Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Sinkgraven is een leuk spelertje maar daar heb je d'r al 3 van...
Anita komt natuurlijk niet.
en dat hij niet speelt, is ook niet waar
2014/2015 Newcastle United 6 0 Premier League
2013/2014 Newcastle United 34 1 Premier League
2012/2013 Newcastle United 25 0 Premier League
het is dit jaar wat minder maar kan ook wat anders aan te grondslag liggen.
Als er een 'anita' komt, is het een 'anita' die we (nog) niet kennen.
Ze kunnen toch een Viking halen uit scandinavie?
Anita komt natuurlijk niet.
en dat hij niet speelt, is ook niet waar
2014/2015 Newcastle United 6 0 Premier League
2013/2014 Newcastle United 34 1 Premier League
2012/2013 Newcastle United 25 0 Premier League
het is dit jaar wat minder maar kan ook wat anders aan te grondslag liggen.
Als er een 'anita' komt, is het een 'anita' die we (nog) niet kennen.
Ze kunnen toch een Viking halen uit scandinavie?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
291 minuten in die 6 wedstrijden. Indrukwekkend. Vorig jaar basisklant.
Ajax.nl
Die jongen deed het heel behoorlijk tegen onze A1, ben benieuwd.Ajax contracteert Andre Onana
03 januari 2015
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Andre Onana. De doelman tekende in Amsterdam een contract dat ingaat op 1 juli 2015 en een looptijd heeft van drie seizoenen, tot en met 30 juni 2018. Het contract met zijn huidige club FC Barcelona loopt af op 30 juni 2015.
Onana werd op 2 april 1996 geboren in Nkol Ngok (Kameroen). De doelman speelt vanaf 2010 in de jeugdopleiding van FC Barcelona. Dit seizoen komt hij uit voor het elftal onder 19 jaar van FC Barcelona.
We are red, we are white, we are Danish dynamite 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
En toen ging Eto'o naar Sampdoria...
- Ajaciedjuh
En weer een berg tekengeld..... 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Ajax gaat na de Klassieker toch nog de transfermarkt op, aldus de Telegraaf. Sjakie wil een kopsterke verdediger...
Ik voorspel de komst van Maduro of Heitinga.
Ik voorspel de komst van Maduro of Heitinga.

All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Pfff, paniekvoetbal
Zou gen paniekvoetbal zijn, als men de oogkleppen maanden geleden had afgedaan.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Komt niet sterk over, nee.
Gezien de timing denk ik aan Van Ginkel.
Gezien de timing denk ik aan Van Ginkel.
Van Ginkel zou voor de hand liggen. Wat wordt het dan? Van Ginkel - Serero - Klaassen?
Eigenlijk is hij toch rechtshalf? Zou raar zijn om iemand te halen met dezelfde positie als je beste speler.
Eigenlijk is hij toch rechtshalf? Zou raar zijn om iemand te halen met dezelfde positie als je beste speler.
Wat lopen jullie te luchtfietsen? Van Ginkel speelde afg. weekend gewoon voor Milan.
-
- AT Toto winner 15/16
Precies, het is nu een beetje achter de muziek aanlopen terwijl ieder weldenkend mens afgelopen zomer al zag dat er wat bij moest komen.Mano schreef:Zou gen paniekvoetbal zijn, als men de oogkleppen maanden geleden had afgedaan.
ze zoeken routine en rust aan de bal.
Van Ginkel zit al 1,5jaar op de bank dus die brengt geen routine en/of rust.
ja wellicht over een jaar.
nee het wordt een 30er en ik ben bang dat Maduro hoog op de lijst staat.
Wat niks zou toevoegen (mijn inziens)
Van Ginkel zit al 1,5jaar op de bank dus die brengt geen routine en/of rust.
ja wellicht over een jaar.
nee het wordt een 30er en ik ben bang dat Maduro hoog op de lijst staat.
Wat niks zou toevoegen (mijn inziens)
Stel spasten. Hebben vanaf 1/9 de tijd gehad om iets te bedenken. En nu moet er nog snel effe een konijn uit de hoed getoverd worden. Ze vinden dus wel weer een kneus.brigade zuid schreef: Precies, het is nu een beetje achter de muziek aanlopen terwijl ieder weldenkend mens afgelopen zomer al zag dat er wat bij moest komen.
Ronald de boer, Sjaak Swart, iedereen klaagt in media over kwaliteit Ajax en nu reageert TH
met nog 3 dagen te gaan wil men versterkingen.
Zonder hun regels te doorbreken qua salarisplafond, Mino, Investeringsmij en talent in de weg staan....
dat wordt dus weer een huuroptie van een B garnituurje...
Heeft Zimling een broer???
want dat zou eng worden...
met nog 3 dagen te gaan wil men versterkingen.
Zonder hun regels te doorbreken qua salarisplafond, Mino, Investeringsmij en talent in de weg staan....

dat wordt dus weer een huuroptie van een B garnituurje...
Heeft Zimling een broer???

