Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Omdat die keeperstrainers toch niks te doen heeft tijdens de wedstrijd. En ze laten hun pen nooit vallen. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- InnerHarbour
Het gaat volledig aan Delay voorbij, kan het zoals altijd niet bijhouden. United speelt nu counter voetbal
Oops, 1-2.
Oops, 1-2.
YNWA
Auw, wat een pijnlijke blunder. Eentje voor bij VI, kunnen ze de Premier League belachelijk maken 

- InnerHarbour
Rood voor Di Maria, 2e gele kaart voor een schwalbe. Er was uiterst licht contact, maar het was inderdaad puur zoeken naar de vrije trap.
Jep, net als in de eerste helft dat hij liet doorspelen bij eenzelfde situatie bij Arsenal. Gelukkig zijn alle scheidsrechters goed in marchanderen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Hij kreeg die kaart omdat hij niet van de scheidsrechter af kon blijven.
Nil volentibus arduum
Toch apart hoe Arsenal zich door 10 man laat vastzetten.
Was het zijn tweede gele kaart of kreeg hij een tweede kaart voor het aantikken van de scheids?Benji schreef:Rood voor Di Maria, 2e gele kaart voor een schwalbe. Er was uiterst licht contact, maar het was inderdaad puur zoeken naar de vrije trap.
Jammer voor de wedstrijd. Was een mooi voetbalgevecht. Nu is het ongelijke strijd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Weer een mooie pass van Blind zeg.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Mooie wedstrijd. Jammer dat het beslist werd door zo'n domme verdedigende fout.
Niet mee eens, uitstekend gefloten.
Mooie pot voetbal.
Mooie pot voetbal.
- InnerHarbour
Inderdaad, goede scheids, je leert bij de pupillen al dat je met je handen van de scheidsrechter moet afblijven, overal, behalve in Zuid-Amerika.
YNWA
De scheids was juist goed, vond ik. Trapte niet in de schwalbes van de MU-spelers.
De Gea is de beste bij MU, het hele seizoen al. Elke wedstrijd verricht hij wel een onmogelijke redding.
De Gea is de beste bij MU, het hele seizoen al. Elke wedstrijd verricht hij wel een onmogelijke redding.
Ik heb niet de hele wedstrijd kunnen zien. Maar van het gedeelte wat ik wel heb gezien vond ik de scheidsrechter prima. Duikelpartijen moet je niet belonen en spelers moeten van de scheidsrechter afblijven. Het is Di Maria die het verpest. Niet de scheidsrechter.
Het tempo ligt wel wat hoger dan in Nederland. Mijn hemel wat een verschil.
Het tempo ligt wel wat hoger dan in Nederland. Mijn hemel wat een verschil.
Nil volentibus arduum
Veel technische fouten dan ook.
Di Maria voelt zich niet senang. Waarom gedraagt hij zich anders zo? Zijn gedrag sloeg nergens op. Het was overduidelijk een schwalbe.
Op www.redcafe.net krijgt LVG onder uit de zak omdat hij Herrera verving door Carrick. Daardoor heeft MU de wedstrijd verloren, vinden ze. Ben ik het niet mee eens. Het kon twee kanten uit. Ik zou niet durven beweren dat Arsenal de zaak onder controle had.
Waarom doet die Fellaini altijd mee?
Di Maria voelt zich niet senang. Waarom gedraagt hij zich anders zo? Zijn gedrag sloeg nergens op. Het was overduidelijk een schwalbe.
Op www.redcafe.net krijgt LVG onder uit de zak omdat hij Herrera verving door Carrick. Daardoor heeft MU de wedstrijd verloren, vinden ze. Ben ik het niet mee eens. Het kon twee kanten uit. Ik zou niet durven beweren dat Arsenal de zaak onder controle had.
Waarom doet die Fellaini altijd mee?

Toch zag ik vandaag wel iets van Louis van Gaal. Snel drukzetten. Spel via de vleugels. Een soort 4-3-3.
Nu alleen nog betere spelers kopen.
Blind-Herrera-Fellaini vs. Matic-Fabgras-Hazard of Toure-Silva-Fernandinho of Xabi-Schweinsteiger-Gotze of Busquets-Rakitic-Iniesta of Modric-Kroos-James....
Nu alleen nog betere spelers kopen.
Blind-Herrera-Fellaini vs. Matic-Fabgras-Hazard of Toure-Silva-Fernandinho of Xabi-Schweinsteiger-Gotze of Busquets-Rakitic-Iniesta of Modric-Kroos-James....
IK GELOOF!!!!!!
Herrera en Blind zijn aankopen van afgelopen zomer.
Zoveel systeem zat er niet in. Veel hersenloos gedraaf.
Achterin bij MU kunnen ze er niet veel van.

Zoveel systeem zat er niet in. Veel hersenloos gedraaf.
Achterin bij MU kunnen ze er niet veel van.
De wedstrijd had een vrij laag niveau, al was de inzet van beide ploegen aandoenlijk. Het was voornamelijk geren en gevlieg wat er te zien was. Niet zo gunstig voor Daley Blind, die verschillende keren door O. Chamberlain voorbij werd gesneld. Alsof hij er niet stond.
De scheidsrechter onttrok zich duidelijk aan het niveau. Er was niets dat hem ontging. Erg knap, gezien het toch vrij hoge tempo waarin de wedstrijd zich voltrok.
Het is en blijft een lastige klus voor Van Gaal. Manchester mist kwaliteit (alleen De Gea, Di Maria en Rooney zijn echte toppers), maar moet wel presteren als topclub. Ga er maar aan staan.
De scheidsrechter onttrok zich duidelijk aan het niveau. Er was niets dat hem ontging. Erg knap, gezien het toch vrij hoge tempo waarin de wedstrijd zich voltrok.
Het is en blijft een lastige klus voor Van Gaal. Manchester mist kwaliteit (alleen De Gea, Di Maria en Rooney zijn echte toppers), maar moet wel presteren als topclub. Ga er maar aan staan.
-
- AT Toto winner 15/16
Had hij het geld beter moeten besteden.Jöhnk schreef: Het is en blijft een lastige klus voor Van Gaal. Manchester mist kwaliteit (alleen De Gea, Di Maria en Rooney zijn echte toppers), maar moet wel presteren als topclub. Ga er maar aan staan.
Zijn ze in Manchester ook achter:
http://www.redcafe.net/threads/%C2%A314 ... ld.402250/
Bij Barcelona en Bayern kon LVG putten uit een uitstekende jeugdopleiding. Dat is bij MU anders. Nu is hij afhankelijk van aankopen.
Bij Barcelona en Bayern kon LVG putten uit een uitstekende jeugdopleiding. Dat is bij MU anders. Nu is hij afhankelijk van aankopen.
De concurrentie is ook net ff wat beter dan toendertijd.Yopi schreef:Zijn ze in Manchester ook achter:
Blind is een leuke speler. Herrera ook. Fellaini ook njet heel slecht. Maar samen is het niet veel. Met Blind op 6 bij Barca wint Barca ook wel 95% van de wedstrijden die ze nu ook winnen. Met Busquets bij BUnited winnen ze vandaag van Arsenal.
IK GELOOF!!!!!!