap moet bewerkstelligen voor Ajax lijkt me onmogelijk
, behalve als ze zelf in degradatienood verkeren.
Enfin.. Ajax naar Utrecht... ook geen makkie
1 PSV 86 47
2 Ajax 80 36
3 Feyenoord 66 21
4 AZ 62 5
Nog niets aan de hand voor PSV. Zelfs verliezen volgende week tegen Twente komt Ajax slechts 1 punt dichterbij in de virtuele eindstand.
En dat Ado in de laatste wedstrijd een eventueel kampioenschap moet bewerkstelligen voor Ajax lijkt me onmogelijk

Enfin.. Ajax naar Utrecht... ook geen makkie
De psychologie gaat nu wel een grote rol spelen. Als PSV ook van Twente verliest, denken ze: "Het zal toch niet weeer hé?"
Volgens mij heeft psv ieder seizoen in maart een dip.Wouter schreef:De psychologie gaat nu wel een grote rol spelen. Als PSV ook van Twente verliest, denken ze: "Het zal toch niet weeer hé?"
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
laten ze die dip nu maar in april krijgen
En wij Utreg uit goeie herinneringen 

.............
Team eindstand Ds nieuw
1 PSV 88 52
2 Ajax 78 36
3 Feyenoord 72 24
4 AZ 61 2