Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Aankopen SUGGESTIES
Djuricic? Veloso? Sinkgraven?
- peter
Geen idee. Ik heb het lijstje van PSV even bekeken.
Alvaro Gonzalez van Lazio is ook nog een optie.

Alvaro Gonzalez van Lazio is ook nog een optie.
Voetbalprimeur, voor wat het waard is, komt met een spits uit de 2e divisie van Frankrijk.
IK GELOOF!!!!!!
Lassana Diarra is clubloos. Een dijk van een VM, me thinks.
- peter
Naam wordt ook aan tal van Italiaanse clubs gelinkt. Zit al een half jaar voor zichzelf te trainen, maar is in potentie een prima speler inderdaad. Alleen dat salaris zal een obstakeltje zijn.
Een gokje, maar wanneer fit is hij natuurlijk van een ander kaliber dan een Zimling.
Een gokje, maar wanneer fit is hij natuurlijk van een ander kaliber dan een Zimling.
- Ajaciedjuh
Het is in ieder geval niet Sinkgraven dus (geen ervaring). Ze zullen wel met de huidige groep doorgaan.
Anita of De Jong zou top zijn. M.b.t. de laatste, zou ik wel een flinke uitzondering willen maken m.b.t. salaris. Bij Eto'o wilde ze het ook doen, dus waarom hier dan niet. Maar De Jong is teveel broodvoetballer. Dit gaat de komende 1,5 - 2,5 jaar nog niet komen naar Ajax.
Elders al genoemd: grootste kans acht ik Propper. Daar zijn ze begin van het seizoen ook al bezig mee geweest.
Anita of De Jong zou top zijn. M.b.t. de laatste, zou ik wel een flinke uitzondering willen maken m.b.t. salaris. Bij Eto'o wilde ze het ook doen, dus waarom hier dan niet. Maar De Jong is teveel broodvoetballer. Dit gaat de komende 1,5 - 2,5 jaar nog niet komen naar Ajax.
Elders al genoemd: grootste kans acht ik Propper. Daar zijn ze begin van het seizoen ook al bezig mee geweest.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Met iemand als Propper krijgen we elke twee weken het stadion vol. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Schei uit over De Jong. Die komt niet. Kansloos.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Hmm het moet een echte verbetering zijn of anders geeft men de jeugd een kans.. pff welke jeugd ?.. Dit is een schande voor je supporters.. dit beleid en het veld spel.. SCHANDE gewoon
Weer op zoek naar een Interim coach..
- mattie
Vreemd maar is de aanvoerder van AZ geen optie ?.. is international, denkt aanvallend maar weet ook wat er gevraagd wordt en is niet vies van een beukje hier of daar..
Prima speler, maar (veel) te duur.
Wel een type speler dat Ajax goed kan gebruiken.
Wel een type speler dat Ajax goed kan gebruiken.
Gezien de kwakkelende middenvelders zou Gudelj geen verkeerde keuze zijn.
Probleem zit hem echter in de verdediging.. en dan voornamelijk de opbouw en het doordekken. Te traag en te angstig.
Veldman wordt duidelijk gemist.
Probleem zit hem echter in de verdediging.. en dan voornamelijk de opbouw en het doordekken. Te traag en te angstig.
Veldman wordt duidelijk gemist.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Staat ook stevig op zijn poten. Wat ik ook leuk aan hem vind is dat hij scherp is om ergens een voordeeltje uit te peuren, een ingooi meekrijgen, een vrije trap vertragen of juist snel nemen, niets lijkt te min voor zijn volledige inzet en concentratie.mattie schreef:Vreemd maar is de aanvoerder van AZ geen optie ?.. is international, denkt aanvallend maar weet ook wat er gevraagd wordt en is niet vies van een beukje hier of daar..
Wollt ihr den totalen Mensch?
Niveau Siem de Jong. Technisch niet geweldig. Wel drive, pakt z'n goals mee, personality, laat zich fysiek gelden en deelt een beuk uit. AZ zal ongetwijfeld hoog in de boom gaan zitten, dus dat gaat 'm niet worden. Misschien wel naar psv na dit seizoen, Gerbrands is een groot fan van 'm.
- peter
Waar zou je hem neer willen zetten? Met Sinkgraven en Klaassen op één middenveld?
Leuk, nu komt de ene na de andere provinciale held langs. Alsof zulke jongens zomaar slagen bij Ajax. 

- mattie
ik denk dat Sinkgraven rustig gebracht gaat worden.. dus Gudelje ipv Serero of ............Peter schreef:Waar zou je hem neer willen zetten? Met Sinkgraven en Klaassen op één middenveld?
Pcs. Gudelj lekker in Cheese City laten. Ik neem aan dat het kwartje gevallen is bij het TH en dat er naar versterkingen voor komend seizoen wordt gezocht. Iedere onbenul kan vaststellen waar de schoen wringt.Yopi schreef:Leuk, nu komt de ene na de andere provinciale held langs. Alsof zulke jongens zomaar slagen bij Ajax.
In dat kader is Sinkgraven trouwens een prima aankoop. Hij is een kwaliteitsspeler. Maar hij mist natuurlijk wel weerbaarheid. Daarop zal nu eindelijk eens geanticipeerd moeten worden t.a.v. het a.s. seizoen.
Laten we beginnen met een sterke linksbenige centrale verdediger. Mijn inziens prioriteit nummer 1. Daarnaast toch kijken in de pool met oud Ajacieden met ervaring. Emanuelson of Maxwell proberen te halen als linksachter.
Eens. Wat is dat toch met Boilesen? Het lijkt wel alsof zijn coördinatie hem steeds in de steek laat. Hij doet de gekste dingen met en zonder bal.Alexander schreef:Laten we beginnen met een sterke linksbenige centrale verdediger. Mijn inziens prioriteit nummer 1. Daarnaast toch kijken in de pool met oud Ajacieden met ervaring. Emanuelson of Maxwell proberen te halen als linksachter.
Van Rhijn is ook geen back trouwens. Ik zou hem graag als CV een kans zien krijgen. Met een sterke LCV naast zich.
Boilesen is het totaal kwijt. En opmerkingen dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging maken het ook niet beter. Hij speelt op Jong Ajax niveau.
Wat vind jij wat ze moeten doen met Milik Wimpey?
ik denk niet dat Milik de spits voor Ajax is maar de laatste weken krijgt hij ook geen normale bal aangespeeld.
dus de spits beoordelen bij Ajax is nu eigenlijk niet mogelijk omdat de rest zo bagger is.
dus de spits beoordelen bij Ajax is nu eigenlijk niet mogelijk omdat de rest zo bagger is.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Maxwell verdient een vermogen bij PSG en Urby mislukt overal omdat hij een druiloor is.Alexander schreef:Laten we beginnen met een sterke linksbenige centrale verdediger. Mijn inziens prioriteit nummer 1. Daarnaast toch kijken in de pool met oud Ajacieden met ervaring. Emanuelson of Maxwell proberen te halen als linksachter.
@Wimpey: ik begrijp het ook niet. Lijkt wel alsof we te maken hebben met de tweelingbroer van Boilesen.