Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Januzaj is een soort Andersen: leuke eerste actie, maar daarna loopt hij zich vast.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Goede pingel van van Persie. Snap alleen niet waarom hij niet juicht.
Iets betere tweede helft. Het blijft behelpen, want al die potjes kunnen ze ook zo maar verliezen. Het gekke is alleen wel dat ze met dat countervoetbal nog vaak aan het kortste eind trekken ook. Qua uitvoering en spelopvatting zijn ze met alle respect een laagvlieger in de PL.
Iets betere tweede helft. Het blijft behelpen, want al die potjes kunnen ze ook zo maar verliezen. Het gekke is alleen wel dat ze met dat countervoetbal nog vaak aan het kortste eind trekken ook. Qua uitvoering en spelopvatting zijn ze met alle respect een laagvlieger in de PL.
Chelsea zal wel kampioen worden.
Al mag je Manchester City nooit uitvlakken. Dat is een ploeg van de lange adem.
Al mag je Manchester City nooit uitvlakken. Dat is een ploeg van de lange adem.
- peter
United moet het laten zien in Maart en April. Dan staan de toppers op het programma.
15 Mar Barclays Premier League Tottenham Hotspur H 16:00
22 Mar Barclays Premier League Liverpool A 13:30
11 Apr Barclays Premier League Manchester City H TBC
18 Apr Barclays Premier League Chelsea A TBC
Hier moet je oogsten om plekje 3 veilig te stellen. Ben bang dat ze dat niet gaat lukken.
Hier moet je oogsten om plekje 3 veilig te stellen. Ben bang dat ze dat niet gaat lukken.
Tweede helft was wel stukje beter. Meer controle, minder paniek en DiMaria die beter uit de verf kwam.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dat gaat dus niet gebeuren.Jöhnk schreef:Werd Ings niet in verband gebracht met een transfer naar Ajax?
Death or the gladioles.Peter schreef:United moet het laten zien in Maart en April. Dan staan de toppers op het programma.
Nee, uiteraard niet. Die kan uitzoeken in de PL (zijn contract loopt blijkbaar af).Yopi schreef:Dat gaat dus niet gebeuren.Jöhnk schreef:Werd Ings niet in verband gebracht met een transfer naar Ajax?
Die supporters moeten niet zo zeiken. United speelt al jaren bagger. Ze hebben niet de beste spelers en een coach die gekke dingen doet.
Er is toch geen enkele speler die bij Bayern, Chelsea, Madrid, Barca in de basis zou staan? Misschien De Gea. Maar die wordt binnen 2 jaar weggekocht.
Er is toch geen enkele speler die bij Bayern, Chelsea, Madrid, Barca in de basis zou staan? Misschien De Gea. Maar die wordt binnen 2 jaar weggekocht.
IK GELOOF!!!!!!
Geen reden om zo slecht te spelen tegen ******* Burnley
Chelsea speelt ook baggervoetbal. Alleen die hebben iets betere spelers. In Engeland wordt zelden echt goed gevoetbald.
Neemt niet weg dat Louis er tactisch een teringzooi van maakt.
Neemt niet weg dat Louis er tactisch een teringzooi van maakt.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Hallo Lional, alleen al de nick van een dwerg aannemenLionel schreef:Die supporters moeten niet zo zeiken. United speelt al jaren bagger. Ze hebben niet de beste spelers en een coach die gekke dingen doet.

YNWA
- InnerHarbour
Delay eraf en United wint weer, zou Lowietje het nu nog steeds niet doorhebben. 

YNWA
Die speelt echt waardeloos nu.InnerHarbour schreef:Hallo Lional, alleen al de nick van een dwerg aannemenLionel schreef:Die supporters moeten niet zo zeiken. United speelt al jaren bagger. Ze hebben niet de beste spelers en een coach die gekke dingen doet.
Er is toch geen enkele speler die bij Bayern, Chelsea, Madrid, Barca in de basis zou staan? Misschien De Gea. Maar die wordt binnen 2 jaar weggekocht., ik weet zo langzamerhand dat jij denkt dat er alleen gevoetbald wordt in Munchen, Madrid en Barcelona en de rest vna de wereld baggervoetbal speelt, je hebt vanzelfsprekend recht op die beperkte kijk op de sport
, maar Di Maria komt toch echt uit de basis van Madrid hoor.
IK GELOOF!!!!!!
Speelde di Maria gisteren weer als aanvaller en Rooney als middenvelder?
- InnerHarbour
Gedeeltelijk eens, maar hoe komt dat hij dit jaar minder is, denk voornamelijk door zijn medespelers. Tis nogal een verschil als hij op het middenveld om zich heenkijkt en hij zie Delay Blind obligate passjes naar achter geven/duels verliezen of hij ziet mannetjesputters zoals Xabi Alonso of Khedira. Volgens mij heeft Dia Maria spijt als haren op zijn hoofd.Lionel schreef:Die speelt echt waardeloos nu.
YNWA
Hij heeft meerdere 100.000 redenen per week om geen spijt te hebben.InnerHarbour schreef: Volgens mij heeft Dia Maria spijt als haren op zijn hoofd.
We kennen di Maria als beste speler van de vorige CL-finale en als een van de besten tijdens het WK. Dat deed ie als middenvelder met vrijheid. Dus waarom Van Gaal hem in de aanval neerzet?

