1. Je laat je humeur toch niet verpesten door een paar pipo's die pas net uit de luiers zijn?mattie schreef:En daar gaat mijn zondag weer

2. We gaan deze pot, zij het met moeite, gewoon nog winnen.

Moderator: mods
1. Je laat je humeur toch niet verpesten door een paar pipo's die pas net uit de luiers zijn?mattie schreef:En daar gaat mijn zondag weer
Nee, 410% verklaarbaar toch?WP_LeGeNd schreef:Het ergste is nog dat het me niet eens meer verbaast....
Zoveel geks doet die in de 2e helft niet. De Boer moet eerst eens naar z'n eigen ploeg kijken.Cruijff schreef:L'ami en De Boer raken gefrustreerd. De Boer noemt Kevin Blom (duidelijk hoorbaar op tv) 'een achterlijke lul'.
En dat is hij natuurlijk ook.Cruijff schreef:L'ami en De Boer raken gefrustreerd. De Boer noemt Kevin Blom (duidelijk hoorbaar op tv) 'een achterlijke lul'.
AEG is niet in vorm, maar wel veruit je gevaarlijkste speler + de meest actieve. Lekker laten staan. Kishna en Zivko voor Schone/Milik.mattie schreef:Aub AEG wisselen.. tevens Bazoer..
ondertussen alweer 70 min gespeeld..Benji schreef:AEG is niet in vorm, maar wel veruit je gevaarlijkste speler + de meest actieve. Lekker laten staan. Kishna en Zivko voor Schone/Milik.mattie schreef:Aub AEG wisselen.. tevens Bazoer..
Die heeft een disciplinaire straf omdat hij op de training een actie vooruit heeft gemaakt ipv op save een balletje terug...Jöhnk schreef:Waar blijft Kishna nou?