Die spelers staan toch bij Doyen onder contract ?beelzebub schreef:Voor Twente geldt straks het omgekeerde van die bekende slogan;
'Klein geworden door groot te blijven."
Zie daar, toch nog wat leedvermaak.
De NOS heeft wat research op transfermarkt.de gedaan en denkt dat Twente max 15 miljoen kan cashen komende zomer als ze uitverkoop houden. http://nos.nl/artikel/2022701-verkoop-t ... elijk.html
Feyenoord moet Kastanje terughalen en klaar zijn ze voor volgend jaar.![]()
Meest waardevolle spelers FC Twente
Speler Geschatte waarde
Luc Castaignos (Nederland) 5 miljoen euro
Felipe Gutiérrez (Chili) 5 miljoen euro
Hakim Ziyech (Nederland) 5 miljoen euro
Jesús Corona (Mexico) 4 miljoen euro
Andreas Bjelland (Denemarken) 3,5 miljoen euro
Kyle Ebecilio (Nederland) 3,5 miljoen euro
Rasmus Bengtsson (Zweden) 2,5 miljoen euro (aflopend contract)
Youness Mokhtar (Marokko) 2,5 miljoen euro
Kamohelo Mokotjo (Zuid-Afrika) 2,5 miljoen euro
Bron: transfermarkt.de
FC Twente
Moderator: mods
Re: FC Twente
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Het kan steeds weer. De reden: supporters zijn dol op zulke macho's. En zelfs bij de buitenwacht konden types als Scheringa, Karel Aalbers, Van Raaij, enz. op bewondering rekenen.
Of trainers...las ergens dat Fled Lutten van F. een potje transfergeld van twintig miljoen eiste. Is hij van de pot gerukt?
(Over Van Basten hebben we het dan maar niet.
)
Of trainers...las ergens dat Fled Lutten van F. een potje transfergeld van twintig miljoen eiste. Is hij van de pot gerukt?

Dat vind ik wel wat anders. Trainers are the gas, the board are the brakes.Yopi schreef: Of trainers...las ergens dat Fled Lutten van F. een potje transfergeld van twintig miljoen eiste. Is hij van de pot gerukt?(Over Van Basten hebben we het dan maar niet.
)
Je hebt een RvC, een AD en een TD om dit soort processen in goede banen te leiden. Óf je geeft de trainer carte blanche natuurlijk..

Ik kende die van de Belt niet, maar die heeft hiervoor dus lopen puinruimen bij PEC en Cambuur.
Daar hebben ze gelukkig wel een goeie aan daar.
Daar hebben ze gelukkig wel een goeie aan daar.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
@Wimpey: zeker is het iets anders. Maar het komt beide voort uit blinde ambitie en opportunisme.
Managers, trainers, ze verdwijnen. De club en de supporters zitten met de brokken.
Managers, trainers, ze verdwijnen. De club en de supporters zitten met de brokken.
- InnerHarbour
Tja daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellen.Wouter schreef:Ik ken Tukkers die ik het zeker niet gun. Maar anderzijds herinner ik me nog dat ene Epi hier constant riep wat voor geweldig verstandig beleid Twente voerde en dat "Arnhemse toestanden" toch niet zouden kunnen voorkomen in het nuchtere Twente etc. etc.

Ook die verheerlijking van die Munsterman werd ik niet goed, tis gewoon de zoveelste 'koper' metgeleendgeldrarefinanciëleconstructiesverzinnende voorzitter die door de mand valt.
YNWA
Het wordt er niet gezelliger op bij Twente, na 20 minuten op een 2-0 achterstand tegen Willem II.
Ziyech net wel met een hele mooie vrije trap en 2-1.Benji schreef:Het wordt er niet gezelliger op bij Twente, na 20 minuten op een 2-0 achterstand tegen Willem II.
Leuke pot, met een aardig voetballend Twente, dat matig verdedigt. Net de 2-2, weer Ziyech. Dijks stond bij de verre paal te snurken.
Etalagetijd voor die jongens van Twente. Zitten aardige spelers tussen.
Etalagetijd voor die jongens van Twente. Zitten aardige spelers tussen.
En toch zit er iets niet lekker daar. Zo een Oul-Chikh die zit te lachen na de 2-0 achterstand of Castaignos die Ziyech afbekt met z'n "wat wat wat wat?"
Tja, als je -1 punt pakt in zes weken tijd is het geen feest...
- InnerHarbour
Nee Munsterman je BENT verantwoordelijk voor die ravage.
Munsterman voelt zich verantwoordelijk voor situatie FC Twente
Munsterman voelt zich verantwoordelijk voor situatie FC Twente
YNWA
Hij heeft lang alle problemen geweten aan de bouwkosten van het nieuwe stadion.
NEE MAN, DIE SPELERS WAREN TE DUUR EN VERDIENDEN TE VEEL.
Ja, maar dat stadion moest vol...Yopi schreef:Hij heeft lang alle problemen geweten aan de bouwkosten van het nieuwe stadion.

