Da wissik nie.Jöhnk schreef:Denswil is niet speelgerechtigd in de EL.

Zijn club staat er qua resultaten goed voor. Verrassend dat ze in Turkije wonnen, wat mij betreft.

Schijnen een aantal goede spelers te hebben. Meunier (of zoiets)?
Moderator: mods
Da wissik nie.Jöhnk schreef:Denswil is niet speelgerechtigd in de EL.
... tu dort, ton moulin va trop vite. Bedoel je die?beelzebub schreef: Meunier el Hamdaoui.
Over gemiste kansen gesproken. Brugge kan zomaar de halve finale halen.Sevilla (Spa) - Zenit Sint-Petersburg (Rus)
Dnipro (Oek) - Club Brugge (Bel)
Dynamo Kiev (Oek) - Fiorentina (Ita)
VfL Wolfsburg (Dui) - Napoli (Ita)
Klopt... de EL is een uitgelezen kans om Europees weer in de picture te komen, om prachtige wedstrijden in je uitverkochte stadion te spelen en om gewoon zelfs een (halve) finale te halen.wimpey schreef:Over gemiste kansen gesproken. Brugge kan zomaar de halve finale halen.
wimpey schreef:... tu dort, ton moulin va trop vite. Bedoel je die?beelzebub schreef: Meunier el Hamdaoui.
De kans dat Ajax niet de exacte plaats van Dnepro had ingenomen is groter dan andersom. Zelfs als je dan berekent dat Brugge ook op een andere positie zou hebben kunnen komen.Arthur schreef:Statistisch gezien zegt deze loting helemaal niets over de kans dat Ajax Brugge had getroffen als ze waren doorgegaan.
Klopt, voor hetzelfde geldt stoppen ze die balletjes op alfabetische volgorde in de koker en dan waren wij, met de A van Ajax net voor Club Brugge in de koker gestopt, terwijl Dnipro nu juist na CB / BC komt......Raymon schreef:De kans dat Ajax niet de exacte plaats van Dnepro had ingenomen is groter dan andersom. Zelfs als je dan berekent dat Brugge ook op een andere positie zou hebben kunnen komen.Arthur schreef:Statistisch gezien zegt deze loting helemaal niets over de kans dat Ajax Brugge had getroffen als ze waren doorgegaan.
Dat was zeker geen uitgemaakte zaak geweest. Maar het niveau in België is wel dusdanig dat je in ieder geval een behoorlijke kans zou maken en dat je dan, gezien de fase waarin het toernooi zit, niet mag klagen.Le T. schreef:Alsof dit Ajax Brugge wel even aan de kant zou zetten...
Haha klopt. Ik bezoek zelf ook graag een aantal keren per seizoen een Belgisch wedstrijdje, maar dan moet ik voor, tijdens en na de wedstrijd toch echt wel vrij stevig innemen om die 90 minuten door te komen.Marillion schreef:Ik zat laatst in België in het stadion bij KV Mechelen - Standard Luik. Mijn hemel wat is dat slecht zeg. Je moet daar echt niet nuchter naar een wedstrijd kijken (heb ik dan ook niet gedaan).
Lucien Favre, Roger Schmidt...Le T. schreef:Ik had ook gedacht dat Duitsland Italie wel ongeveer voorbij zou zijn, maar ze komen toch nog wat tekort. Misschien moeten ze toch eens een keer iets met trainers doen daar. Je hebt nu Guardiola, die ik overschat vind maar hij zet tenminste een herkenbaar systeem neer, een trainer die zijn stempel drukt. Dan heb je nog Klopp natuurlijk en de eigenzinnige Tuchel, maar verder is de BuLi een carrousel van welbespraakte oud profs die allemaal ongeveer hetzelfde doen.
Hecking is een goede. Schaaf ook. Ik zie eigenlijk weinig slechte Duitse trainers. En weinig goede Nederlandse trainers. Als er nou eén zichzelf overschattende beroepsgroep is, dan is het wel 'de Nederlandse trainer'. Het Nederlands voetbal is niet zomaar ver weggezakt.Jöhnk schreef: Lucien Favre, Roger Schmidt...
Klopt, met name bij de grootste clubs hebben we er de laatste 10 jaar nogal wat rondlopen die er zitten vanwege hun naam als speler en die denken dat ze het met hun linkerhersenhelft wel redden. Maar ik zie in Duitsland weinig trainers die zich onderscheiden met beter georganiseerd aanvallen, zoals ze dat bij de nationale ploeg en bij Bayern en Dortmund wel doen.wimpey schreef:Hecking is een goede. Schaaf ook. Ik zie eigenlijk weinig slechte Duitse trainers. En weinig goede Nederlandse trainers. Als er nou eén zichzelf overschattende beroepsgroep is, dan is het wel 'de Nederlandse trainer'. Het Nederlands voetbal is niet zomaar ver weggezakt.Jöhnk schreef: Lucien Favre, Roger Schmidt...