Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Moet nog zien of LVG het gaat redden in Engeland. De PL is geen tactische competitie. En bij MU is geen fantastische eigen jeugd, zoals LVG trof bij Barcelona en Bayern.
Even wat anders, maar daarom niet minder leuk. In de wedstrijd tussen Worcester en Stockport (Conference North, 6e divisie Engeland) werd Shabir Khan onderuit gekegeld afgelopen weekeind. Een overtreding die een rode kaart waardig was. Khan wacht de reactie van de scheids echter niet af, maar geeft keihard een bodyslam aka suplex terug. Eentje uit het WWE boekje
:
https://www.youtube.com/watch?v=iJVf69ZvQpk
https://vine.co/v/OQ1AaETzBTO
De overtreder kwam weg met geel, Khan kreeg rood.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Die kan op een 'paar' wedstrijden rekenen. :-)beelzebub schreef:Even wat anders, maar daarom niet minder leuk. In de wedstrijd tussen Worcester en Stockport (Conference North, 6e divisie Engeland) werd Shabir Khan onderuit gekegeld afgelopen weekeind. Een overtreding die een rode kaart waardig was. Khan wacht de reactie van de scheids echter niet af, maar geeft keihard een bodyslam aka suplex terug. Eentje uit het WWE boekje:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Coole actie.
Die Khan verdient een medaille i.p.v. een schorsing.

Die Khan verdient een medaille i.p.v. een schorsing.

Liverpool heeft gisteravond Mario Balotelli weer eens in de basis gezet bij de EL wedstrijd tegen Besiktas en goh enorme verrassing... hij raakte weer eens geen ene knikker.
Een 1-0 nederlaag, onderuit na een penaltyserie en het volgende seizoen zonder prijs is alweer bijna definitief een feit. Wat is de club Liverpool en überhaupt die Engelse league toch enorm afgegleden.....
Een 1-0 nederlaag, onderuit na een penaltyserie en het volgende seizoen zonder prijs is alweer bijna definitief een feit. Wat is de club Liverpool en überhaupt die Engelse league toch enorm afgegleden.....

Lionel schreef:Gelukkig zijn het wel echte mannen![]()

Gezien de verschillen in budgetten waar de clubs uit Engeland en die uit Nederland over beschikken is het kwaliteitsverschil tussen Liverpool, Manchester United en bijv Heracles Almelo echt lachwekkend klein.

- InnerHarbour
Zondag om 1 uur Liverpool-City op het prachtige en historische Anfield. Anfield fijn gelegen in een woonwijk waar de verbouwing en vergroting al begonnen is. Dat stadion blijft gewoon daar, niks iets lelijk nieuws in een voorstadje neerpleuren om dat vervolgens vol te bouwen met kantoorkolossen.
Maar goed zondag weer echte mannenvoetbal. Jammer dat Rodgers die halve gnomo uit Brazilië, die enge duikelaar, maar blijft opstellen, tis niet anders, zondag dus 1 uur voor de echte liefhebbers.
Maar goed zondag weer echte mannenvoetbal. Jammer dat Rodgers die halve gnomo uit Brazilië, die enge duikelaar, maar blijft opstellen, tis niet anders, zondag dus 1 uur voor de echte liefhebbers.
YNWA
-
Je benadrukt zó vaak dat je gek bent op dat echte mannenvoetbal, dat ik me afvraag of er ook een licht erotische spanning voor je vanuit gaat, IH...?
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Je benadrukt zó vaak dat je gek bent op dat echte mannenvoetbal, dat ik me afvraag of er ook een licht erotische spanning voor je vanuit gaat, IH...?

IK GELOOF!!!!!!
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Je benadrukt zó vaak dat je gek bent op dat echte mannenvoetbal, dat ik me afvraag of er ook een licht erotische spanning voor je vanuit gaat, IH...?

Je bedoelt zoals bij Gijp? Die graag de homofiele medemens op de hak neemt, maar intussen grote en sterke voetballers toch wel heel erg fascinerend vindt?

Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Off topic, maar bepaalde op AT voorkomende trekjes zijn Gijp niet vreemd.
"Wat een nichtenhondje"
https://www.youtube.com/watch?v=TqHHZs7oQIo
"Wat een nichtenhondje"
https://www.youtube.com/watch?v=TqHHZs7oQIo
- InnerHarbour
Hoezo, heb je interesse in me? Kijk van Rishi is het bekend dat hij uitsluitend op gnomo spelers valt maar van jou wist ik niet dat je sexuele voorkeur in het mannelijke ligt.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Je benadrukt zó vaak dat je gek bent op dat echte mannenvoetbal, dat ik me afvraag of er ook een licht erotische spanning voor je vanuit gaat, IH...?

YNWA
José Mourinho is bang dat het Engelse voetbal zijn geloofwaardigheid verliest vanwege de schorsing van Chelsea-middenvelder Nemanja Matic. De oud-speler van Vitesse moet de finale van de League Cup aan zich voorbij laten gaan, nadat hij vorige week een rode kaart kreeg.
Matic moest tegen Burnley voortijdig het veld verlaten omdat hij Ashley Barnes een forse duw gaf, nadat die met zijn noppen de Servische middenvelder op diens scheenbeen raakte.
Matic zag zijn schorsing nog wel teruggebracht worden van drie naar twee duels, maar Mourinho begrijpt niets van het besluit van de Engelse voetbalbond.
"We moeten voor ons voetbal zorgen. Het gaat er niet om hoeveel miljoenen mensen op tv naar de Premier League kijken. Het gaat om het gevoel, het respect en de geloofwaardigheid, wat mensen er van denken", zei Mourinho vrijdag tijdens een persconferentie.
"Sterke geloofwaardigheid. Dat is iets wat het Engelse voetbal niet mag kwijtraken. Je verliest echter geloofwaardigheid als een speler als Matic geschorst wordt en een andere speler gewoon kan voetballen dit weekend."
Ik vrees al heel wat jaren voor de geloofwaardigheid van Mourinho, maar hier heeft hij wel een punt. Het is leuk voor IH en de grijze massa dommeriken in China, Afrika en India dat de kijkcijfers omhoog gaan dankzij een explosieve groei van mensen met een weinig verfijnde voetbalsmaak, maar die competitie is totaal niet geloofwaardig meer.
Wanneer ik die wedstrijden kijk zie ik soms een hoog tempo, maar vooral ook spelers schwalbes maken, doorrollen, misbaar maken, tactisch en technisch Ron Vlaar, vd Hoorn of Viergever achtige fouten in een setting met scheidsrechters die soms nog sneller kaarten trekken dan Kevin Blom en Dennis Higler.
Met 'mannelijkheid' heeft het in ieder geval niet veel meer te maken, met goed voetbal meestal al helemaal niet.
Thuis met 1-3 verliezen van Monaco lijkt me erger voor de geloofwaardigheid.
IK GELOOF!!!!!!
Zijn allemaal momentopnamen.Lionel schreef:Thuis met 1-3 verliezen van Monaco lijkt me erger voor de geloofwaardigheid.