Oplossing is simpel: de grond onder het stadion + trainingscomplex en een paar parkeerterreinen voor veel te veel belastinggeld aan de lokale overheid verpatsen. Eer daarvan een backfire komt ben je jaren verder.
- InnerHarbour
Jaren later heeft psv toch een betere selectie staan dan Ajax dat 4x CL-geld incasseerde?wimpey schreef: Oplossing is simpel: de grond onder het stadion + trainingscomplex en een paar parkeerterreinen voor veel te veel belastinggeld aan de lokale overheid verpatsen. Eer daarvan een backfire komt ben je jaren verder.

(en ja, alvast eens dat de vraag is hoe het beeld in 2015/16 gaat zijn, met de jeugd die er bij Ajax aan komt, maar vooralsnog is dat koffiedik

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Als het niemand iets meer boeit stapt ome Joop alsnog vervroegd op als voorzitter.
Twente gaat z'n andere targets ook niet halen en krijgt waarschijnlijk weer puntenaftrek eind dit seizoen of begin volgend jaar. Daarna staat het KNVB mes op de keel. De volgende sanctie is namelijk het intrekken van de licentie. En dat in hun jubileumjaar.
Twente gaat z'n andere targets ook niet halen en krijgt waarschijnlijk weer puntenaftrek eind dit seizoen of begin volgend jaar. Daarna staat het KNVB mes op de keel. De volgende sanctie is namelijk het intrekken van de licentie. En dat in hun jubileumjaar.
Twente laat duel met psv dus lopen. Boer helpt boer.Gehavend Twente tegen PSV
Van onze Telesportredactie
Enschede PSV treft zaterdagavond met FC Twente een uitermate verzwakte tegenstander. De tukkers kunnen naast de geschorste Hakim Ziyech ook niet beschikken over Jesus Corona, die met een bovenbeenblessure terugkeerde van de oefeninterland van Mexico tegen Ecuador. De aanvaller liep de spierkwetsuur nota bene als wisselspeler op in de warming-up.
Achter de namen van de geblesseerde Luc Castaignos en Andreas Bjelland staat een groot vraagteken. „Hun situatie beoordelen we morgen pas”, aldus FC Twente-trainer Alfred Schreuder, die met het oog op het treffen met PEC Zwolle in de halve finale van de KNVB-beker (dinsdag) geen enkel risico zal nemen met zijn spelers. Dat betekent dat ook Renato Tapia mogelijk rust krijgt tegen PSV. Hij maakte tegen Venezuela zijn debuut voor Peru en speelde direct het hele duel. Tapia keert vanmiddag terug in Enschede
Dit jaar zit voor PSV alles mee.
Maakt ook niets meer uit. Het is toch gedaan.
Maakt ook niets meer uit. Het is toch gedaan.
Klopt, ze hebben ook het geluk van een kampioen.Yopi schreef:Dit jaar zit voor PSV alles mee.
Kom op, Robbert Schilder!!

-
PSV gaat choken in Enschede.
Zou me niks verbazen. Het hele seizoen heb ik geroepen dat PSV kampioen wordt, dat ze de beste selectie hebben etc. Maar nu lijken ze niet goed met de druk om te kunnen gaan.
Welnee, Twente mist een half elftal en heeft de prioriteit bij de beker liggen. Daarbij heeft PSV door de interlandperiode even de tijd gehad om de gedachten op orde te brengen. Die gaan daar echt niet verliezen.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
0-1. Twente bakt er helemaal niks van met dat C elftal van ze. 

-
- AT Toto winner 15/16
En de 0-2.