Oogkleppen op en één enkele speler affikken. Waarom doe je dat eigenlijk? Ik kan zo 5,6 basisspelers opnoemen die minstens zo beroerd, of beroerder voetballen. Dat is waarom ik jou ervan beticht dat je een pispaaltje nodig hebt.wimpey schreef:Ik kan de wedstrijden waarin Andersen geen onvoldoende scoorde in Ajax-1 op een houthakkershand tellen.Yopi schreef: Talent heeft hij zeker. Het is alleen de vraag of hij iets kan doen aan zijn tekortkomingen. Tekortkomingen die overigens (bijna) elke jonge speler heeft.
Als ik Tibbling bij Groningen en Thern bij Heerenveen zie ballen, denk ik dat JSO (in de 70 btw) wat vaker in Zweden moet kijken dan in Denemarken...![]()
Het is hét thema bij Ajax, al decennia lang. De club slaagt er maar niet in om een prima opleiding te combineren met een prima seniorenscouting.
Ajax - AZ 05-02-2015
Moderator: mods
-
Re: Ajax - AZ 05-02-2015
-
Welke AT'ers gaan vanavond nog meer de kou trotseren onder het mom van: gedeelde smart is halve smart?
Omdat Andersen, op een spaarzaam momentje hier en daar na, nog nooit iets heeft laten zien in Ajax-1. Dat vind ik wel een significant verschil met bijv. Kishha, AEG, Milik.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: Oogkleppen op en één enkele speler affikken. Waarom doe je dat eigenlijk?
Ben er ook van overtuigd dat Ajax als team beter zal functioneren zonder Andersen. Dit is niet de tijd voor proefballonnetjes. Je hebt nu alleen wat aan mensen die in teambelang denken en handelen, i.p.v. wat vrijblijvend geklooi in de marge.
ik ben ook wel geneigd om Andersen af te schrijven...
Ik zie dat hij talent heeft maar geen killers-mentaliteit. Bij balverlies gaat hij ook nooit achter de man aan.
Wellicht komt hij beter tot z'n recht in een 4-4-2 of een counterploeg.
Met ruimte speelt hij gewoon beter en ruimte krijgt Ajax nauwelijks meer.
Ik zie dat hij talent heeft maar geen killers-mentaliteit. Bij balverlies gaat hij ook nooit achter de man aan.
Wellicht komt hij beter tot z'n recht in een 4-4-2 of een counterploeg.
Met ruimte speelt hij gewoon beter en ruimte krijgt Ajax nauwelijks meer.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Uiteraard, ondanks dat ik niet overloop van enthousiasme. Maar het elftal kan wel wat steun gebruiken schat ik zo in.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Welke AT'ers gaan vanavond nog meer de kou trotseren onder het mom van: gedeelde smart is halve smart?
Nil volentibus arduum
Ik ga m'n (her!)tentamen halverwege verlaten om erbij te zijn. Vraag me niet waarom, want dat kan ik niet logische wijze verklarenWie kent Cees de Wolf nog? schreef:Welke AT'ers gaan vanavond nog meer de kou trotseren onder het mom van: gedeelde smart is halve smart?

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik verheug me echt al de hele week op deze wedstrijd
Weet iemand de opstelling Al?

Weet iemand de opstelling Al?
IK GELOOF!!!!!!
Vermoedelijke opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Van der Hoorn, Moisander, Boilesen; Riedewald, Bazoer, Sinkgraven; El Ghazi, Schöne, Kishna
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik ook!Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Welke AT'ers gaan vanavond nog meer de kou trotseren onder het mom van: gedeelde smart is halve smart?

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
goed voor het zelf vertrouwen van Millik.. te koste van Alles Schone en Boilesen laten staanHermann schreef:Vermoedelijke opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Van der Hoorn, Moisander, Boilesen; Riedewald, Bazoer, Sinkgraven; El Ghazi, Schöne, Kishna
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik hoop dat El Ghazi in de spits staat. Volgens mij moet hij dat goed kunnen.
- Ajaciedjuh
Schöne in de spits. Middenveld met Bazoer, Riedewald en Sinkgraven die zijn debuut maakt.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Bart Sanders had dat toch niet slecht ingeschat.wimpey schreef:Ik denk dat het de opstelling van Bart Sanders is. Who ever he may be.Thijs schreef: Zou toch wonderlijk zijn als hij nu de opstelling zou weten. Hij is iig nooit bij een training.
Ik weet 'm zelf overigens ook niet, maar denk niet dat Frank met dit middenveld gaat spelen.![]()
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Sterkte boys.
Ook ik hoop dat Ajax wint. Aardig van me toch? 

Jongste middenveld ooit? Wel talentvol in ieder geval. Ben benieuwd.
Ik vind Schone een fantastische 12e man. Kan op div plekken behoorlijk uit de voeten. Mag van mij regelmatig in de basis starten en wekelijks spelen. Maar zoals nu dat ie er elke wedstrijd in staat vind ik niet goed. Volgens mij is ie op dit niveau veel effectiever als ie af en toe rust krijgt. Op dit moment is het me net teveel NEC. Met alle respect natuurlijk.
- Giacomo Puccini
Ach ach Boilesen....
Jeugdwedstrijd, AZ geeft niet thuis en Sinkgraven met veel balverlies. Ajax wel met veel balbezit.
En ben het helemaal eens met Dubbel. Keuze uit 2 spitsen, totaal onnodig om Schöne op te stellen.
Jeugdwedstrijd, AZ geeft niet thuis en Sinkgraven met veel balverlies. Ajax wel met veel balbezit.
En ben het helemaal eens met Dubbel. Keuze uit 2 spitsen, totaal onnodig om Schöne op te stellen.
Ajax!
Is het al 10-0?
Boilesen is verdedigend echt een mongool. Anders kan ik het niet verwoorden. IQ van een Deense hoer.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Sinkgraven heeft klasse, maar is nog wat onwennig. Riedewald speelt zeer goed, maar maakt bijna een fatale fout. Mike speelt zeer sterk.
Spel ziet er af en toe frivool uit, zonder echte grote kansen. Jammer dat de kopbal van Mike er niet in ging.
Spel ziet er af en toe frivool uit, zonder echte grote kansen. Jammer dat de kopbal van Mike er niet in ging.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Paar leuke aanvallen gezien. Kishna redelijk op dreef.
-
- AT Toto winner 15/16
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind het een saaie wedstrijd.
+1.Lionel schreef:Ik vind het best leuk tot nu toe.
Met de nadruk op leuk.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''