Het komt sowieso allemaal vrij clueless over bij Man U. Van Gaal heeft wel impact, maar daar schiet Man U tot op heden geen reet mee op.
Laatst was er ook bij hem ingebroken las ik. Meteen naar een hotel gegaan.
Ik snap echt niks van Van Gaal en zijn tactiek. Chelsea speelde ook kut gisteren maar daar voelde je dat ze zouden winnen (op 2 uitbraken na van Everton).
Ik snap echt niks van Van Gaal en zijn tactiek. Chelsea speelde ook kut gisteren maar daar voelde je dat ze zouden winnen (op 2 uitbraken na van Everton).
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Yup. Rooney als rechtshalf. Di Maria als linksbuiten en Januzaj als extra linksbuiten. Huh? Ja, Januzaj speelde als linkshalf, maar stond eigenlijk continu langs de krijtlijn.wimpey schreef:Speelde di Maria gisteren weer als aanvaller en Rooney als middenvelder?
Ik denk dat ie het verbaal gewoon niet over kan brengen. Taalbarrière. Ajax, AZ en Oranje speelden / presteerden onder LVG vaak beter dan het materiaal deed vermoeden. Barca, Bayern en Man U veel minder. De totale mens LVG past gewoon niet zo goed bij een club buiten Nederland.Peter schreef: Yup. Rooney als rechtshalf. Di Maria als linksbuiten en Januzaj als extra linksbuiten. Huh? Ja, Januzaj speelde als linkshalf, maar stond eigenlijk continu langs de krijtlijn.
Taalbarrière? Daarom staan spelers op de verkeerde plek?
Er klopt geen kloten van. Terwijl LVG toch wel aardig een elftal neer kan zetten. Ik denk dat ie die gasten met z'n steenkolenengels gewoon niet bereikt. Bij Bayern en Barca had ie ook van die rare capriolen. Tymoschtchuk als CV bijv. Rivaldo aan de zijlijn.Yopi schreef:Taalbarrière? Daarom staan spelers op de verkeerde plek?
Er zal ongetwijfeld een idee zitten achter 'playing a player out of position', maar de speler zelf maakt vooral de indruk dat ie geen idee heeft van het waarom en het hoe. Rooney heeft in 2015 bijv. nog niet op doel geschoten. Die zit, net als di Maria, Falcao, Persie, niet lekker in z'n vel. Bij Oranje laat ie Kuyt op 5 verschillende posities spelen en dat werkt dan. Omdat ie dan in z'n moerstaal duidelijk kan maken wat ie wil. En omdat Kuyt daarvoor open staat.
Koeman's Engels is ook belabberd, maar die houdt het simpel. Pelle staat niet op het middenveld en Tadic niet aan de lijn geplakt. Maar Van Gaal gaat weer clashen met vedetten, door ze kleiner te maken dan ze zijn en ze niet uit te (kunnen) leggen waarom ie dat doet. Rooney, Falcao en di Maria zijn geen jongens voor een rol in de kantlijn. Je kunt er dus op wachten dat de bom barst. De geschiedenis herhaalt zich gewoon: Van Gaal is een uitstekende, maar wel vrij eendimensionale trainer, want buiten NL komt ie niet goed tot zijn recht.
Ik zie United nooit spelen (los van een incidenteel FA cup potje op de BBC). Maar ik kan me in zijn algemeenheid wel wat voorstellen bij de suggestie van Wimpey.
Kijk, die persconferenties zijn voor ons vermakelijk. Misschien geeft het hem zelfs wel wat extra lucht. Maar in de dagelijkse omgang met een groep is het natuurlijk gewoon een handicap als je niet precies kunt uitleggen wat je wil. Los van de taal speelt wellicht ook het omgaan met een andere cultuur een rol. In Nederland spreek je iemand gemiddeld genomen ook anders aan dan in het buitenland.
Kijk, die persconferenties zijn voor ons vermakelijk. Misschien geeft het hem zelfs wel wat extra lucht. Maar in de dagelijkse omgang met een groep is het natuurlijk gewoon een handicap als je niet precies kunt uitleggen wat je wil. Los van de taal speelt wellicht ook het omgaan met een andere cultuur een rol. In Nederland spreek je iemand gemiddeld genomen ook anders aan dan in het buitenland.
Nil volentibus arduum