Op zich is het goed dat ze kijken naar wat er aan zit te komen. Met Klaassen in huis; Donny en Nouri in aantocht, moet je niet de boel dichtspijkeren. Het blijft een afweging: wat heb je, wat zit eraan te komen en hoelang duurt het nog voor de jongens die eraan zitten te komen er staan? De geschiedenis heeft geleerd, dat aankopen van het niveau dat Ajax zich kan permitteren grote kans lopen door talenten voorbij te worden gestreefd.
Wat hebben we het hardst nodig? Ik zeg VM en CV. In die volgorde. VM is zwak bezet, en ik zou graag een CV zien die Moisander eruit kan spelen. Moisander speelt zo hemeltergend slecht dit seizoen.
Wat hebben we het hardst nodig? Ik zeg VM en CV. In die volgorde. VM is zwak bezet, en ik zou graag een CV zien die Moisander eruit kan spelen. Moisander speelt zo hemeltergend slecht dit seizoen.
Tuurlijk moet je kijken naar wat er aan komt, maar als talent, het niveau dat ajax kan kopen, niet uit Ajax 1 kan spelen is het dan wel wat Ajax wilt opstellen?Yopi schreef:Op zich is het goed dat ze kijken naar wat er aan zit te komen. Met Klaassen in huis; Donny en Nouri in aantocht, moet je niet de boel dichtspijkeren. Het blijft een afweging: wat heb je, wat zit eraan te komen en hoelang duurt het nog voor de jongens die eraan zitten te komen er staan? De geschiedenis heeft geleerd, dat aankopen van het niveau dat Ajax zich kan permitteren grote kans lopen door talenten voorbij te worden gestreefd.
Met je eens dat een VM en CV het hardst nodig zijn.
VM kan je ook vervangen door een AM maar wel 1 met creativiteit.
Serero vult de rol van VM best okay in, als hij de bal kwijt kan aan iemand die er iets zinnigs mee doet, is dat al een goede verbetering. Een VM die dat ook nog is kan, komt niet voor max. 1 mio
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
En maakte een bedroevende indruk. Ik denk dat Milan daar wel vanaf wil, hoor.wimpey schreef:Wat lopen jullie te luchtfietsen? Van Ginkel speelde afg. weekend gewoon voor Milan.
Paniek in de tent dus. Lijkt me een onmogelijk verhaal om vier dagen voor de deadline een ervaren kwaliteitsinjectie te doen. Ja wellicht voor 10-15 miljoen, maar anders zie ik het niet gebeuren.
Een beetje manager / directeur ageert. Het TH reageert alleen maar. Op die manier komen ze uit bij Hoorn, Duarte en Zimling.Peter schreef: Paniek in de tent dus.
Wanneer ze sinds 1/9 niet met eigen ogen hebben vast kunnen stellen waar de pijnpunten liggen, dan zijn ze niet geknipt voor hun functie. Per 1/1 hadden ze een oplossing in huis moeten hebben. Dus ik vraag me af wat ze in 4 maanden daarvoor hebben gedaan, behalve in de neus boren.
Eind van het liedje zal zijn dat óf Duarte in de recycling gaat. Óf dat we hier weer in een stuip liggen omdat ze weer een of andere dwaas op de rommelmarkt hebben gevonden. De Zeeuw, Maduro, Heitinga. Op zoiets tip ik.
Of nog dichter bij huis, tegen wie spelen we aanstaande zondag en krijgen we daarna niet meer dit seizoen? Juist. Vejinovic dus. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Áls er al iets gebeurt zal het wel uit de categorie 'op een zijspoor geraakt, dus zonder wedstrijdritme' komen, schat ik in. Hoe dan ook, het wordt weer een leuk weekend, vol speculaties!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Overmars mag van mij weg. Koekenbakker eerste klas. Helemaal na zijn opmerking in de rust 

IK GELOOF!!!!!!
Ik las deze winter een stuk dat hij het goed doet bij Vitesse, maar zie die nagenoeg nooit spelen. Is het wat? En dan: is het wat voor Ajax?beelzebub schreef:Of nog dichter bij huis, tegen wie spelen we aanstaande zondag en krijgen we daarna niet meer dit seizoen? Juist. Vejinovic dus.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring