Idd karma kan een bitch zijn en die kakkerlakken hebben het opzich wel verdiend dat ze er in die Kuip op de meest pijnlijke manier denkbaar vanaf gaan.Lionel schreef:et bovenstaande in gedachten mag ik toch hopen dat die kutkakkerlakken pak slaag krijgen. Voor Roma is het ook de enige kans om nog iets van het seizoen te maken. Bovendien zullen die toch ook wel iets van eer hebben dat hun stad is 'verwoest'?
Wat ik je alvast wel kan vertellen is dat ze het in Rotterdam momenteel echt in hun broek doen.
Dat is zeker waar, maar Legia gaat er morgenavond niet vanaf minuut 1 op klappen. Die zullen in een leeg stadion onwennig om zich heen kijken, meer ruimte aan Ajax weggeven dan verstandig is en vervolgens gaan wij weer ouderwets dominant voetballen en met 2 goals verschil die pot winnen.Lionel schreef:We weten hoe Ajax het er vanaf brengt als een tegenstander vanaf seconde 1 erop klapt. Daarnaast is Frank tactisch zeer matig en zal Ajax wel verrast worden.

PSV countert ook erg graag en heeft daar bovendien de spelers voor.Lionel schreef:Zenith gaat lekker counteren. PSV mist Arias en Rekik en verdedigend worden ze er daarmee niet beter op. Bovendien moet PSV 2x scoren. Zie ik niet gebeuren.
2 of zelfs 3 goals maken tegen een ploeg die niet volledig geconcentreerd is, is ook weer niet zo'n onmogelijke opgave.