Nicolai Boilesen
Moderator: mods
Re: Nicolai Boilesen
Onze spelers worden niet alleen gecontroleerd na wedstrijden, maar ook out-of-competition. Geblesseerd of niet. Wist niet dat onze (reserve)-aanvoerder nog thuis woonde.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Zijn vroeg in kerstsfeer, die mensen...
Ik mis Nico. Nico of Nick, dat maakt nogal een verschil.
Ik mis Nico. Nico of Nick, dat maakt nogal een verschil.

Inderdaad. Die Viergever nooit meer opstellen. Missxhien centraal achterin.
IK GELOOF!!!!!!
Boilesen overweegt een vertrek bij ons aller Ajax:
AD.nlAjacied Boilesen denkt na over 'nieuwe uitdaging'
Nicolai Boilesen weet nog niet of hij zijn contract bij Ajax wil verlengen. De Deense linksback ligt nog tot de zomer van 2016 vast in Amsterdam en het is maar de vraag of hij bijtekent.
Boilesen speelt al jaren bij Ajax en is er ondanks meerdere zware blessures uitgegroeid tot een vaste waarde. De regerend landskampioen wil langer met hem door, maar Boilesen heeft nog geen besluit over zijn toekomst genomen. ,,Waarschijnlijk komt er een gesprek met de club waarin we onze plannen aan elkaar kunnen voorleggen,'' zegt de viceaanvoerder tegen het Deense medium BT.
,,Aan de ene kant heb ik het erg goed bij Ajax, waar ik hoog in de hiërarchie sta. Ik heb het erg naar mijn zin in Amsterdam en ik ben zeker van speeltijd,'' legt Boilesen uit. Ook is hij benieuwd waar het plafond van de huidige spelersgroep ligt. ,,Maar aan de andere kant is het misschien niet verkeerd om een nieuwe uitdaging te overwegen. Daar moet ik goed over nadenken voordat ik een knoop doorhak."
De 22-jarige international, die net hersteld is van een knieblessure en dus zondag in actie kan komen tegen Feyenoord, weet dat Ajax spelers met een aflopend contract in principe niet meer opstelt als ze weigeren bij te tekenen. ,,Dan moet je verlengen of openstaan voor een transfer. Dat lijkt me ook wel zo eerlijk tegenover de club. Maar ik wil daar niet dagelijks mijn hoofd over breken."
-
Laat m verdomme eerst eens 10 wedstrijden (tien; ten, zehn, dix) achter elkaar op behoorlijk niveau spelen in ons aller Ajax voordat ie dit soort gelul uitkraamt. Man van glas, na zijn terugkeer gewoon niet goed, en dan dit.
verkopen
Deze gast verkloot menig wedstrijd door als een blind paard naar voren te lopen en dan in 70ste minuut leeg te zijn.
in de CL laat hij na minuut 70 altijd zijn man lopen dan is de pijp leeg.
echt een voetballer zonder verstand, verkopen die hap!

Deze gast verkloot menig wedstrijd door als een blind paard naar voren te lopen en dan in 70ste minuut leeg te zijn.
in de CL laat hij na minuut 70 altijd zijn man lopen dan is de pijp leeg.
echt een voetballer zonder verstand, verkopen die hap!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Hij doet me denken aan een mindere versie van Tim de Cler...
- Giacomo Puccini
43 competitie wedstrijden gespeeld in 5 seizoenen, het merendeel ondermaats. Wat mij betreft komt Boilesen dan ook niet meer voor in de plannen. Op deze jongen kun je helaas niet bouwen.
Ajax!
- Ajaciedjuh
Boilesen denkt er momenteel over na of hij toe is aan de volgende stap. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Deze jongen leert het nooit....
ren petertje ren (maar dan in back vorm)
ren petertje ren (maar dan in back vorm)
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Inpakken en wegwezen met Boilesen. Is fysiek niet in staat om veel wedstrijden te spelen. Aanvallend best een aardige voetballer, maar het verdedigen heeft hij niet uitgevonden!
- Giacomo Puccini
Inderdaad Jari, aanvallend is het leuk wat hij laat zien maar defensief schort er te veel aan en laat hij geen enkele progressie zien. Ik ben er klaar mee.
Ajax!
Wat denken jullie van FC Utrecht?Ajaciedjuh schreef:Boilesen denkt er momenteel over na of hij toe is aan de volgende stap.

