PSV - Ajax 01-03-2015
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: PSV - Ajax 01-03-2015
Wordt tijd voor wat kaarten schijts...
Weer op zoek naar een Interim coach..
De heertjes lijken wat gefrustreerd.
Bij het 1e lichte vergrijp van Ajax straks zal er wel een gele kaart volgen...
Bij het 1e lichte vergrijp van Ajax straks zal er wel een gele kaart volgen...
mijn god... Boilesen... wtf....
Over links komt momenteel echt niks, geen wonder dat die kant consequent wordt overgeslagen!
Over links komt momenteel echt niks, geen wonder dat die kant consequent wordt overgeslagen!
Grrrr, die volkomen ongerichte passes... Best aardige aanvallen, maar dat eindigt dan in zo'n zwiep of volstrekt onnauwkeurig projectiel. :-(
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Boilesen speelt als een natte krant van eergisteren; de aanvoerdersband is bij hem echt als een vlag op een modderschuit.
Met afstand de slechtste aan Ajaxkant. Aanvoerder van niks...Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Boilesen speelt als een natte krant van eergisteren; de aanvoerdersband is bij hem echt als een vlag op een modderschuit.
Heeft de irritante kaartenvrager Guardado weleens balverlies? Wat een gouden greep van PSV.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Rust met 0-1.. niet verwacht.. Hopelijk komen ze nu sterker uit de kleedkamer en niet zoals afgelopen weken..
Weer op zoek naar een Interim coach..
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Het verschil tussen Ajax en PSV is de keeper. Met Zoet wordt je dus nooit een topclub. Ook Depay denkt dat het de grote Depay show is vandaag. Rendement 0. Verder PSV natuurlijk wel de overhad al leidt dat ook niet tot levensgrote kansen. PSV is wel te pakken vandaag.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Ajaciedjuh
Verslaggever, Bazoer heeft het moeilijk...... Bazoer is de beste op het middenveld.
Schijts fluit wel erg eenzijdig. Zo nog een countertje. Bij El Ghazi en Kishna liggen de mogelijkheden. Gelukkig hebben ze beide donderdag nog gespeeld. Klaassen starte zeer matig, herstelde zich gelukkig. Van Rhijn zit er lekker kort op.
Schijts fluit wel erg eenzijdig. Zo nog een countertje. Bij El Ghazi en Kishna liggen de mogelijkheden. Gelukkig hebben ze beide donderdag nog gespeeld. Klaassen starte zeer matig, herstelde zich gelukkig. Van Rhijn zit er lekker kort op.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Luuk de Jong heeft tot nu toe nog geen hoofdrol, maar het is soms net alsof ik Siem zie. Weet precies wanneer hij druk moet zetten, daar heeft Ajax vervolgens moeite mee.
De backs van PSV hebben het weer erg moeilijk met het feit dat Ajax met 2 echte buitenspelers speelt.
Klein bedankje aan Zoet, die zoals Baseman terecht vaak zegt, inderdaad beter is dan Cillessen.
De backs van PSV hebben het weer erg moeilijk met het feit dat Ajax met 2 echte buitenspelers speelt.
Klein bedankje aan Zoet, die zoals Baseman terecht vaak zegt, inderdaad beter is dan Cillessen.

- Giacomo Puccini
Niet eens met de commentaren hier, Ajax is wel degelijk de bovenliggende partij in EHV en hadden we na de winterstop op deze manier gevoetbald dan was het kampioenschap nu binnen handbereik. Milik voetbalt best aardig mee vandaag moet ik ook zeggen, snel vastleggen die jongen.
Bazoer speelt als een Rijkaard, wat een geweldenaar wordt dat zeg!!
Bazoer speelt als een Rijkaard, wat een geweldenaar wordt dat zeg!!
Ajax!
Mee eens, wat een vroeg volwassen speler!Giacomo Puccini schreef:Bazoer speelt als een Rijkaard, wat een geweldenaar wordt dat zeg!!
Is vandaag één van de besten op het veld, en dat is niet voor de eerste keer!

- raymon
- Contacteer:
Kostte Viergever wel een gele kaart door z'n balverlies. Doet ie nog even iets te vaak.Cruijff schreef:Mee eens, wat een vroeg volwassen speler!Giacomo Puccini schreef:Bazoer speelt als een Rijkaard, wat een geweldenaar wordt dat zeg!!
Is vandaag één van de besten op het veld, en dat is niet voor de eerste keer!
Verrassende ruststand. Psv hangt veel achterover, gokt op de omschakeling en laat Ajax teveel achterin voetballen. Zet alleen druk op Ajax als er diep van achteruit gevoetbald moet worden. Vooral de lange ballen van Cillessen betekenen dan voortdurend balverlies. Ajax mag erg veel van Psv, maar profiteert te weinig door allerhande slordigheden. Zou me niks verbazen dat Psv in de tweede helft uit zijn schulp kruipt en veel sneller en hoger druk gaat zetten op man en bal
Ik erger me trouwens dood aan Milik. Zo'n beetje elke bal spat van zijn poten af. Balvast, sterk in de combinatie? Alsjeblieft zeg. Zo houden we nooit eens een bal voorin vast en kunnen we nooit goed aansluiten. Boilesen vind ik opnieuw een regelrecht drama, Klaassen erg slordig voor zijn doen, Bazoer ook. Kishna afgezien van zijn doelpunt onzichtbaar. Cillessen goed, Veltman, Van Rhijn, Serero idem. AEG blijft dreigend en bloedlink tegenover de Boilesen van Psv (Willems).
Ik erger me trouwens dood aan Milik. Zo'n beetje elke bal spat van zijn poten af. Balvast, sterk in de combinatie? Alsjeblieft zeg. Zo houden we nooit eens een bal voorin vast en kunnen we nooit goed aansluiten. Boilesen vind ik opnieuw een regelrecht drama, Klaassen erg slordig voor zijn doen, Bazoer ook. Kishna afgezien van zijn doelpunt onzichtbaar. Cillessen goed, Veltman, Van Rhijn, Serero idem. AEG blijft dreigend en bloedlink tegenover de Boilesen van Psv (Willems).
Laatst gewijzigd door Zuidema op zo mar 01, 2015 5:44 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Bazoer en Cillessen de enige lichtpuntjes vandaag.
v. Rhijn en Boilessen dramatisch. Klaassen onzichtbaar!
Is dit niet wat negatief? Ik vind dat Ajax het wel aardig doet, zelfs het betere van het spel heeft. PSV blijft echter gevaarlijk. Die kans van Maher was toch echt 100 procent en ook Narsingh had na een minuutje al kunnen scoren.WP_LeGeNd schreef:Bazoer en Cillessen de enige lichtpuntjes vandaag.
- raymon
- Contacteer:
Van Rhijn pakte het het tweede deel van de eerste helft veel beter op tegen 'one man show Depay'.WP_LeGeNd schreef:Bazoer en Cillessen de enige lichtpuntjes vandaag.
Ik snap het uberhaupt niet. Eerst was het een jochie met talent dat een paar keer mee mocht doen, toen was hij heel erg lang geblesseerd en kwam met horten en stoten terug, toen was hij weer even geblesseerd meen ik, en daarna was het ineens sterkhouder wiens ontbreken een excuus was voor De Boer. Nou mis ik wel meer als het over verdedigers gaat, maar zijn hele ontwikkeling tot dragende speler is mij volledig ontgaan, wanneer was die ongeveer?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Boilesen speelt als een natte krant van eergisteren; de aanvoerdersband is bij hem echt als een vlag op een modderschuit.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Tja.Raymon schreef:Kostte Viergever wel een gele kaart door z'n balverlies. Doet ie nog even iets te vaak.
Zo'n enorm dom balverlies momentje had Serero in de 1e helft ook nog even. Toen niet op de eigen helft, maar tijdens een veelbelovende Ajax aanval.
Wat is die Bruma slecht zeg.

- raymon
- Contacteer:
Je zult trouwens maar Maher voor zoveel miljoen hebben gekocht 

6-0 voor PSV wordt het niet meer.
Ploegen zijn aan elkaar gewaagd. Backs van PSV zijn verdedigend zwak, maar dat wisten we al.
Hopelijk houdt Ajax nog even de nul. Dan is er ruimte.

Ploegen zijn aan elkaar gewaagd. Backs van PSV zijn verdedigend zwak, maar dat wisten we al.
Hopelijk houdt Ajax nog even de nul. Dan is er ruimte.
- Giacomo Puccini
El Gazi weer met een voorzet op maat trouwens, met de goal als gevolg. Doet ie steeds hoor. Speciale aanvaller, heeft altijd dreiging in zijn spel zelfs als hij slecht speelt. Af en toe een ratje en die moet je er 1 of 2 bij hebben dus ik beschouw dit als een groot pluspunt met al die ideale schoonzonen in de line up van Frank de Boer, sinds het vertrek van Poulsen.
Ajax!