Nee, zonder dollen:
- In eigen stadion op je klote krijgen van Monaco is een incident dat je kunt vergelijken met afgeschminkt worden door Red Bull Salzburg.
- Zulke pijnlijke nederlagen lijdt een ploeg niet zomaar. Dan zit er structureel iets fout, het Arsenal van Wenger zit structureel al jarenlang ver van de top vandaan.
De kans dat Ajax met Marc Overmars als directeur de Champions League wint is ongeveer even groot als dat Arsenal dit gaat doen onder coaching van Wenger.
Toch heeft hij Arsenal naar een beduidend hoger niveau getild. Het is sinds Chelsea en City speeltjes van miljardairs zijn geworden dat Arsenal niet meer meedoet om de hoofdprijzen. Het is het allemaal net niet qua spelers. Dat hoeft niet per se een belemmering te zijn, maar dan heb je wel drie echte topspelers nodig, de laatste jaren heeft Arsenal er hooguit een tegelijk. Dat is te weinig.Cruijff schreef:Zijn allemaal momentopnamen.Lionel schreef:Thuis met 1-3 verliezen van Monaco lijkt me erger voor de geloofwaardigheid.
Nee, zonder dollen:
- In eigen stadion op je klote krijgen van Monaco is een incident dat je kunt vergelijken met afgeschminkt worden door Red Bull Salzburg.
- Zulke pijnlijke nederlagen lijdt een ploeg niet zomaar. Dan zit er structureel iets fout, het Arsenal van Wenger zit structureel al jarenlang ver van de top vandaan.
De kans dat Ajax met Marc Overmars als directeur de Champions League wint is ongeveer even groot als dat Arsenal dit gaat doen onder coaching van Wenger.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ben het met je eens dat het inderdaad sinds het strooien met miljarden door Abramovic en door een aantal Arabieren is dat Arsenal de slag heeft gemist.Le T. schreef:Toch heeft hij Arsenal naar een beduidend hoger niveau getild. Het is sinds Chelsea en City speeltjes van miljardairs zijn geworden dat Arsenal niet meer meedoet om de hoofdprijzen. Het is het allemaal net niet qua spelers. Dat hoeft niet per se een belemmering te zijn, maar dan heb je wel drie echte topspelers nodig, de laatste jaren heeft Arsenal er hooguit een tegelijk. Dat is te weinig.Cruijff schreef:De kans dat Ajax met Marc Overmars als directeur de Champions League wint is ongeveer even groot als dat Arsenal dit gaat doen onder coaching van Wenger.
Toch ben ik van mening dat Arsenal door Dennis Bergkamp en door Thierry Henry naar een hoger niveau is getild en niet zozeer door het 'briljante' (?) coachen van 'voetbalprofessor' Wenger.
Bergkamp had bij het boring boring Arsenal van daarvoor net zo weinig te zoeken gehad als bij Internazionale. Bergkamp belichaamde de transitie, maar het rondspelen van de bal en het snelle combinatievoetbal vraagt meer slimme en technische spelers, en een trainer die nadrukkelijk zijn stempel drukt. Spelers als Viera, Ljungberg, Pires en Petit speelden wel een tijdje top en dat was ook nodig voor een aantal hele grote successen. Ook recenter hebben we nog gezien dat het Barcelona in zijn hoogtijdagen het niet zonder hulp van de scheidsrechter kon bolwerken tegen Arsenal. 'Net niet' lijkt zijn middle name, maar ergens doet hij toch ook erg veel goed.Cruijff schreef:Ben het met je eens dat het inderdaad sinds het strooien met miljarden door Abramovic en door een aantal Arabieren is dat Arsenal de slag heeft gemist.Le T. schreef:Toch heeft hij Arsenal naar een beduidend hoger niveau getild. Het is sinds Chelsea en City speeltjes van miljardairs zijn geworden dat Arsenal niet meer meedoet om de hoofdprijzen. Het is het allemaal net niet qua spelers. Dat hoeft niet per se een belemmering te zijn, maar dan heb je wel drie echte topspelers nodig, de laatste jaren heeft Arsenal er hooguit een tegelijk. Dat is te weinig.Cruijff schreef:De kans dat Ajax met Marc Overmars als directeur de Champions League wint is ongeveer even groot als dat Arsenal dit gaat doen onder coaching van Wenger.
Toch ben ik van mening dat Arsenal door Dennis Bergkamp en door Thierry Henry naar een hoger niveau is getild en niet zozeer door het 'briljante' (?) coachen van 'voetbalprofessor' Wenger.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Arsenal onder Wenger heeft steeds een te zwakke verdediging gehad. Met spelers als Thomas Vermaelen kom je er niet. Op middenvelders en met name aanvallers hebben W. en zijn scouts meer kijk.
Sinds 2004 heeft Arsenal 2 keer de FA Cup gewonnen. Nuf said.Yopi schreef:Arsenal onder Wenger heeft steeds een te zwakke verdediging gehad. Met spelers als Thomas Vermaelen kom je er niet. Op middenvelders en met name aanvallers hebben W. en zijn scouts meer kijk.
Sanogo, GiroudYopi schreef:Arsenal onder Wenger heeft steeds een te zwakke verdediging gehad. Met spelers als Thomas Vermaelen kom je er niet. Op middenvelders en met name aanvallers hebben W. en zijn scouts meer kijk.

En dan vergeet ik Bendtner nog. Als het om aanvallers gaat is Wenger ook gewoon waardeloos. Om zijn verdediging en keeper kijkt hij ook niet om.
IK GELOOF!!!!!!
Bergkamp, Henry, Vieira, Van Persie, Pires, Fabregas, ...
Net mevr. wimpey gevraagd m'n nek effe te masseren: Fellaini loopt zich warm. 
1-0 Rooney.

1-0 Rooney.