Maar misschien oordelen we te snel. Die jongen heeft nog amper wedstrijden op het hoogste niveau in de benen.
De vraag is ook of hem dat ooit gaat lukken, met zijn fysiek.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Inderdaad.
Was een fantastisch talent, maar door alle fysieke tegenslag heeft hij zich bepaald niet ontwikkeld.
Was een fantastisch talent, maar door alle fysieke tegenslag heeft hij zich bepaald niet ontwikkeld.
En dan is dit nog geen echte top, laat hem maar eens een seizoen in de PL of BL spelen, daar moet het fysiek allemaal nog twee stapjes hoger.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
kijken wat hij er vandaag van bakt... tegen AZ was hij van een ongelooflijke slecht niveau.
Het was gewoon schrijnend om te zien
kortsluiting in z'n kanis ofzo?
Ik heb hem nooit goed gevonden. Rendement van een klapperpistool!
hoop dreiging maar nooit een goede voorzet en verdedigend zwak.
altijd kapot in minuut 70.
achilleshiel van Ajax, al 3 jaar!
Het was gewoon schrijnend om te zien
kortsluiting in z'n kanis ofzo?

Ik heb hem nooit goed gevonden. Rendement van een klapperpistool!
hoop dreiging maar nooit een goede voorzet en verdedigend zwak.
altijd kapot in minuut 70.
achilleshiel van Ajax, al 3 jaar!
Dat tafeltje gisteren. Lijkt me een geval diskrediet voetbal, slecht voorbeeld. Schorsen!Lionel schreef:Ik begin hem ook wel zat te worden.

Ik heb wel met 'm te doen. Hij kwam er in 2011 in en had meteen impact. Prima speler toen. Het lijkt erop dat ie nu verkrampt en met de angst in z'n lijf speelt dat het wéér verkeerd gaat met z'n hamstring.
Hij is in ieder geval geen 2e aanvoerder. Snap ook niet waarom hij de band krijgt terwijl hij er al weken niks van bakt.
IK GELOOF!!!!!!
Ronald de Boer had het daar ook al over. Zou best eens een oorzaak van zijn slechte spel kunnen zijn. Want ondanks dat hij naar mijn zin altijd al veel te veel met de bal liep. Zo slecht als nu was hij nou ook weer niet.wimpey schreef:Dat tafeltje gisteren. Lijkt me een geval diskrediet voetbal, slecht voorbeeld. Schorsen!Lionel schreef:Ik begin hem ook wel zat te worden.![]()
Ik heb wel met 'm te doen. Hij kwam er in 2011 in en had meteen impact. Prima speler toen. Het lijkt erop dat ie nu verkrampt en met de angst in z'n lijf speelt dat het wéér verkeerd gaat met z'n hamstring.
Nil volentibus arduum
Wederom een hoop rennen en 0,0 rendement.
en hoe vaak verliest hij een duel in de verdediging?
Deze man moet echt weg!! dit is een papieren tijger!
aanvallend 0 rendement en verdedigend onthussend zwak!
en dan zegt FdB dat er geen verdediger bij hoeft...
en hoe vaak verliest hij een duel in de verdediging?
Deze man moet echt weg!! dit is een papieren tijger!
aanvallend 0 rendement en verdedigend onthussend zwak!
en dan zegt FdB dat er geen verdediger bij hoeft...

Heeft volgens de eerste berichten een blessure aan beide enkels.
Hoe krijgt hij dat voor elkaar?
Hoe krijgt hij dat voor elkaar?

- Giacomo Puccini