Ajax O18 (Voorheen A1/O19)
Moderator: mods
Re: Ajax A1
Posts over Overmars verplaatst naar zijn eigen topic
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
A1 leidt nu bij ADO door een doelpunt van El Azzouzi.
De Youth League-wedstrijd zal live uitgezonden worden op Fox Sports.
De Youth League-wedstrijd zal live uitgezonden worden op Fox Sports.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ook door Ajax Exclusive, mag ik hopen?
-
Jep, dat ook.
Stand nu 1-2, tweede Ajax-goal door Melvin Vissers. Nog ruim een kwartier.
Stand nu 1-2, tweede Ajax-goal door Melvin Vissers. Nog ruim een kwartier.
Ik begrijp dat ze niet met het sterkste team spelen.
De B1, gehavend door blessures, verliest thuis van Sparta. Toch al niet de sterkste lichting door het vertrek van drie sterspelers (Peeters, Dilrosun, Fosu-Mensah).
De B1, gehavend door blessures, verliest thuis van Sparta. Toch al niet de sterkste lichting door het vertrek van drie sterspelers (Peeters, Dilrosun, Fosu-Mensah).
-
Nee klopt, ik volg het nu via Showtime trouwens. Teun van Zweeden, Melvin Vissers en Pelle Clement zijn geen vaste krachten...al krijgt Clement laatste weken veel speeltijd.
Donny maakt 1-3. En afgelopen.
Stand nu in de kampioenspoule:
1. Ajax 5 15
2. AZ 4 9
3. Feyenoord 4 7
4. NEC/FC Oss 4 7
5. ADO Den Haag 4 6
6. PSV 3 4
7. FC Twente 4 1
8. sc Heerenveen 5 0
Volgende week zaterdag Ajax - PSV, 14.30 uur op de Toekomst.
Donny maakt 1-3. En afgelopen.
Stand nu in de kampioenspoule:
1. Ajax 5 15
2. AZ 4 9
3. Feyenoord 4 7
4. NEC/FC Oss 4 7
5. ADO Den Haag 4 6
6. PSV 3 4
7. FC Twente 4 1
8. sc Heerenveen 5 0
Volgende week zaterdag Ajax - PSV, 14.30 uur op de Toekomst.
Goede zaak dat ze niet elke week in de sterkste formatie spelen. Bij de A junioren moet je die potjes wel een beetje spannend houden...
...Nog exact 3 dagen mensen! En dan is het rust bij Ajax-AS Roma, Youth (Champions) League Round of 16 2014/2015, aftrap dinsdag 24 februari 2015 18:30 uur.
@ Thijs: a.s. dinsdag spelen ze neem ik aan op De Toekomst, en de volgende ronde tegen Manchester City of Schalke 04 is in de Amsterdam Arena......?
...Nog exact 3 dagen mensen! En dan is het rust bij Ajax-AS Roma, Youth (Champions) League Round of 16 2014/2015, aftrap dinsdag 24 februari 2015 18:30 uur.
@ Thijs: a.s. dinsdag spelen ze neem ik aan op De Toekomst, en de volgende ronde tegen Manchester City of Schalke 04 is in de Amsterdam Arena......?
Die Dilrosun scoorde er op los van de week in een toernooi in Portugal.Yopi schreef:Ik begrijp dat ze niet met het sterkste team spelen.
IK GELOOF!!!!!!
-
Geen idee of daar al over gesproken is. Eerst maar eens van AS Roma winnen!Cruijff schreef: @ Thijs: a.s. dinsdag spelen ze neem ik aan op De Toekomst, en de volgende ronde tegen Manchester City of Schalke 04 is in de Amsterdam Arena......?
Ze hebben twee 'zoons van' in hun selectie. Marchegiani in het doel, en di Livio op het middenveld. Al speelt die laatste niet elke wedstrijd. Hun coach is dan weer de vader van Daniele de Rossi, speler van het eerste.
Das geinige info.Thijs schreef:Ze hebben twee 'zoons van' in hun selectie. Marchegiani in het doel, en di Livio op het middenveld. Al speelt die laatste niet elke wedstrijd. Hun coach is dan weer de vader van Daniele de Rossi, speler van het eerste.

