Italië

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

columbus

Re: Italië

Bericht door columbus » za jan 24, 2015 11:52 pm

Wat is Milan een matige ploeg met een dramatische coach. Die snapt er toch helemaal niets van? Stuurt iedere week minimaal 6 andere spelers in en staat achterlijk druk te doen langs de lijn. Wil van Ginkel nog wat van zijn carrière maken moet hij zo snel mogelijk weg daar. En die Mexes speelt voorlopig niet, droeftoeter...

zeux

Bericht door zeux » zo jan 25, 2015 12:15 am

Wat deed Mexes?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel

Bericht door Lionel » zo jan 25, 2015 8:38 am

En dan miste Lazio ook nog eens hun beste speler: Anderson. Die is me een partij goed!
IK GELOOF!!!!!!

Baseman

Bericht door Baseman » zo jan 25, 2015 9:25 am

InnerHarbour schreef:Bazoer die toen nog 18 moest worden is mislukt
En waar heb ik dit gezegd?
:excited.gif:

Arthur

Bericht door Arthur » zo jan 25, 2015 10:12 am

zeux schreef:Wat deed Mexes?
http://gfycat.com/BabyishPreciousGlowworm

wimpey

Bericht door wimpey » zo jan 25, 2015 10:35 am

Mexes gaat Tim Wiese achterna, als ik dat zo zie...

zeux

Bericht door zeux » zo jan 25, 2015 10:55 am

Arthur schreef:
Thanks. Van zijn paadje. Daar lijkt me veel frustratie achter zitten.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo jan 25, 2015 11:02 am

zeux schreef:
Arthur schreef:
Thanks. Van zijn paadje. Daar lijkt me veel frustratie achter zitten.
Dit is na de rode kaart he. :biggrin.gif:

Mexes ging gruwelijk in de fout bij de eerste goal. Een minuut voor de rode kaart was er een strubbeling met Mauri, waarbij Mauri z'n benen wat laat hangen. Mexes over de rooie, want die vond dat natrappen. Scheidsrechter doet niets. Bal ligt vervolgens bij Lopez en Mauri loopt zo dat hij naast Mexes staat (provocerend). Mexes beheerst zich niet en gaat over tot de aanval. :smallgrin.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo jan 25, 2015 8:46 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Als ik die goals bekijk, denk ik hier en daar toch wel aan een belchineesje. Of is de Serie A echt zo in niveau achteruit gegaan?
Gruwelijke defensieve fouten inderdaad, terwijl de wedstrijd an sich juist een prima niveau had. Een week geleden Lazio tegen Napoli was ook een ontzettend lekkere pot.

Voormalig AS Roma speler Mexes gaat even volledig door het lint: is het in Italië gebruikelijk dat ze lange straffen uitdelen, Peter? In Spanje is dat soms echt lachwekkend, Pepe die meerdere vuistslagen uitdeelt en 1 wedstrijd krijgt. C. Ronaldo krijgt er voor natrappen slechts 2 terwijl de klap die hij uitdeelt in het geheel niet bestraft wordt..... :aai.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo jan 25, 2015 9:45 pm

Strootman raakt as we speak by the way weer geblesseerd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo jan 25, 2015 10:50 pm

Niet ernstig hopelijk?

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo jan 25, 2015 11:05 pm

Weet ik niet, het is nog onduidelijk wat de ernst van zijn blessure is, maar het gaat opnieuw om een knieblessure. En volgens mij weer net als vorige keer de linkerknie.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma jan 26, 2015 8:02 am

Klopt weer dezelfde linkerknie.
YNWA

peter

Bericht door peter » di jan 27, 2015 8:21 pm

Het wordt met de dag mooier bij Milan.

IN het weekend hing er al een spandoek 'een droom voor sommigen, een nachtmerrie voor anderen'. De hele Curva Sud is in protest en wijst met de vinger naar één man, te weten Galliani. Hij wordt aansprakelijk gesteld voor het wanbeleid van de afgelopen jaren. Men is dood en doodziek van al die transfervrije 'prut' die de poort binnen komt wandelen en vervolgens bakken met salaris vangt zonder iets te presteren. Ze eisen het ontslag van Galliani en vinden dat Inzaghi hier ook weinig tot niets aan kan doen. Ze zijn overigens ook furieus over het feit dat de leiding nu aan geeft dat de Coppa ook een prijs is. In de goede jaren was dat namelijk iets waar je je neus voor ophaalde. Een prijs die er totaal niet toe deed.

