Hoe Barcelona en Madrid met hun financiën omgaan vind ik net zo ergerlijk. Zij kunnen schulden maken zoveel ze willen zonder dat dat ooit consequenties heeft.Lionel schreef:De 4 topfavorieten!
Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
-
- AT Toto winner 15/16
Ze zenden tegenwoordig ook vaak oude FA-cup wedstrijden uit op de BBC. Van het weekend was er nog een Liverpool-Everton met oa Ian Rush en Grobbelaar en nog volgepakte staantribunes.Marillion schreef:Het is wel weer genieten van de FA Cup op BBC met de 'Gary Lineker half time show'. Er is echt geen land wat zo voetbal kan ademen als Engeland.
Klopt. Maar ze doen er nu toch iets aan? Lees ieder jaar (afgelopen jaren dan) dat de schulden minder worden.Arthur schreef:Hoe Barcelona en Madrid met hun financiën omgaan vind ik net zo ergerlijk. Zij kunnen schulden maken zoveel ze willen zonder dat dat ooit consequenties heeft.Lionel schreef:De 4 topfavorieten!
Maar heb meer respect voor Bayern.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ha, 13 miljoen, dat is pocket money voor United, daarvooor nemen ze hem er gewoon bij al is het maar voor de lol.Weg naar United lijkt vrij voor Depay
Volgens Metro is het wel duidelijk waar Memphis Depay volgend seizoen speelt: bij Manchester United. De krant acht de kans op een vertrek van de PSV-aanvaller naar de ploeg van Louis van Gaal aanzienlijk nu PSV-trainer Phillip Cocu heeft laten doorschemeren rekening te houden met een vertrek van de aanvaller.
© ANP.
Depay staat naar verluidt al sinds de zomer in de belangstelling van de Mancunians. Van Gaal zou gecharmeerd zijn van de vleugelspeler sinds zijn samenwerking met Depay tijdens het WK in Brazilië, afgelopen zomer. Afgelopen zomer deed United een poging Depay al los te weken, maar dat liep op niets uit. Vermoedelijk omdat hij zelf nog liever een jaar in Nederland bleef.
United moet volgens de krant rekening houden met een prijskaartje van zo'n 13 miljoen euro. Depay heeft bij PSV nog een doorlopend contract tot de zomer van 2018.
YNWA
PSV wees begin dit seizoen een bod van 20 miljoen Euro af, maar nu zou hij 13 miljoen moeten kosten?United moet volgens de krant rekening houden met een prijskaartje van zo'n 13 miljoen euro.
Kwaliteitskrantje

Het lijkt me een zegen voor psv wanneer ze die jongen kunnen verpatsen.
Dat was kort na het WK.Baseman schreef:PSV wees begin dit seizoen een bod van 20 miljoen Euro af, maar nu zou hij 13 miljoen moeten kosten?United moet volgens de krant rekening houden met een prijskaartje van zo'n 13 miljoen euro.
Kwaliteitskrantje
Veel meer zou ik niet voor hem betalen, want hij is een gokje.
Topscorer van de kampioen van Nederland en basisspeler van Oranje.
IK GELOOF!!!!!!
Is ie basisspeler in Oranje dan?Lionel schreef:Topscorer van de kampioen van Nederland en basisspeler van Oranje.

Hij heeft een hoop specifieke kwaliteiten (fysiek, snelheid, schot, onvoorspelbaarheid). Maar ook een aantal specifieke tekortkomingen, vind ik. Overzicht, fijne techniek. Forceert zich bovendien wanneer het niet loopt. Dan wordt ie Selphis en dat schaadt z'n team.
Hij kan een man uitspelen, heeft een geweldig schot, is fysiek ijzersterk, en het niveau van Oranje is geen probleem voor hem. Daarbij is hij pas (net) 21.
Bij een topclub moet hij zichzelf weer bewijzen, dat kan geen kwaad bij hem. Dat zorgt er vanzelf voor dat hij meer naar zijn teamgenoten kijkt en minder voor zichzelf speelt.
Bij een topclub moet hij zichzelf weer bewijzen, dat kan geen kwaad bij hem. Dat zorgt er vanzelf voor dat hij meer naar zijn teamgenoten kijkt en minder voor zichzelf speelt.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het niveau van Oranje is geen probleem voor hem? Nou, nou, nou. Op basis van dit seizoen vind ik hem lang niet goed genoeg voor de top. Die jongen moet nog een jaar bij PSV blijven en dan de stap naar Spurs ofzo wagen.
Bij psv wilden ze hem wel weg dragen. Gerbrands en Cocu hadden het een paar dagen geleden beiden over een vertrek. Depay is óf dus al weg óf psv gaat er alles aan doen om deze zomer te cashen.Peter schreef: Die jongen moet nog een jaar bij PSV blijven en dan de stap naar Spurs ofzo wagen.
-
Depay is gewoon te goed voor NL. Hij doet nu een beetje spielerei omdat ie weet dat ie veel te goed is.Peter schreef:Het niveau van Oranje is geen probleem voor hem? Nou, nou, nou. Op basis van dit seizoen vind ik hem lang niet goed genoeg voor de top. Die jongen moet nog een jaar bij PSV blijven en dan de stap naar Spurs ofzo wagen.
Of PSV er verstandig aan doet om die spielerei toe te staan.... de keren dat ie PSV wel over het dode punt heen helpt zijn waardevoller denk ik.
Whitey on the moon.
Ronald Koeman
RK is vanavond te gast in de uitzending van Nova Collegetour.
Opzich wel iemand die over een aantal zaken heus iets te melden heeft, al lijkt het me gevoelsmatig na grootheden als Louis van Gaal, Johan Cruijff, Richard Branson en Sonja Barend op die stoel bij Toine voor dit programma toch een stevige 'downgrade'.
Opzich wel iemand die over een aantal zaken heus iets te melden heeft, al lijkt het me gevoelsmatig na grootheden als Louis van Gaal, Johan Cruijff, Richard Branson en Sonja Barend op die stoel bij Toine voor dit programma toch een stevige 'downgrade'.
Het was niet echt interessant, vind ik. Begin (ziekte vrouw, overlijden vader) was aardig. Daarna vooral nietszeggend. Koeman is geen groot prater, motivator. Het ging veel over LVG. Dat verhaal kennen we nu wel een keer.
-
Dat gevoel heb ik dus ook al heel lang op AT als het over Van Gaal gaat.
Ook AT trekt geen miljoenenpubliek.
Vanmiddag mag ie naar de club van John Behang trouwens.
Wie? Koeman?wimpey schreef:Ook AT trekt geen miljoenenpubliek.

