Ik ook niet maar ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor.Yopi schreef:Trek het je niet aan. Hij kent jouw 'muts' niet eens.
Zou nog niet dood naar m'n favoriete serie willen kijken met zo'n ding op!

Moderator: mods
Ik ook niet maar ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor.Yopi schreef:Trek het je niet aan. Hij kent jouw 'muts' niet eens.
En haar grote broer stond aan de basis van IS???Helaas waren de kakkerlakken alleen maar mannetjes. Dus ging ik naar de winkel om vrouwtjes te halen, zodat ze babies konden maken.
Shelby Counterman
Ahum, is dhr Marino, als burgemeester, dat niet zelf?'Verwoeste stad'
De burgemeester van Rome, Ignazio Marino, is furieus na de rellen van vanmiddag. Hij noemt de stad 'verwoest.'
,,Ik neem contact op met de ambassadeur. Hier stopt het niet. Ik eis verklaringen van degenen die verantwoordelijk zijn voor de orde en veiligheid in deze stad", laat Marino weten op Twitter.
EditYopi schreef:Trek het je niet aan. Hij kent jouw 'muts' niet eens.
Wat begreep je niet aan het bericht van Peter?Cruijff schreef:Edit.Yopi schreef:Trek het je niet aan. Hij kent jouw 'muts' niet eens.
http://foxsports.nl/nieuws/262837-fans- ... d-aan.htmlFans Roma vallen supporters Feyenoord aan
In Rome zijn vrijdagnacht twee Feyenoordsupporters in de buurt van het centraal station Termini in Rome aangevallen door AS Roma-fans. Dat bevestigt de Romeinse politie. Beide Nederlanders werden voor verwondingen in het ziekenhuis behandeld. De ene had steekwonden aan zijn linkerbovenbeen en een gebroken elleboog. De andere supporter liep een hoofdverwonding op.
De twee Feyenoordaanhangers, van 20 en 29 jaar, verklaarden vlakbij hun hotel belaagd te zijn door twee Romasupporters op een scooter, die duidelijk op zoek waren naar Feyenoordfans.
Vlakbij het Colosseum werd donderdag een groep van veertig AS Romafans onderschept, die gewapend met knuppels op zoek waren naar Feyenoordsupporters. (ANP)
Baseman schreef:Dat hij PSV en mij beledigt doet me niets, dat hij het echter ook nodig vindt om mijn vrouw erbij te betrekken vind ik zielig en triest.Peter schreef:@Cruijff: Doe eens normaal joh. Nergens voor nodig om zo op de man te discussieren.
Ook erg jammer trouwens dat zoiets hier is toegestaan.
Ja. Hands.zeux schreef:Heb die rooie kaart voor Excelsior net gemist. Was die terecht?
Tja, anders gaan die Feyenoorders Kralingen slopen...Laudrup schreef:Die debiel van een Kazim had al rood moeten hebben. Tyfus, hoe opzichtig is dit weer.
Aangeschoten. Penalty alleen was meer dan genoeg.wimpey schreef:Ja. Hands.zeux schreef:Heb die rooie kaart voor Excelsior net gemist. Was die terecht?