Vandaag laat Galliani zich te grazen nemen in een radio-uitzending, waarin hij verklaart hoe het lijstje van Milan er uit ziet en dat Inzaghi pas na het seizoen wordt geevalueerd. De beste man dacht dat hij in gesprek was met de voorzitter van Samp, maar werd dus beetgenomen. Enfin, het lijstje? Hij wil Osvaldo (die overhoop ligt met Inter) of Destro (die Totti maar niet uit de basis speelt) huren.

En dan is daar vandaag de deal met... Bocchetti. Gratis en voor niets opgehaald bij Spartak, want daar zit 'ie op de bank. Daar zal de Curva vast en zeker héél blij mee zijn haha.

Wordt vervolgd, want vanavond staat de Coppa Italia op het programma. 20.45 speelt Milan tegen Lazio. Zelfde opstelling als van het weekend? Uiteraard niet. De boel wordt weer flink omgegooid (al dan niet verplicht vanwege wat blessures en schorsingen). Het gaat er nu weer zo uit zien: Abbiati; Abate, Alex, Rami, Albertazzi; Poli, Montolivo, Muntari; Cerci, Pazzini, Menez.

Uw razende reporter gaat er wel even voor zitten. :smallgrin.gif:

zeux

Bericht door zeux » di jan 27, 2015 8:28 pm

Mexes is er tegen Lazio in ieder geval niet bij. Heeft vier wedstrijden. Komt ie volgens mij goed mee weg...

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di jan 27, 2015 8:32 pm

Dus de Copa beschouwen ze dit seizoen als hoofdprijs? :smallgrin.gif:

Moeten ze net Lazio treffen, een nog vervelender loting dan Juve in mijn ogen. Wanneer AC Milan op waarde geklopt zou worden door Juventus dan komen ze daar bij de aanhang wellicht nog mee weg, omdat Juve toch behoorlijk wat boven alle anderen uitsteekt in Italië is verliezen van de Oude Dame ingecalculeerd en een eventuele zege op Juve een enorme surprise.

Lazio wordt gezien als een wat kleinere club, maar dit seizoen vind ik ze één van de besten. Hun elftal doet, vind ik, dit seizoen nauwelijks onder voor Napoli en AS Roma en volgens mij nemen juist beide clubs uit Rome die Italiaanse beker wel vrij serieus. Het zou me verbazen als Lazio het over 2 wedstrijden niet wint van Milan.

De meest schrijnende case van het "beleid" van Milan is en blijft natuurlijk Pirlo. In 2011 als een te oude en te trage speler afgedankt en anno 2015 nog immer de allerbeste speler van de competitie in dienst bij de club die elk jaar kampioen wordt. Wat zullen ze zich in Milaan over die flater nog achter de oren krabben....... :smile-ajax.gif:

peter

Bericht door peter » di jan 27, 2015 8:57 pm

Abate doet een Montolivootje, maar Klose mist voor leeg doel.

peter

Bericht door peter » di jan 27, 2015 9:26 pm

Fout op fout weer. Ze staan stijf van de zenuwen. Iedere terugspeelbal is bijna een kans. :biggrin.gif:

Albertazzi maakt net hands. Penalty wordt feilloos ingeschoten door Biglia. 0-1.

Cana pakt rood (dubbel geel). Zwaar bestraft, maar er gloort dus weer wat hoop voor Milan.

peter

Bericht door peter » di jan 27, 2015 10:24 pm

Nog twaalf minuutjes. Van Ginkel komt er net in en Balde krijgt net een grote kans op de 0-2. BInnenkant paal eruit.

Bizar dat Milan tegen 10 man in 40 minuten (nu) niks klaar kan maken. Die Cerci is slecht hee. Oi oi oi.

Lionel

Bericht door Lionel » di jan 27, 2015 10:31 pm

Die kan er echt niks van inderdaad. Vond het al een rare aankoop van Atletico. Met een spitsenduo Pazzini-Cerci word je hooguit 10e.

