Als Klaassen het vol kan houden, dan is Sinkgraven een goede vervanger voor Serero. Meer creativiteit en drang naar voren.WP_LeGeNd schreef:Bazoer best aardig, maar ik vind wel dat ie eens een keer voor de man moet passen... Hij past de bal steeds achter AEG... speel die jongen nou eens op snelheid aan dan is ie er meteen langs.
Ik zou Sinkgraven graag zien voor Serero, breng een beetje creativiteit erin!
Ajax - Excelsior 08-03-2015
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Ajax - Excelsior 08-03-2015
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Serero is zo zwak vandaag.
De speler die een combinatie zou zijn van Cristiano Ronaldo en Di Maria en weet ik veel wie is ook niet best.
De speler die een combinatie zou zijn van Cristiano Ronaldo en Di Maria en weet ik veel wie is ook niet best.
En ik maar denken dat het de bedoeling was om vandaag 3 punten te halen.Yopi schreef:Ajax heeft de wedstrijd onder controle.
Klopt, het was ook veel te frivool te laatste tijd.Dat is lang geleden. Qua spelbeeld doet het denken aan veel wedstrijden van vorig seizoen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
- AT Toto winner 15/16
Oi oi oi bijna de 0-1.
We hebben een paar doellijnkunstenaars lopen. Tegen die Polen Van Rhijn en nu Klaassen 

-
- AT Toto winner 15/16
Oi oi oi bijna de 0-1.
Oi oi oi, alweer bijna de 1-0.
Botaka?Yopi schreef: De speler die een combinatie zou zijn van Cristiano Ronaldo en Di Maria en weet ik veel wie is ook niet best.
Nee hoor. Die geweldenaar loopt bij ons.
- Ajaciedjuh
Mike zal het straks weer moeten doen. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Die had Zivkovic binnen de palen mogen schieten.
Valt sowieso dramatisch in.
Valt sowieso dramatisch in.
- Ajaciedjuh
Laat dan Mike invallen.
Schijts

Schijts

- Ajaciedjuh

Mooie bal van Sinkgraven! 

- Ajaciedjuh
Valt heel goed in.Yopi schreef:Mooie bal van Sinkgraven!

Sterke wedstrijd van Viergever... mag ook wel weer gezegd worden!
Commentator leeft op bij halve kans van Excelsior.
- Giacomo Puccini
Zivkovic heeft maar één keer de bal goed geraakt. Was daarmee wel beslissend.
Ajax armoedig, lucky Ajax... Hebben ze in de studio paddestoelen gegeten of zo? Hoewel Ajax niet goed speelde, was het wel veel en veel sterker.
Die kakkerlak Been moeten ze geen wedstrijden van Ajax laten doen.
Ajax armoedig, lucky Ajax... Hebben ze in de studio paddestoelen gegeten of zo? Hoewel Ajax niet goed speelde, was het wel veel en veel sterker.
Die kakkerlak Been moeten ze geen wedstrijden van Ajax laten doen.
Laatst gewijzigd door Yopi op zo mar 08, 2015 4:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
Belangrijke overwinning. Sinkgraven erin voor Serero was de sleutel vd overwinning.
Dik verdiend natuurlijk, maar lastig.
Van Gangelen, Halst en botje.
MOTM: El Ghazi door zijn doelpunt (alweer).
Dik verdiend natuurlijk, maar lastig.
Van Gangelen, Halst en botje.

