Eens, die Rodgers deed het leuk bij Swansea waar hij het met een veel kleiner budget moest doen. In Liverpool kwam hij ineens in de snoepkast terecht. Ik geloof dat het niet eens een slechte trainer/coach is maar ze moeten hem ver uit de buurt van de brandkast houden.wimpey schreef:Bizar. Ibe en Sterling in huis hebben, Markovic aantrekken en dan die Lallana voor 25 M halen. Erg snugger.InnerHarbour schreef: Ibe is een winger die uitgeleend was aan Derby maar in januari teruggeroepen.![]()
Liverpool is zo groot, die horen ieder seizoen in de CL te spelen. Maar ze slagen er telkens weer in om managers te vinden die ongelooflijk veel kapitaal laten verdampen aan miskopen.
Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Engeland en Schotland
YNWA
Tja AH, met de sleutels van een enorme snoepkast in je hand, wordt het gewoon lastig om je te beheersen. Let maar eens op hoe moddervet Ronald Koeman wordt op momenten dat hij bij een enorme snoeppot kan.
Daarnaast zijn de abonnementen voor een horecahouder en zelfs voor onze simpele voetbalkantine een heel stuk duurder dan die 240 euro per jaar die een gezin aan FOX kwijt is.
Al met al draait FOX zo slecht helemaal niet en bovendien wil de grote baas van FOX marktleider in heel Europa zijn. Wie dat wil bereiken moet ook een landje als Nederland erbij nemen.
Ze hebben ruim het dubbele aan particuliere abo's verkocht AH.InnerHarbour schreef:Tja ik vind investeren in Fox voor de Nederlandse competitie nog niet eens de moeite waard. Voor Sky, als ik dat zou moeten, doe ik dat lachend.
Er wonen 17 miljoen mensen in Nederland en hoeveel abo's heeft Fox verkocht, 300.000? Komt nooit meer goed.
Daarnaast zijn de abonnementen voor een horecahouder en zelfs voor onze simpele voetbalkantine een heel stuk duurder dan die 240 euro per jaar die een gezin aan FOX kwijt is.
Al met al draait FOX zo slecht helemaal niet en bovendien wil de grote baas van FOX marktleider in heel Europa zijn. Wie dat wil bereiken moet ook een landje als Nederland erbij nemen.
Vergelijking met Engeland gaat mank omdat de marketing machine van de PL ongeëvenaard is. Beelden van de PL worden over de hele wereld verkocht.
En niet in de laatste tijd omdat blooper video's nu eenmaal erg populair zijn.Yopi schreef:Vergelijking met Engeland gaat mank omdat de marketing machine van de PL ongeëvenaard is. Beelden van de PL worden over de hele wereld verkocht.
Want my oh my, wat kunnen ze er voetballend toch weinig van de in PL.

- InnerHarbour
Nou afschrijven die 75 miljoen dan maar.
Di María kondigt aan: 'Man Utd mijn laatste club in Europa'

Di María kondigt aan: 'Man Utd mijn laatste club in Europa'
YNWA
Van Gaal is gepikeerd dat een manager van de tegenstander beweerde dat MU vooral lange ballen hanteert. Om het tegendeel te bewijzen deelde bij bij de persconferentie boekjes met statistieken uit.
De PR-mevrouw van MU had moeite om te verbergen wat ze daar van vond:
http://www.gfycat.com/CommonMagnificent ... singhounds

De PR-mevrouw van MU had moeite om te verbergen wat ze daar van vond:
http://www.gfycat.com/CommonMagnificent ... singhounds

Iets met 1.000 woorden!
De komende weken zal het moeten gebeuren. Burnley en Sunderland thuis, Swansea en NUFC uit. Daarna Spurs, Liverpool, City en Chelsea.
- InnerHarbour