Chelsea-Liverpool stukken leuker!
IK GELOOF!!!!!!

peter

Bericht door peter » di jan 27, 2015 10:39 pm

Onazi mist de kans op 0-2 in de dying seconds. Die Biglia blijft wel een klasbak.

Suso is ook ingevallen en die besluit ook om alle ballen bij Lazio in te leveren. Hopeloos.

Afgelopen. 50 minuutjes tegen 10 man en dan nog altijd 0-1 verliezen. Knap heur.

Overigens is het niet met een replay, hoor. Milan is gewoon OUT (en Inzaghi denk ik ook).

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di jan 27, 2015 11:08 pm

Peter schreef:Suso is ook ingevallen en die besluit ook om alle ballen bij Lazio in te leveren. Hopeloos.

Afgelopen. 50 minuutjes tegen 10 man en dan nog altijd 0-1 verliezen. Knap heur.

Overigens is het niet met een replay, hoor. Milan is gewoon OUT (en Inzaghi denk ik ook).
Ok, geen heen en terug wedstrijden, als ik dan de Toto had moeten invullen dan zou ik alsnog Lazio door en Milan uit de Copa hebben gemikt. Ook na de rode kaart had ik er geld op in durven zetten.

Milan uitgeschakeld voor de beker en in het rechter rijtje van de Serie A (11e plaats met 26 punten na 20 wedstrijden) in een seizoen dat ze toch al geen Europees voetbal speelden. Inter staat met hetzelfde puntenaantal 10e. Gaat lekker met die Milanezen. :blush.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » di jan 27, 2015 11:47 pm

Allebei ook een doelsaldo van + 3.

Inter speelt nog wel in Europa, toch? Vind Inter ook een betere selectie hebben. In ieder geval meer spelers met wat potentie. Maar dat valt gezien de stand ook eigenlijk wel tegen.

Schijnt overigens dat Madrid achter Mastour aanzit.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo jan 28, 2015 12:04 am

Lionel schreef:Allebei ook een doelsaldo van + 3.

Inter speelt nog wel in Europa, toch?
Ja, Inter speelde in de 6e poulewedstrijd van de EL tegen FK Qarabag, die ploeg uit Azerbeidzjan waar Twente afgelopen zomer in de voorronde een Differdangeje / Petrolulletje tegen had gedaan. :smile-ajax.gif:

FK Qarabag was in Giuseppe Meazza bezig om geschiedenis te schrijven, de eerste ploeg uit Azerbeidzjan die Europees zou gaan overwinteren maar door een onbegrijpelijke beslissing van de scheidsrechter werd een glaszuiver doelpunt geannuleerd. En ligt niet alleen Twente, maar ook de club waar ze in augustus over struikelden uit het toernooi. :blush.gif:

peter

Bericht door peter » ma feb 02, 2015 11:20 am

De gekte in de Serie A is weer toegeslagen. Zal even een lijstje maken voor een aantal clubs, waarbij duidelijk wordt dat er nog altijd geen beleid wordt gevoerd.

Internazionale
Thohir trekt de portemonnaie deze winter. Shaqiri, Podolski, Brozovic en Santon zijn direct gecontracteerd. Murillo komt in de zomer en vandaag wordt er nog een poging gewaagd voor Lucas (Liverpool), Motta (PSG) of Ledesma (Lazio). En wellicht komt die knettergekke Cassano de poort nog binnengewandeld.

Roma
Roma versterkt de aanval maar weer eens. Doumbia en Ibarbo zijn aangetrokken. Aangezien ze daar 4-3-3 spelen kun je nu in aanvallend opzicht spelen met Gervinho-Totti-Ljajic of Sanabria-Doumbia-Iturbe of Ibarbo-Borriello-Vestenecky. Zou er genoeg keuze zijn? Oh ja, ze willen Chiriches nog altijd van de Spurs.

Milan
Suso, Cerci, Destro, Bocchetti, Antonelli en Paletta zijn aangetrokken. Zes nieuwe spelers dus. En nu maar hopen dat één van deze jongens zich in de basis speelt. Je zou er ook voor kunnen kiezen om twee spelers te halen en dus in aanvallend en verdedigend opzicht echt te pakken. Zou je kunnen doen.

:excited.gif:

Plaats reactie