Prima loting!wimpey schreef:Dnipro v AJAX

Moderator: mods
Prima loting!wimpey schreef:Dnipro v AJAX
Ja, ik ben er happy mee. Op voorhand.Jinne schreef:Doable.
Waarom zouden we die niet krijgen??Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Krijgen we daar wel kaarten boor de uitwedstrijd voor?
Dat zegt vast nu ook iemand op www.dnjeprdnjepropetrovsktalk.ukAjax Rules schreef:Mmm.... ik ken niet 1 speler.
Een seizoentje eerder. Toen ging PSV 2x nat.wimpey schreef:Speelden die vorig seizoen niet tegen psv?
Nee, PSV heeft 2 of 3 seizoenen geleden in de EL van ze verloren. Vorig seizoen ging PSV eraf tegen het Bulgaarse Ludogorets.wimpey schreef:Speelden die vorig seizoen niet tegen psv?
Everton(ENG) v Dynamo Kyiv(UKR)
Dnipro(UKR) v Ajax(NED)
Zenit(RUS) v Torino(ITA)
Wolfsburg(GER) v Internazionale(ITA)
Villarreal(ESP) v Sevilla(ESP)
Napoli(ITA) v Dinamo Moskva(RUS)
Club Brugge(BEL) v Beşiktaş(TUR)
Fiorentina(ITA) v Roma(ITA)
Jij kent die ploeg? Vertel...wimpey schreef:Staan 3e in Oekraine. Mag ik vinden dat Ajax daar 'gewoon' van moet winnen?
Hoop Oekrainers, een paar andere Oostblokkers en de onvermijdelijke verdwaalde Braziliaan.
Wanneer je als Ajax zijnde de ambitie richting Europese top hebt, dan is dit een must win. Basta.
Ze zijn daar zo enthousiast over de confrontatie met Ajax dat de site het verkeer niet meer aan kan en nu volledig plat ligt.Scherrer schreef:Dat zegt vast nu ook iemand op http://www.dnjeprdnjepropetrovsktalk.ukAjax Rules schreef:Mmm.... ik ken niet 1 speler.
Konoplyanka had volgens mij een basisplaats tijdens EK 2012. Fedetskiy komt me qua naam ook bekend voor.Jinne schreef:Ex-Barcelona flop Dmytro Chygrynskiy speelt voor ze. En spits Kalinic is ook nog wel bekend. Heeft voor Blackburn gevoetbald.