Toffe trailer van vanavond!
AS Roma: Erop of eronder
En wat spreekt die Cerny al goed Nederlands!
https://www.youtube.com/watch?v=jvod6JJcrwo
AS Roma: Erop of eronder
En wat spreekt die Cerny al goed Nederlands!
https://www.youtube.com/watch?v=jvod6JJcrwo
-
Ook hun spits (nr 9) is bepaald geen koekenbakker, die Toni Sanabria heeft al 7 A-interlands voor Paraguay achter z'n naam.
Hun topscorer, Verde, speelde donderdag mee met het eerste tegen Feyenoord.
IK GELOOF!!!!!!
Wie mogen we bij Ajax vanavond eigenlijk in het doel verwachten?
Dan zal ie er vanavond neem ik aan niet bij zijn, maar a.s. donderdag weer bij de selectie van het eerste voor de return in Rotterdam zitten?Lionel schreef:Hun topscorer, Verde, speelde donderdag mee met het eerste tegen Feyenoord.
Lijkt mij ook. Zou mooi zijn voor de kansen van de A1. Aan de andere kant was het wel een goede test geweest.
IK GELOOF!!!!!!
Ajax komt met een piepjong elftal. Bazoer, Riedewald, Van Bruggen, Lartey en Zivkovic zouden nog mogen meedoen, maar spelen in een hoger team. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, mocht Ajax deze ronde overleven. Dan krijgen ze het fysiek ijzersterke Manchester City...
Maar laten we de huid van de beer niet verkopen, etc.
Maar laten we de huid van de beer niet verkopen, etc.
Wie gaat er keepen? Onze aankoop uit Barcelona Onana niet gok ik zo, of toch wel?
Veel AT-ers op De Toekomst vanavond. Benji, Yopi, Thijs, Rishi, Alexander, Cruijff, Revo, Lionel en nog vast wel meer en slechts een paar weten van elkaar hoe ze er in het echt uit zien.
Veel AT-ers op De Toekomst vanavond. Benji, Yopi, Thijs, Rishi, Alexander, Cruijff, Revo, Lionel en nog vast wel meer en slechts een paar weten van elkaar hoe ze er in het echt uit zien.

Lionel is een homo en Rishi een poepschepper, die gasten moeten direct na hun laatste werkgerelateerde afspraak gewoon in de auto stappen en de 2e helft op De Toekomst mee pakken. 

Note:
't bovenstaande is geen persoonlijke aanval maar gewoon een opmerking die over en weer kan worden gemaakt naar een maatje / persoonlijke kennis Rishi.

't bovenstaande is geen persoonlijke aanval maar gewoon een opmerking die over en weer kan worden gemaakt naar een maatje / persoonlijke kennis Rishi.

Laatst gewijzigd door Cruijff op di feb 24, 2015 12:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Anyway: AT heeft de rest van de dag geen last meer van mij.
Ik ga nu lekker lunchen in De Amsterdamsche Tram bij Sloterdijk, daarna ff bij m'n neef op kantoor langs en vervolgens lekker vroeg naar De Toekomst.
Ik ga nu lekker lunchen in De Amsterdamsche Tram bij Sloterdijk, daarna ff bij m'n neef op kantoor langs en vervolgens lekker vroeg naar De Toekomst.
Veel plezier!
Helaas heb ik vanavond om 8 uur een afspraak. Hoop dus dat de jongens de wedstrijd snel beslissen.
Prachtig, dit toernooi. Zonde dat we volgend jaar niet mogen meedoen.

Helaas heb ik vanavond om 8 uur een afspraak. Hoop dus dat de jongens de wedstrijd snel beslissen.

Prachtig, dit toernooi. Zonde dat we volgend jaar niet mogen meedoen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De A1 heeft het lastig tegen de stugge Italiaantjes. Die zakken massaal in en in de kleine ruimte lukt het nog niet echt. Komt bij dat Roma razendsnel in de omschakeling is. Muric en Cerny hebben het ook erg lastig tegen hun directe tegenstander en krijgen vaak te maken met dubbele dekking.