MOTM: El Ghazi door zijn doelpunt (alweer).
Vond Veltman ook behoorlijk.
Ajax was wisselvallig. Goede en slechte momenten. Uiteindelijk wint Ajax de wedstrijd omdat het spelers heeft die iets bijzonders kunnen doen. Dus weer op basis van individuele klasse.
Die kopbal van AEG mocht er zijn, trouwens.
Ajax was wisselvallig. Goede en slechte momenten. Uiteindelijk wint Ajax de wedstrijd omdat het spelers heeft die iets bijzonders kunnen doen. Dus weer op basis van individuele klasse.
Die kopbal van AEG mocht er zijn, trouwens.
Vond het best meevallen allemaal. De bal ging behoorlijk vlot rond maar in de eindfase ging het steeds mis. Daarom valt de goal niet en ga je op een gegeven moment tegen jezelf en de klok voetballen. Het spel van Boilesen stond symbool voor het spel van de ploeg: prima acties afgewisseld met onbegrijpelijke slordigheden (balletje onder de voet door...).
Denk overigens dat de beginopstelling met Schöne centraal en Serero linkshalf niet ideaal was. De wissels waren prima. Ergerde me in de eerste helft al aan Serero. Sinkgraven is veel beter. Zivkovic raakte de meeste ballen verkeerd maar beweegt wel als een spits. Af en toe trekt hij een sprintje, dat doet Schöne nou nooit.
Verdiende overwinning, uiteindelijk. Daar kan geen twijfel over bestaan, toch? Ik vond dat Excelsior goed verdedigde, maar verder niks in te brengen had. Alleen bij spelhervattingen werden ze soms gevaarlijk.
Denk overigens dat de beginopstelling met Schöne centraal en Serero linkshalf niet ideaal was. De wissels waren prima. Ergerde me in de eerste helft al aan Serero. Sinkgraven is veel beter. Zivkovic raakte de meeste ballen verkeerd maar beweegt wel als een spits. Af en toe trekt hij een sprintje, dat doet Schöne nou nooit.
Verdiende overwinning, uiteindelijk. Daar kan geen twijfel over bestaan, toch? Ik vond dat Excelsior goed verdedigde, maar verder niks in te brengen had. Alleen bij spelhervattingen werden ze soms gevaarlijk.
Bij Sink kwamen sommige passes tenminste wel aan, inclusief de voorassist. Tjonge, wat was Serero in de passing slecht vanmiddag. Gelukkig dat FdB nu wel met een paar correcties toch nog doorslaggevend was. De switch Schöne-AEG gaf Ajax voorin wat meer drive en dynamiek, een erg slappe Schöne eruit (voor wie dan ook) nog meer. Mooie aanval met de 1-0. 1 van de weinige hoogtepunten vanmiddag. AEG kan dus inderdaad koppen. Boilesen vond ik ditmaal trouwens heel redelijk spelen in de opbouw en aansluiting. Gelukkig werd hij amper op zijn 'verdedigende 'kwaliteiten' getest. Veltman vond ik ook heel behoorlijk bezig in de opbouw, zeker in het strak en hard zoeken en vinden van aanspeelpunten naar voren. AEG en Kishna hadden nog wat leuke momentjes zonder veel rendement, de rest vond ik flets en middelmatig. En dan wordt het dus een erg moeizame wedstrijd, als zoveel niet thuisgeven. Met opnieuw erg veel doelloos balbezit en amper gevaar in de 16, wat FdB straks wel weer domineren zal noemen.Ajaciedjuh schreef:Belangrijke overwinning. Sinkgraven erin voor Serero was de sleutel vd overwinning.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Schöne heeft een goede trap, maar zijn handelingssnelheid is laaaag. Haalt steeds het tempo eruit.
AEG en Kishna speelden allebei matig, maar de een scoort en de ander geeft de assist voor een niet te missen kans. Dat is toch de klasse van die jongens.
Sinkgraven gaat zich gegarandeerd in de basis spelen.
Ik zie Klaassen niet graag op 6. Wat mij betreft speelden ze op het middenveld op de verkeerde posities.
AEG en Kishna speelden allebei matig, maar de een scoort en de ander geeft de assist voor een niet te missen kans. Dat is toch de klasse van die jongens.
Sinkgraven gaat zich gegarandeerd in de basis spelen.
Ik zie Klaassen niet graag op 6. Wat mij betreft speelden ze op het middenveld op de verkeerde posities.