Ik ken iemand bij Swansea die hem graag de puntjes opnieuw afsnoept en uit bij NC hebben ze ook niet zomaar gewonnen. Ik zeg zesde plaats aan het eind, max.
YNWA
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Van Gaal is het helemaal kwijt. Er klopt niets van het elftal wat nu tegen Burnley staat te ploeteren. Blind is het middenveld en de rest is verdediger of aanvaller. Bedroevend niveau.
Het is behoorlijk machteloos ja...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Blind er af. Lijkt groggy van die elleboog minuut of tien geleden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
De 1-1 van Burnley was een hele mooie.
Ik lees het volgende op redcafe.net: We are awful. Absolutely awful. Being outplayed at home to Burnley. Have players earning £250k/week who can't even string more than two passes together. Horrible.
Dit komt me ergens bekend van voor. Ajax-Feyenoord, Vitesse-Ajax.... Als je geen middenveld hebt, dan kun je ook niet voetballen.
Ik lees het volgende op redcafe.net: We are awful. Absolutely awful. Being outplayed at home to Burnley. Have players earning £250k/week who can't even string more than two passes together. Horrible.
Dit komt me ergens bekend van voor. Ajax-Feyenoord, Vitesse-Ajax.... Als je geen middenveld hebt, dan kun je ook niet voetballen.
Vier van de vijf passes komen niet aan...
Ze voetballen als een kip zonder kop, ongeconcentreerd, geen team-chemie.
Je zou verwachten dat Van Gaal inmiddels wel structuur in die ploeg zou hebben, maar voorlopig heeft hij het juiste knopje nog niet kunnen vinden.
Ze voetballen als een kip zonder kop, ongeconcentreerd, geen team-chemie.
Je zou verwachten dat Van Gaal inmiddels wel structuur in die ploeg zou hebben, maar voorlopig heeft hij het juiste knopje nog niet kunnen vinden.
Tegen de verhouding. ManU heeft 30 minuten lang lopen kloten.
- peter
En toch scoort die malle Smalling de 2-1 in de blessuretijd van de eerste helft.
Even serieus, dit is nog slechter dan bij ons joh. Die gasten worden weggespeeld door Burnley.
Even serieus, dit is nog slechter dan bij ons joh. Die gasten worden weggespeeld door Burnley.
Ik schakel in en meteen de 2-1. Begrijp van de (Engelse) verslaggever dat de voorsprong tegen de verhouding in is.
Zou Van Gaal het nog aan de praat krijgen? Het is al half februari en het spel lijkt nog steeds nergens op.
Zou Van Gaal het nog aan de praat krijgen? Het is al half februari en het spel lijkt nog steeds nergens op.
- peter
Nope. Het wordt alleen maar slechter. Dit is nog een tandje erger dan de potjes in november. Komt ook omdat de beste man er nu niet bij is, want dat is Carrick. De vondst om Rooney als rechtermiddenvelder te laten spelen is overigens het absolute dieptepunt.Yopi schreef: Zou Van Gaal het nog aan de praat krijgen? Het is al half februari en het spel lijkt nog steeds nergens op.
Yep, Burnley doet het beter.
Een idee om Rooney te laten spelen als Rooney, en Di Maria als Di Maria?
Blind is eraf, begrijp ik. Waarom?
Blind is eraf, begrijp ik. Waarom?
- peter
Hoofdblessure, Yopi.
Van Gaal moet eens hard ingrijpen. RvP en Falcao OUT en Rooney in de spits. En stel dan eens middenvelders op.
Van Gaal moet eens hard ingrijpen. RvP en Falcao OUT en Rooney in de spits. En stel dan eens middenvelders op.
Heeft Falcao één bal goed geraakt? Van Persie laten banken zou wel goed zijn misschien. Die is het al een tijdje kwijt.Peter schreef:Hoofdblessure, Yopi.
Falcao raakt geen knikker, nee. Van Persie is misschien wel over the hill.
De tweede helft is tot nu toe wat beter, maar de grootste kans was voor Burnley.
De tweede helft is tot nu toe wat beter, maar de grootste kans was voor Burnley.
Kun je de spelers aanrekenen dat ze niet presteren? Ze staan niet waar ze moeten staan.
MU heeft veel meer kwaliteit dan Burnley.
MU heeft veel meer kwaliteit dan Burnley.
Werd Ings niet in verband gebracht met een transfer naar Ajax? Die kan wel wat.