Die speelt tegen Liverpool!

Oh... je begint in dit topic toch maar meteen weer over Van Gaal..!

Speciaal voor IH die van grote mannen houdt.
De Ivorianen van City zijn terug.
Gaat uiteraard dus over Yaya Touré en Wilfried Bony.
En voor de 'lovers' en 'haters' van Louis van Gaal:
De valse start van Manchester United.
De Ivorianen van City zijn terug.
Gaat uiteraard dus over Yaya Touré en Wilfried Bony.
En voor de 'lovers' en 'haters' van Louis van Gaal:
De valse start van Manchester United.
Helemaal niemand die iets te zeggen heeft over Swansea - Man United of Manchester City - Newcastle United? 
IH, Yopi & wimpey, waar hingen jullie uit?

IH, Yopi & wimpey, waar hingen jullie uit?

Tja, wat valt er te zeggen van Man Utd. Weer veel, heel erg veel balbezit. En wat mij betreft ook weer erg machinaal, boring en voorspelbaar aanvalsspel. Opnieuw spelend als een vrijwel tandenloze tijger in de 16 op de fraaie 1-0 na. Ondanks RvP, Di Maria, Rooney en nog wat van die gasten die toch veel beter moeten kunnen dan dit. En ze laten zich achterin ook veel te vaak de kaas van het brood eten. Werd dat afstandschot van Swansea bij de 2-1 trouwens niet van richting veranderd door een buitenspel staande speler? Hoe dan ook, het eindigen bij de eerste 4 wordt zo wel een stuk lastiger voor Van Gaal. De concurrentie daarvoor is inmiddels fors en alom aanwezig op de ranglijst.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Engeland en Schotland
Afstandschot was lucky, ManU leek twintig minuten lang ineens op een voetballende ploeg, alleen liep het in de 16 dood. Van Persie heeft geen rendament, speelt eigenlijk het hele seizoen al beneden zijn kunnen. Gezien zijn leeftijd moet je vrezen dat de slide is ingezet. Alleen, wanneer laat Van Gaal hem los?
Rooney is ook niet meer de speler die hij vroeger waa. Paar maal zeer knullig en slordig balverlies. Nog even en hij zit het team meer in de weg, dan dat hij het helpt.
Verlies vond ik tegen de verhoudingen in, al had ManU het in die dominante periode in 2e helft af moeten maken.
Wedstrijd was in die zin bemoedigend, dat ManU eindelijk een keer íéts van voetbal heeft laten zien.
Rooney is ook niet meer de speler die hij vroeger waa. Paar maal zeer knullig en slordig balverlies. Nog even en hij zit het team meer in de weg, dan dat hij het helpt.
Verlies vond ik tegen de verhoudingen in, al had ManU het in die dominante periode in 2e helft af moeten maken.
Wedstrijd was in die zin bemoedigend, dat ManU eindelijk een keer íéts van voetbal heeft laten zien.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Prachtige uitslag maar wat wil United als Lowietje Delay (weer volkomen overlopen op het middenveld) en het ... die zoals gebruikelijk onzichtbaar was blijft opstellen. Ze spelen gewoon met 9 man.
John had het naar zijn zin:
BTW, er heeft wel anderhalfuur een vreemde ruis op mijn oor gezeten in O'Casey's.

John had het naar zijn zin:
BTW, er heeft wel anderhalfuur een vreemde ruis op mijn oor gezeten in O'Casey's.

YNWA
- Monkey Tonk
Als je met Oranje op het WK snel iets neer moet zetten, en met een middelmatige groep meteen tegen Spanje moet aantreden is de 5-3-2 een prima idee. Dat was ook meteen het laatste goede idee van van Gaal. Eindeloos balbezit tot de zestien, gevolgd door ideeenloosheid, laat zien dat hij het moderne breekijzer niet kent. Ik zie andere teams die wel weten hoe een hechte compacte verdediging kan worden opengebroken, maar blijkbaar is die oplossing nog niet tot het brein van LVG doorgedrongen. Wat dat betreft leeft hij, volgens mij, in het verleden.