Wat een heerlijke ploeg, dat Porto!zeux schreef:Basel gaat behoorlijk over de knie bij Porto.

Is er al nieuws over Danilo? Dat zag er niet best uit...
Moderator: mods
Wat een heerlijke ploeg, dat Porto!zeux schreef:Basel gaat behoorlijk over de knie bij Porto.
Inderdaad. Zag ze vrijdag voetballen. Precies zoalls ik Ajax zou willen zien spelen.wimpey schreef:Wat een heerlijke ploeg, dat Porto!zeux schreef:Basel gaat behoorlijk over de knie bij Porto.![]()
Is er al nieuws over Danilo? Dat zag er niet best uit...
Dat zou ik ook wel willen. Jackson Martinez ontbrak dan nog. Geweldige spits vind ik dat.Lionel schreef: Inderdaad. Zag ze vrijdag voetballen. Precies zoalls ik Ajax zou willen zien spelen.
Gelukkig maar, dat zag er erg fucked up uit... Dat die maffe keeper kwam buurten daar...Schade Porto's Danilo valt mee
Van onze Telesportredactie
FC Porto-speler Danilo heeft geen ernstige verwondingen opgelopen bij de botsing met zijn eigen doelman Fabiano, dinsdagavond in het Champions Leagueduel tegen FC Basel (4-0).
Porto`s Danilo ligt knock-out op het veld.
Porto's Danilo ligt knock-out op het veld.
Foto: AFP
De Braziliaan moest eerst een nekbrace om en werd daarna per brancard naar de kant gereden in het Dragao Stadion in Porto. Hij werd een nachtje ter observatie in het ziekenhuis gehouden. Op de beelden zag het voorval er ernstig uit, maar direct na de wedstrijd liet Porto al weten dat de schade relatief meeviel.
Door het uitvallen van Danilo kon ex-Feyenoorder Bruno Martins Indi speelminuten maken.
Kuipers niet. Wat bezielt die thuisfluiter om die Costa (is die gast wel helemaal dicht?) geen rood te geven?Peter schreef:Een ware schoppartij. Ik ben er klaar voor!
Close-up heeft ie iets down-igs, zoals Kazim kwadraat dat ook heeft. Zo gedragen ze zich ook.Khraa schreef: Costa is niet goed, hoeveel mensen moet je op het veld zetten om die duw van hem te zien.
Thuisfluiter. Heeft niets te zoeken op dit niveau bij zo'n intensiteit. Akkefietje met Zlatan was hooguit geel, Costa vs Silva was donkerrood. Ik neem aan dat de UEFA die rode kaart seponeert en dat Kuipers geen wedstrijden meer krijgt dit seizoen.Kuipers was dramatisch, dat je dingen niet ziet is nog tot daar aan toe, maar hij was gewoon inconsequent.
Closet poofs!Lionel schreef:Terry die met Cahill worstelt![]()
Hadden een fase dit seizoen waarin ze echt aardig voetbal speelden. Maar dan komt de aard van het beestje weer boven drijven: mind games en non-voetbal.Wat ben ik blij dat Chelsea eruit ligt. Ongelooflijke teringploeg van een verschrikkelijke manager.
Waarom Schürrle verpatsen? Mourinho houdt gewoon niet zo van voetbal, denk ik.Waarom Cuardado halen als je hem toch niet opstelt?
Beide gevallen eens. Ik heb dit seizoen heerlijke wedstrijden van Chelsea gezien met mafketel Costa voorop maar dit soort voetbal,wimpey schreef: Hadden een fase dit seizoen waarin ze echt aardig voetbal speelden. Maar dan komt de aard van het beestje weer boven drijven: mind games en non-voetbal.
Ik vond Kuipers trouwens nog genanter. Wat een wanprestatie. Zelfs met die dwarrel voor 100% aan hun kant kon Chelsea dus niet van 10 man van PSG winnen.
Hij had een schitterende actie bij de kans van Cavani. Goed dat ie gewisseld werd, want hij flirtte met rood. Gisteren vond ik 'm veel beter dan in de heenwedstrijd, toen jij 'm zo geweldig vond. Toen was Matuidi veel meer aanwezig.Peter schreef: Verratti heerste op het middenveld. Wat is die jongen goed he wimpey?
Eg wel! Da's wel effe een wat ander niveau dan Greg Tatonek.Jöhnk schreef: Marquinhos deed het trouwens prima.
Zag hem gister het veld inkomen, tot aan zijn oren onder de plakplaatjes, verschrikkelijk.Peter schreef:Lil Greg moet weer ergens anders heen.