Ajax - Feyenoord 25-01-2015
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: Ajax - Feyenoord 25-01-2015
2 wereld wissels FdB vandaag Kolbeinn en Zimling.. 

Weer op zoek naar een Interim coach..
Gvd, Viergever ook nog. Houthakkers-ensemble: Viergever, VdHoorn, Zimling, Sigthorsson... Sjonge jonge...
Wat heeft el Ghazi FdB aangedaan???
Tsja, Boilesen net terug van z'n blessure, hè...
FdB langs de kant: Ingraven!!! 0-0 koesteren!!! beste selectie EVER! !
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
had je vooraf kunnen bedenken bij opstellen Bazoer en na die wissel voor Zimling...Hermann schreef:Tsja, Boilesen net terug van z'n blessure, hè...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Volgens mij is de wissel van Boilesen noodgedwongen. Die gaf volgens mij aan gewisseld te worden op het moment dat vd Hoorn geblesseerd raakte.
Buiten dat: door het opstellen van Boilesen geeft FdB ook wel (niet verrassend) aan dat Viergever echt reserve-reserve is. Als Riedewald fit was geweest zou Viergever mogelijk niet eens bij de selectie hebben gezeten.
Moisander is ook een drama. En niet alleen vandaag. Het hele seizoen al.
De meeste spelers halen bij lange na hun niveau niet.
De meeste spelers halen bij lange na hun niveau niet.
Andersen heeft een matige conditie volgens mij. Sjokt maar wat rond, komt niet helpen in de verdediging, sprint niet mee bij een aanval. Lijkt op.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
columbus schreef:Volgens mij is de wissel van Boilesen noodgedwongen. Die gaf volgens mij aan gewisseld te worden op het moment dat vd Hoorn geblesseerd raakte.
In de klassieker zet je 2 onzekerheidjes in: bazoer (kan ie het aan, verdrinkt ie niet) en Boilesen (kan ie een hele wedstrijd aan)
beide blijken het (nog) niet te kunnen....
had Schone naar het middenveld getrokken...
Pfff... Goaltje van VdHoorn zou heel mooi zijn.
Kom er net in bij stand 0-0. Ajax is duidelijk beter. Waarom staat die schijt Vermeer nog? overeind
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Lampies van harte.. dit Ajax gaat nog meer punten verliezen
Weer op zoek naar een Interim coach..
Het is nog geen februari, we zijn nog niet warmgedraaid...
Dat was een beste kans voor Schöne.
En afgelopen. F. was duidelijk beter maar toonde een schrijnend gebrek aan spelintelligentie voorin. We mogen blij zijn met een punt, maar er had zelfs meer ingezeten. Lasse moet die kans maken.
En afgelopen. F. was duidelijk beter maar toonde een schrijnend gebrek aan spelintelligentie voorin. We mogen blij zijn met een punt, maar er had zelfs meer ingezeten. Lasse moet die kans maken.
Laatst gewijzigd door Yopi op zo jan 25, 2015 2:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een lamlendige pot zeg van Ajax. Pffffff.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wat een middelmaat. TH bedankt!
Wanneer Overmars nu de knip niet trekt is ontslag op staande voet de enige oplossing.

Wanneer Overmars nu de knip niet trekt is ontslag op staande voet de enige oplossing.
Met dank aan Karim eeen 0-0
Die fokking Karim is er doodziek van....
gelijk lamp erop: Matchfixing !!!

Die fokking Karim is er doodziek van....
gelijk lamp erop: Matchfixing !!!

Zo is het. Vlg. weekend Vitesse weer 2 of 3 punten kwijt.mattie schreef:Lampies van harte.. dit Ajax gaat nog meer punten verliezen
- Ajaciedjuh
Gestolen punt. Enige pluspunt van vandaag dat we feyenooit achter ons blijven houden.
Slecht geanticipeerd op wisselbeleid. Als je weet dat Boilesen en Bazoer niet de wedstrijd kunnen voltooien.
Als ze nu nog niet zien dat het middenveld versterking nodig heeft.
Slecht geanticipeerd op wisselbeleid. Als je weet dat Boilesen en Bazoer niet de wedstrijd kunnen voltooien.

Als ze nu nog niet zien dat het middenveld versterking nodig heeft.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
En dan mag je nog van geluk sprake dan Serero niet bij Zuid Afrika zit.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16
Bedankt Frank, wakker worden Marc.
Dit middenveld is zooooooo ondermaats bij druk...
3x overspelen kunnen ze dan niet meer...
achterin staat een houthakker en trainen op doelpunten maken heeft men ook al eeuwen niet meer gedaan.
Spits zijn bij Ajax is zo'n ondankbare baan... je krijgt geen 1 goeie bal in je poten. Ja 10m buiten de 16.
3x overspelen kunnen ze dan niet meer...
achterin staat een houthakker en trainen op doelpunten maken heeft men ook al eeuwen niet meer gedaan.
Spits zijn bij Ajax is zo'n ondankbare baan... je krijgt geen 1 goeie bal in je poten. Ja 10m buiten de 16.
Beste selectie sinds jaren joh. Anderen hebben Clasie, Ahmadi, Guardado. Wij hebben Zimling. En al die andere losers die het TH ons heeft bezorgd.Ajaciedjuh schreef: Als ze nu nog niet zien dat het middenveld versterking nodig heeft.
Ik ben er effe helemaal klaar mee. Ik spuug op dit wanbeleid.