Salomon Kalou riskeert boete na beschadigen Berlijnse Muur
Oud-Feyenoorder Salomon Kalou kan waarschijnlijk een boete verwachten voor zijn acteerwerk in een filmpje van een regionale televisiezender. In de aanloop naar het duel van zijn club Hertha BSC met Schalke 04 van zaterdag (2-2) was de aanvaller op beelden te zien bij de East Side Gallery, een restant van de Berlijnse Muur. Daarbij hakte Kalou met een hamer en een beitel in op de muur, waarschijnlijk om te illustreren hoe hij in de wedstrijd tegen Schalke door de verdediging van de tegenpartij zou komen.
Kleinigheidje: de Muur is al sinds 1991 een monumentaal pand en trek jaarlijks meer dan een miljoen bezoekers. Volgens Duitse media riskeert de Ivoriaan, die het monument vermoedelijk in alle onschuld bewerkte, een boete van zo'n 10.000 euro. Kani Alavi, voorzitter van een vereniging die bij het monument betrokken is, begrijpt niets van de actie van Kalou. "Toen ik de beelden zag, viel ik bijna van mijn stoel", liet hij weten aan de Berliner Kurier.
"We hebben het hier over een grootverdiener die zijn reputatie probeert op te schroeven door een nationaal monument te misbruiken. Van zowel hem als de televisiemakers is het respectloos."
Bron: nusport.nl
Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Ik begreep dat Feyenoord Salomon Kalou heeft ingeschakeld om een goed woordje te doen voor de club n.a.v. de gebeurtenissen rondom de confrontatie met AS Roma. Maar ik vraag me af of dat verstandig was, die Kalou is net zo erg als de Feyenoord supporters:
Nil volentibus arduum
Feijenoorders en monumenten...
Zwartboek Feijenoord gerelateerde ongein in het laatste jaar:
Veroordeling racistische spreekkoren
Club medewerker bekent vandalisme
Brandstichting Home
Staken Europese wedstrijd in Feijenoord Stadion
Dronken jeugdtrainer rijdt door na ernstig ongeluk
Staken KNVB bekerwedstrijd in Feijenoord Stadion
Vernielen monument Rome
Vernielen monument Berlijn
Banaan incident
Nog wat vergeten?
Zwartboek Feijenoord gerelateerde ongein in het laatste jaar:
Veroordeling racistische spreekkoren
Club medewerker bekent vandalisme
Brandstichting Home
Staken Europese wedstrijd in Feijenoord Stadion
Dronken jeugdtrainer rijdt door na ernstig ongeluk
Staken KNVB bekerwedstrijd in Feijenoord Stadion
Vernielen monument Rome
Vernielen monument Berlijn
Banaan incident
Nog wat vergeten?

Jah. Ze verkrachten elke twee weken een sport die wij in Amsterdam voetbal noemen in een monument als de Kuip. Het is wachten tot het stadion het zat is en uitzichzelf in elkaar stort om nog meer ellende te besparen. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Dus die Berliner Kurier probeert ook al Feyenoorders negatief af te schilderen...
Feyenoord binnen de minuut 2 levensgrote kansen. Sexy Lexy mist een 'sitter'.
Haha ja dat was weer een klassieke lex rimmers misser.Benji schreef:Feyenoord binnen de minuut 2 levensgrote kansen. Sexy Lexy mist een 'sitter'.

Mooie goals van Achahbar.
Steeds als ik PSV zie spelen bakt het er niets van.
Vermeer ging weer lekker de mist in.

- Ajaciedjuh
Vanaf nu kijk jij elke wedstrijd van psv.Yopi schreef:Mooie goals van Achahbar.![]()

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dank je feestelijk! 

Sommigen op PN zijn behoorlijk zenuwachtig, ondanks die 8 punten.
I think I lost my fucking headache
Gezien de opstelling van Ajax vandaag heeft De Boer de handdoek al gegooid.
Voor de winterstop was dit het elftal volgens mij, met alleen Boilesen ipv Viergever.
I think I lost my fucking headache
Dat is het juist. Die lompe IJslander en Schöne hebben onbeperkt krediet. Die twee voegen niets (meer) toe.
De elegante IJslandse ruin had eerst nog wat rondjes moeten lopen in de manege.
Maar over F: het was weer aandoenlijk.
De elegante IJslandse ruin had eerst nog wat rondjes moeten lopen in de manege.
Maar over F: het was weer aandoenlijk.
Kutzooi. Hopelijk schakelt de UEFA ze uit, want 7 punten is wel veel zo vlak voor het einde.
Klopt, Kanu.LucaS schreef:Sommigen op PN zijn behoorlijk zenuwachtig, ondanks die 8 punten.
Gaan ze volgende week op hun bek tegen Twente dan is 't gat nog maar 5 punten en dan lijkt 't me logisch dat ze hem flink gaan lopen knijpen.......
Mooie goals van Achahbar.
Rutten laat in de vaderlandse toppers zien toch wel een goede trainer te zijn.

Rutten laat in de vaderlandse toppers zien toch wel een goede trainer te zijn.
Pieken zonder dat het ergens toe leidt. Een specialiteit van F.
Volgende week moeten ze naar AZ. Daar valt wellicht de beslissing in de strijd om de derde plaats.
Is er trouwens een afspraak gemaakt dat verdedigers die Achahbar minimaal twee meter ruimte moeten geven? Hij maakt twee prima doelpunten hoor. Maar er lag wel erg veel ruimte. Net als tegen Dordrecht een week eerder.
Is er trouwens een afspraak gemaakt dat verdedigers die Achahbar minimaal twee meter ruimte moeten geven? Hij maakt twee prima doelpunten hoor. Maar er lag wel erg veel ruimte. Net als tegen Dordrecht een week eerder.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Ze zien hem over het hoofd!Marillion schreef:Volgende week moeten ze naar AZ. Daar valt wellicht de beslissing in de strijd om de derde plaats.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Snap niet dat Cocu de voorkeur gaf aan Bruma en Rekik boven Isimat.
Die kabouter gaat het niet redden in de spits. Hij is geen Messi of Maradona.
Ik denk dat hij nu 7 wedstrijden blijft staan op basis van deze wedstrijd. Ze doen maar daar.
Ik denk dat hij nu 7 wedstrijden blijft staan op basis van deze wedstrijd. Ze doen maar daar.

Gio hoofdtrainer van Feyenoord. Hmm, ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Ik zag in van Gastel veel meer een eerste man.
Gastel wil niet ontslagen worden, maar voor altijd bij Feyenoord blijven. Soort van....
Ze hopen natuurlijk op een FdB/Cocu effect. Hopelijk blijft het bij het eerste jaar van Cocu effect en trekken ze die gekke Boskamp aan als de ervaren man ernaast.
Ze hopen natuurlijk op een FdB/Cocu effect. Hopelijk blijft het bij het eerste jaar van Cocu effect en trekken ze die gekke Boskamp aan als de ervaren man ernaast.