Ajax - FC Twente 15-02-2015
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Ajax - FC Twente 15-02-2015
Bazoer en Viergever tot nu toe het meest opvallend. Schöne komt helemaal niet in het spel voor,
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Vind Sinkgraven ook wel voldoen.Ajaciedjuh schreef:Bazoer en Viergever tot nu toe het meest opvallend.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Kom een minuut of tien geleden binnen. (Was aan het fietsen.) Sindsdien gebeurt er niets meer.
Oei, daar wordt Schöne kinderlijk van de bal gelopen.
Haha, die counter met Schöne. 
De opbouw was, is en blijft hopeloos. Stroperig.

De opbouw was, is en blijft hopeloos. Stroperig.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Allemaal een 6 of meer, alleen Schone.. je ziet gewoon..Nee dit is het ook niet.zeux schreef:Vind Sinkgraven ook wel voldoen.Ajaciedjuh schreef:Bazoer en Viergever tot nu toe het meest opvallend.
verkeerd inspelen Twente en Schone gaat rennen en krijgt ook daardoor bal verlies
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ajaciedjuh
Fietsen dus weer.Yopi schreef:Kom een minuut of tien geleden binnen. (Was aan het fietsen.) Sindsdien gebeurt er niets meer.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Klaassen speelt veel te ver naar achteren. Hij roeide een keer een bal weg. Verder komt hij er niet echt aan te pas.
Laatst gewijzigd door Yopi op zo feb 15, 2015 5:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
Laatste kwartier zijn we de grip kwijt.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Maar tegen een Club als Twente krijg je ook de ruimte om te voetballen.. Dit Twente wil namelijk zelf ook voetballen..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Waarom gaat Bazoer zelf vanuit de tweede lijn schieten, terwijl het vier tegen vier was?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Fietsen brengt geluk, Ajaciedjuh!
Wat een poepvoetbal. Bah. Veel te voorzichtig.

'Coachen man!', schreeuwt Frank volgens mij.
- Ajaciedjuh
Voorin ontzettend zwak. Sinkgraven, Bazoer spelen een goede eerste helft. Achterin heeft Tete het moeilijk.
Een kleine 10 minuten leek het effe iets, dacht je, hé valt het kwartje, maar daarna kakte het in.Yopi schreef:Fietsen brengt geluk, Ajaciedjuh!![]()
- Ajaciedjuh
Idd, daarom.Yopi schreef:Fietsen brengt geluk, Ajaciedjuh!![]()

Ik begrijp de speelwijze van Ajax niet. Het is geen schande om voor een derde doelpunt te gaan. 

Weinig vastigheden, maar het is best leuk. Op een jongensachtig niveau. Blij met Sinkgraven, die wil altijd naar voren. Gaat wel wat mis, maar je ziet dat ie veel kwaliteit heeft.
Bazoer lijkt me een echte 6, zoekt in balbezit de veilige oplossing. Schöne is dramatisch, Kishna heeft goede momenten. Ik mis bij Ajax weer kwaliteit: de snelle oplossing zien en kunnen uitvoeren om ruimte te creëren.
Tapia maakt een goede indruk bij Twente.
Bazoer lijkt me een echte 6, zoekt in balbezit de veilige oplossing. Schöne is dramatisch, Kishna heeft goede momenten. Ik mis bij Ajax weer kwaliteit: de snelle oplossing zien en kunnen uitvoeren om ruimte te creëren.
Tapia maakt een goede indruk bij Twente.
Sinkgraven kan dat, Wimpey. Dat ventje heeft inzicht.
Mooie assist van hem bij de 2-1, en geweldig afgemaakt door Bazoer.
Ronald de Boer zegt het zelf, opnieuw is het positiespel niet goed. Tenminste, voor zover ik het gezien heb.
Schöne is geen spits. HIj is veel te traag (letterlijk en figuurlijk) voor die positie.
Mooie assist van hem bij de 2-1, en geweldig afgemaakt door Bazoer.

Ronald de Boer zegt het zelf, opnieuw is het positiespel niet goed. Tenminste, voor zover ik het gezien heb.
Schöne is geen spits. HIj is veel te traag (letterlijk en figuurlijk) voor die positie.
- Ajaciedjuh
Waar komt die Tapia vandaan!? Eigen jeugd? Goede speler.
El Ghazi is blind tot nu toe (niet de eerste keer), maar kan zomaar er zo 1 inprikken. Het is dat Klaassen en Bazoer misschien niet de hele wedstrijd kunnen spelen, anders zou ik Schöne eruit halen.
El Ghazi is blind tot nu toe (niet de eerste keer), maar kan zomaar er zo 1 inprikken. Het is dat Klaassen en Bazoer misschien niet de hele wedstrijd kunnen spelen, anders zou ik Schöne eruit halen.
Schöne beent het niet meer bij. Jammer.
Inderdaad. Benieuwd of hij de 90 minuten weer mag volmaken.zeux schreef:Schöne beent het niet meer bij. Jammer.
Kwalitatief is het weer onvoldoende. Achterin staan geen bouwers. Moisander schuift niet regelmatig in zoals ie in vorige seizoenen deed. Klaassen en Bazoer spelen op safe en voorin is het vnl. balverlies. Er zit gewoon weinig vertrouwen in en dat lees je aan het spel af: er komt geen snelheid, diepgang, ruimte in.Yopi schreef: Ronald de Boer zegt het zelf, opnieuw is het positiespel niet goed. Tenminste, voor zover ik het gezien heb.
Laatst gewijzigd door wimpey op zo feb 15, 2015 5:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
Het ergste is dat de 2e helft de laatste tijd nog minder is. 

Let eens op hoe weinig afspeelmogelijkheden de spelers hebben. Een tactisch probleem.
- Ajaciedjuh
Daar gaan we weer